Alla kategorier Restaurang Kronoberg Växjö Oxgrillen i Växjö AB

Oxtorget, 352 32 Växjö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Oxgrillen i Växjö AB

• Erik G
    Erik G skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    Jag är inte anställd på oxgrillen har inte heller varit, Känner ingen som jobbar där heller! Man får bra mat till ett vetigt pris! Oxgrillen har funnits i Växjö sen jag var liten och det är för mig så mycket Växjö centrum det går ! Tracy C om du är gormet älskare så ska du få ett tips av mig: gå inte till gatukök? Jävla stolle ! =(
  • Tracy C
    Tracy C skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    Var där häromdagen, och kan nog konstatera att de lovord som finns att läsa här måste vara skrivna av de anställda eller nåt. För....maken till hutlösa priser på uppvärmda helfabrikat får man nog leta efter!!!! Det var en löjlig upplevelse, var tvungen att flina åt eländet, så dåligt var det. Och nä, det var inga högavlönade raketforskare som värmde upp det billigt inköpta så jag förstår verkligen inte varför priserna var som de var. Tvi, undvik detta ställe!!
  • LuckyLuke
    LuckyLuke skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    En klassiker i Växjö, Oxgrillen har serverat hamburgare till Växjöborna under en herrans massa år. Fungerar lika bra för den som bara vill ha en varmkorv, eller den som är riktigt hungrig. Sedan ombyggnaden/flytten så finns det även möjlighet att sitta inomhus. Prova gärna deras dip-såser som är fantastiskt goda.
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    Starkt rekommenderat! De har allt från hamburgare till köttbullar med mos och lingon och precis allt är supergott. Mycket bra öppettider och alltid extremt trevlig personal! Tyvärr är priserna en smula för höga enligt mig.
  • Emma S
    Emma S skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    Oxgrillen har ett stort utbud av mat, allt från hamburgare och korv till köttbullar. De har öppet till klockan 23 vilket gör att man kan gå di för ett litet kvällsmål när magen börjar kurra. Det bästa hos Oxgrillen är deras oerhört goda potatismos, som man även får mycket för. Personalen är trevlig och lyssnar på ens önskemål. Det är heller inte för dyrt. Det enda minuset är själva matplatsen som skulle kunna vara lite mer trevlig och roligare.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Oxgrillen i Växjö AB
    Vill du ha din mat snabbt och ta den med dig? Inga problem, det fixar Oxgrillen. Du kan även sitta där och ta det lungt, chilla lite ta en kaffe eller mer.

Oxtorget, 352 32 Växjö