Oscar Bygg & Badrum AB

Enhagsvägen 18, 187 40 Täby — Visa karta

4.5 i betyg av av 2 omdömen

Oscar Bygg & Badrum grundades 2011 men vi som arbetar här har över 12 års erfarenhet av yrket. Vi strävar alltid efter att ha en nära kontakt med kunden och erbjuder därför potentiella kunder att följa med ut på pågående arbeten för att se hur vi arbetar och hur bra de badrum vi renoverar blir!

Läs vad 2 kunder tycker om Oscar Bygg & Badrum AB

• 2012-10-11

Hanna E skrev om Oscar Bygg & Badrum AB
    Oscar Bygg o Badrum renoverade vårt badrum och gjorde lite småjobb i vårt kök. De gjorde ett bra jobb, vi är jättenöjda med resultatet. Arbetet blev försenat ca en vecka, vilket dock kompenserades ekonomiskt. Rekommenderas! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Moderna bad / Badrumsfixaren
    4.7 / 5 i betyg — 48 omdömen
    Badge2019
    "Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon"
  • David K

2012-10-09

David K skrev om Oscar Bygg & Badrum AB
    Vi anlitade Oscar Bygg & Badrum för en ombyggnation av två lägenheter: en skulle bli större och totalrenoveras (ytskikt, golv, kök och badrum) och den andra lämnas orörd, men mindre. På kortare tid än avtalat och på budget levererade teamet i Hammarbyhöjden ett förstklassigt arbete med hög nivå av yrkesstolthet och noggrannhet. Kommunikationen med totalentreprenör och hantverkare fungerade bra. Enda mindre anmärkning är köksinstallation som inte känns som det höll samma toppklass som övriga delar, men fullgott nog. Vi är mycket nöjda och rekommenderar dem varmt! Läs mer

Bästa badrumsinredarna i Täby:

Mathias l Mathias l tycker:
“Trygg firma med brett utbud av...” Läs mer