Är det här ditt företag? Aktivera din företagsprofil
Österlens Värme & Vvs AB

Österlens Värme & Vvs AB

Omdömen totalt
1
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

1 omdömen om Österlens Värme & Vvs AB

Visar 1 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Jonas Erland J
Skrev om Österlens Värme & Vvs AB

En företagare som bara slutar att svara på telefon och SMS. Fått betalt precis vad han önskat och betalt direkt men slutför sedan inte sitt påbörjade jobb med ett badrum . Ny rörmokare har påtalat några konkreta brister i utfört jobb. Varför slutar han bara att svara? Samverkar med en annan oseriös firma/hantverkare.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen