Alla kategorier Övrigt Södermanland Eskilstuna Papas Tapas

Papas Tapas

Kribsensgatan 9, 632 20 Eskilstuna — Visa karta

Man börjar lämpligen med ett glas Sherry eller Sangria. Fortsätter sedan med att pröva två eller tre Tapasrätter. Känner magen för mer fortsätter man att äta. Hos oss på Papas Tapas tar man det lugnt och njuter av den goda maten i kära vänners lag.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 6 kunder tycker om Papas Tapas

• Fredrik A
    Fredrik A skrev om Papas Tapas
    Bra mat, Tex mex-burgaren är fantastisk. Tabbade sig med min beställning en gång men tog på sig ansvaret och kompenserade rikligt. Alla kan göra fel men det är hur man hanterar sådana lägen som avgör.
    Nikke L gillar detta
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Papas Tapas
    Otroligt god mat och toppen service. Underbart bra tillmötesgående vid allergi/special mat. Lite trångt men det förhöjde bara upplevelsen, det blev riktigt mysigt.
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Papas Tapas
    God mat och trevlig personal. Lite trångt men det gör det bara mysigt.
  • Per P
    Per P skrev om Papas Tapas
    God mat, trevlig personal och stämning. Visst är det lite trångt i restaurangen men det bidrar givetvis också till den charmiga atmosfären.
    Ska man äta i Eskilstuna, ska man äta här.
  • Emil S
    Emil S skrev om Papas Tapas
    Lätt det bästa stället i Eskilstuna! Mysig atmosfär, fullt med foton, hattar och små skyltar på väggarna. Maten är super och smårätterna serveras efterhand som de blir klara.

Bra middag för en 200ing.
  • Malin S
    Malin S skrev om Papas Tapas
    Mycket god mat, trevlig miljö och ett perfekt ställe att hänga på en längre stund. Tyvärr lite för trångt, men finns det hjärterum så ...

Du får en riktigt god middag för under 200 spänn.

Kribsensgatan 9, 632 20 Eskilstuna