Papas Tapas

Papas Tapas

Ring 016-12 81 01 www.papastapas.se
4.3

Man börjar lämpligen med ett glas Sherry eller Sangria. Fortsätter sedan med att pröva två eller tre Tapasrätter. Känner magen för mer fortsätter man att äta. Hos oss på Papas Tapas tar man det lugnt och njuter av den goda maten i kära vänners lag.

7 omdömen om Papas Tapas

Lise-Marie P
Skrev om Papas Tapas

Rätten med oxfiléspett och pommes är verkligen 10/10, supergod!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Fredrik A
Skrev om Papas Tapas

Bra mat, Tex mex-burgaren är fantastisk. Tabbade sig med min beställning en gång men tog på sig ansvaret och kompenserade rikligt. Alla kan göra fel men det är hur man hanterar sådana lägen som avgör.

Nikke L gillar detta
Jenny B
Skrev om Papas Tapas

Otroligt god mat och toppen service. Underbart bra tillmötesgående vid allergi/special mat. Lite trångt men det förhöjde bara upplevelsen, det blev riktigt mysigt.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Pierre P
Skrev om Papas Tapas

God mat och trevlig personal. Lite trångt men det gör det bara mysigt.

Per P
Skrev om Papas Tapas

God mat, trevlig personal och stämning. Visst är det lite trångt i restaurangen men det bidrar givetvis också till den charmiga atmosfären. Ska man äta i Eskilstuna, ska man äta här.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8054 omdömen 4.3 av 8054 omdömen

Emil S
Skrev om Papas Tapas

Lätt det bästa stället i Eskilstuna! Mysig atmosfär, fullt med foton, hattar och små skyltar på väggarna. Maten är super och smårätterna serveras efterhand som de blir klara. Bra middag för en 200ing.

Malin S
Skrev om Papas Tapas

Mycket god mat, trevlig miljö och ett perfekt ställe att hänga på en längre stund. Tyvärr lite för trångt, men finns det hjärterum så ... Du får en riktigt god middag för under 200 spänn.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4121 omdömen 4.0 av 4121 omdömen