Stjärna Komfort AB

Stjärna Komfort AB

Stjärna Komfort hemstädning är ett företag verksamt sedan 2019 i hela Stor stockholm. Vi erbjuder högkvalitativa Tjänster inom hemstädning och fönsterputs. Vi är ett företag som satsar på personlig kontakt med våra kunder och man får samma städare varje gång och har möjlighet till personligt städschema. Vi erbjuder också montage av solfilm på värmeutsatta fönster och balkonginglasningar. Nya kunder kan boka en prova på städning till 30% rabatt helt utan förbindelse.

Välkommen också du till Stjärna Komfort Hemstäd i Solna

Läs vad 13 kunder tycker om Stjärna Komfort AB 2

2022-05-12 Insamlad av företaget
    Dörrar behandlade.
    Nu första gången fönsterputs.
    Mycket nöjd med resultat i båda fall.
    Kom i överenskommen tid och höll tidsplanen.
    Trevligt bemötande.
    Och som sagt mycket nöjd med resultat.
    Fortsätter att vara kund.
  • skrev om Stjärna komfort AB
    2022-04-08 Insamlad av företaget
    Jag fick kontakt med Stjärna Komfort när jag hade en skada i hö axel. Bokade städning var 4: e vecka. Har nu upplevt 3 städningar, blivit bra i axeln men tänker fortsätta med städningen.
    Underbara städerskor och perfekt utfört arbete.
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Tillmötesgående och ett trevligt bemötande.
    Bra och gediget städarbete. Kan verkligen rekommenderas.

Charlotte
    Tack för din feedback Charlotte Stjärna Komfort AB
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Har tidigare varit missnöjd med fönsterputs från andra företag då det gått väldigt fort att göra rent, under en timme trots att jag har över 9 fönster. Resultatet har varit allt annat än rent men med detta företag är mina fönster finare än någonsin. Mycket noggrant utfört. Jag är så nöjd, kommer definitivt att höra av mig igen när det är dags nästa gång
    Jättekul att du blev nöjd Amanda Stjärna Komfort AB
    2022-03-27 Insamlad av företaget
    Genuint trevliga och engagerade anställda. Fantastiska Daw får vår lägenhet att glänsa varje gång hon varit här!
    Trevliga, punktliga och noggranna.
    Rekommenderas varmt!
    2022-03-23 Insamlad av företaget
    Fantastisk känsla att komma hem till nystädat hem. Kan varmt rekommendera Stjärna komfort och deras professionella medarbetare
    Tack för ditt förtroende Anna Stjärna Komfort AB
    2022-03-22 Insamlad av företaget
    jag har fått ett bra bemötande i mina kontakter med företaget. Viktigast är kontakten med städpersonalen och det arbete de utför. De gör ett fantastiskt bra arbete och har ett trevligt sätt och gör det jag ber dem om. Jag har städhjälp och tvätt tre timmar två gånger i månaden samt fönstertvätt en gång om året. Vad jag också uppskattar är att det är samma personal och inte en massa olika personer som det var när jag hade hemtjänst.
    Tack Örjan, har talat med tjejerna om att även kunna hjälpa dig med andra saker som att handla etc. Stjärna Komfort AB
    2022-03-17 Insamlad av företaget
    Jag har alltid blivit korrekt och vänligt bemött vid kontakt med Stjärna komfort. Flickorna alltid vänliga och rara. Ett plus att det är samma person som kommer.
    Känner mig trygg att lämna hemmet medan städning pågår.

Det har hänt att någon blivit försenad men då ringer dom och meddelar att dom är på väg.
    Tack för ditt förtroende Stjärna Komfort AB
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Trevligt och tydligt bemötande. Väl utfört arbete. Köpt Fönsterputs.
    Kul att du blev nöjd med fönsterputsen Stjärna Komfort AB
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med Stjärna Komfort. Lätt att få kontakt med, fick snabb tid för fönsterputs på två våningar. Mycket proffsiga och noggranna. Förutom fönsterputs så skurade de rent i fönsterkarmar och runt hela fönstret inuti. De överträffade mina förväntningar. Mycket trevliga mot sina kunder. Glada och trevliga. Vi kommer boka Upp oss för regelbunden städ med detta företag.
    Ni kommer garanterat att bli jättenöjda med städningen Stjärna Komfort AB
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Får hjälp med både städning och tvätt, vilket är en klar fördel. Anlitade tidigare Attendo, men Stjärna gör ett klart mycket bättre jobb. Lite språksvårigheter, men det brukar lösa sig. Lämnar därför ett positivt omdöme.

mvh
    Jerker
    Bra att allt funkar som det ska Stjärna Komfort AB
    2022-03-16 Insamlad av företaget
    Ett hembesök där jag fick berätta vad jag behövde hjälp med.
    Första städningen var jag mycket nöjd med och jag har nu varit kund sedan flera år.
    Trevliga glada och mycket noggranna flickor som städar hos mej, jag är glad och tacksam
    och mycket nöjd.
    Jättekul för tjejerna som städar att du är nöjd, hoppas katten vänjer sig vid dammsugaren Stjärna Komfort AB
    2022-03-15 Insamlad av företaget
    Super trevlig och bra personal
    Jätteroligt att allt fungerar bra Stjärna Komfort AB