Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Partille Partille Bilvårdscenter
Rekommenderat företag 2016 - Partille Bilvårdscenter
Rekommenderat företag 2015 - Partille Bilvårdscenter

Partille Bilvårdscenter

GAMLA KRONVÄGEN 10, 433 33 Partille — Visa karta

Varmt välkommen till Partille Bilvårdscenter! Visst är väl en snygg, vällackad och glänsande bil en riktigt fröjd för ögat? Här på Partille Bilvårdscenter har vi mycket erfaren och kunnig personal som tillsammans jobbar för att ge din bil ett verkligt lyft. Vi gör alltid allt för att få din bil att skina som om den kommit precis från fabriken. Här hos oss får du professionell och snabb service till förmånliga priser. Dessutom servar vi alla typer av bilar. Till oss kan du lämna bilen och vara trygg med att den är i goda händer. Genom Car Cosmetics Lackförsegling jobbar vi med ett unikt tvåkomponentssystem för långvarig försegling av lacken. Detta bidrar till att man bevarar glansen och skapar en mycket motståndskraftig yta. Vi har även 5 års systemgaranti som utförs på både äldre och nyare bilar. Vi kan även utföra nanobaserad försegling för bilens vindruta. Efter att vi har utfört behandling av glasrutan förbättras avrinningen och sikten samtidigt som rutan blir betydligt enklare att rengöra. När du kör i över 80km/h behöver vindrutetorkarna inte användas lika frekvent som om det vore på en obehandlad yta. .

Läs vad 27 kunder tycker om Partille Bilvårdscenter

GAMLA KRONVÄGEN 10, 433 33 Partille