Östermalm ,ös,

2.8

4 omdömen om Östermalm ,ös,

Magnus C
Skrev om Östermalm ,ös,

Jag servade min bil på Audi Östermalm i tron om en ärlig och serviceinriktad personal, men ack så lurad. De bytte mina "nya" vindrutetorkare som fungerade alldeles utmärkt innan jag lämnade in bilen, kostnaden blev ca 1000kr, jag har till och med kvitto kvar från mina "gamla" vindrutetorkare. De tar varje chans att tjäna pengar, och de kommer förmodligen byta saker på din bil som är fint skick, åk till en annan verkstad är mitt tips! Jag skiter i pengarna, det är mer känslan att bli lurad. Jag har och kommer givetvis...

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Torbjörn N
Skrev om Östermalm ,ös,

oooooooo. blir riktigt irriterad över att först få sitta i telefon och verkligen jaga personer. sedan kommer man till en trevlig växel som inte kan göra något men kopplar tillbaka till Östermalm. DÅ läggs samtalet ned. IRRITERAD!

Mac J
Skrev om Östermalm ,ös,

Trevlig kontakt - rekommenderas varmt !

Speedy Bilservice Södertälje
4.8/5 i betyg av 753 omdömen 4.8 av 753 omdömen

Mycket kunnig personal som var villig att ta sig en titt på drop-in, de var med och fattade beslut om hur problemet kunde lösas - då det gäl

Mats L
Skrev om Östermalm ,ös,

Så skall en verkstad fungera. Bra bemötande, god service.