Oscar Bygg & Badrum AB

Oscar Bygg & Badrum AB

Ring 08-664 60 62 www.oscarbygg.se
4.5

Oscar Bygg & Badrum grundades 2011 men vi som arbetar här har över 12 års erfarenhet av yrket. Vi strävar alltid efter att ha en nära kontakt med kunden och erbjuder därför potentiella kunder att följa med ut på pågående arbeten för att se hur vi arbetar och hur bra de badrum vi renoverar blir!

2 omdömen om Oscar Bygg & Badrum AB

Hanna E
Skrev om Oscar Bygg & Badrum AB

Oscar Bygg o Badrum renoverade vårt badrum och gjorde lite småjobb i vårt kök. De gjorde ett bra jobb, vi är jättenöjda med resultatet. Arbetet blev försenat ca en vecka, vilket dock kompenserades ekonomiskt. Rekommenderas!

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

David K
Skrev om Oscar Bygg & Badrum AB

Vi anlitade Oscar Bygg & Badrum för en ombyggnation av två lägenheter: en skulle bli större och totalrenoveras (ytskikt, golv, kök och badrum) och den andra lämnas orörd, men mindre. På kortare tid än avtalat och på budget levererade teamet i Hammarbyhöjden ett förstklassigt arbete med hög nivå av yrkesstolthet och noggrannhet. Kommunikationen med totalentreprenör och hantverkare fungerade bra. Enda mindre anmärkning är köksinstallation som inte känns som det höll samma toppklass som övriga delar, men fullgott nog. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt!