Östermalm ,ös,

Fiskartorpsvägen 22, 115 42 Stockholm — Visa karta

Trädskolevägen 5-11, 12162, Stockholm
Mekonomen Yehlove Globen
Sven Stefan B:
Vänligt, kunnigt och professionellt!!

Bilverkstäder nära Östermalm ,ös,:

Valhallavägen 161, STOCKHOLM
Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säke... Läs mer ›
Marie Ulla Birgitta S:
Perfekt bemötande och service utförd snabbt o proffsigt

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

Hagagatan 52, Stockholm
Välkommen till en bilverkstad med personligt bemötande och engagemang! Läs mer ›
Bengt J:
Bra bemötande, proffsig service, kort väntetid att få en ny services!

Oxenstiernsgatan 21-23, STOCKHOLM
Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och r... Läs mer ›
Bengt Olov E:
Extremt bra service! De reparerade vår bil samma dag som den gick sönder så att vi på kvällen kunde åka på vår semester som planerat.

Läs vad 4 kunder tycker om Östermalm ,ös,

• Magnus C
    Magnus C skrev om Östermalm ,ös,
    Jag servade min bil på Audi Östermalm i tron om en ärlig och serviceinriktad personal, men ack så lurad. De bytte mina "nya" vindrutetorkare som fungerade alldeles utmärkt innan jag lämnade in bilen, kostnaden blev ca 1000kr, jag har till och med kvitto kvar från mina "gamla" vindrutetorkare. De tar varje chans att tjäna pengar, och de kommer förmodligen byta saker på din bil som är fint skick, åk till en annan verkstad är mitt tips!

Jag skiter i pengarna, det är mer känslan att bli lurad. Jag har och kommer givetvis sprida detta vidare.

Mitt andra tips är att ALDRIG svara ja eller tillåta dem byta saker vid "behov".

Tråkigt att en auktoriserad verkstad av mitt favoritmärke lurar kunder och mig, mycket besviken!
  • Torbjörn N
    Torbjörn N skrev om Östermalm ,ös,
    oooooooo. blir riktigt irriterad över att först få sitta i telefon och verkligen jaga personer. sedan kommer man till en trevlig växel som inte kan göra något men kopplar tillbaka till Östermalm. DÅ läggs samtalet ned. IRRITERAD!
  • Mac J
    Mac J skrev om Östermalm ,ös,
    Trevlig kontakt - rekommenderas varmt !
  • Mats L
    Mats L skrev om Östermalm ,ös,
    Så skall en verkstad fungera. Bra bemötande, god service.

Fiskartorpsvägen 22, 115 42 Stockholm