Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Partille Partille Bilvårdscenter

Partille Bilvårdscenter

GAMLA KRONVÄGEN 10, 433 33 Partille — Visa karta

Varmt välkommen till Partille Bilvårdscenter! Visst är väl en snygg, vällackad och glänsande bil en riktigt fröjd för ögat? Här på Partille Bilvårdscenter har vi mycket erfaren och kunnig personal som tillsammans jobbar för att ge din bil ett verkligt lyft. Vi gör alltid allt för att få din bil att skina som om den kommit precis från fabriken. Här hos oss får du professionell och snabb service till förmånliga priser. Dessutom servar vi alla typer av bilar. Till oss kan du lämna bilen och vara trygg med att den är i goda händer. Genom Car Cosmetics Lackförsegling jobbar vi med ett unikt tvåkomponentssystem för långvarig försegling av lacken. Detta bidrar till att man bevarar glansen och skapar en mycket motståndskraftig yta. Vi har även 5 års systemgaranti som utförs på både äldre och nyare bilar. Vi kan även utföra nanobaserad försegling för bilens vindruta. Efter att vi har utfört behandling av glasrutan förbättras avrinningen och sikten samtidigt som rutan blir betydligt enklare att rengöra. När du kör i över 80km/h behöver vindrutetorkarna inte användas lika frekvent som om det vore på en obehandlad yta. .

Läs vad 30 kunder tycker om Partille Bilvårdscenter

• Erik J skrev om Partille Bilvårdscenter
    Grymt jobbat killar, körde en stortvätt och fick med snabb vax som fick min bil att see som ny ut!! Läs mer
  • Cilla skrev om Partille Bilvårdscenter
    .................................................. Läs mer
  • Diego M
    Diego M skrev om Partille Bilvårdscenter
    Körde en Guldrekond, grymt nöjd och väldigt trevlig personal! Läs mer
  • Anton A
    Anton A skrev om Partille Bilvårdscenter
    En bra biltvätt! Själv tvättar jag minst en gång i veckan där. Sköna gubbar bra service och bra priser Läs mer
  • Karim S skrev om Partille Bilvårdscenter
    Jätte trevliga personal jag kan säga så här jag har tvättat min bil på olika tvätthall i Göteborgs område ingen har lyktas att göra mig nöjd så som partille bilvårdscenter snabba och noggranna och gör kanon jobb jag åker hela vägen ditt från Västra Frölunda
    👍 bra jobbat killar.. Läs mer
  • Christian E skrev om Partille Bilvårdscenter
    Mycket bra service och trevlig personal Läs mer
  • Lars-erik G skrev om Partille Bilvårdscenter
    Trevligt bemötande och välgjort arbete. Läs mer
  • Petter F skrev om Partille Bilvårdscenter
    Fantastisk rekond! Trodde inte min dassiga peugeot kunde bli så fin. Läs mer
  • Maria H skrev om Partille Bilvårdscenter
    Trevligt bemötande av chef/ansvarig. Varit där 2 ggr och det belönades med lite rabatt. Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Partille Bilvårdscenter
    De gjorde ett jättebra jobb till bra pris Läs mer
  • Claes-göran W skrev om Partille Bilvårdscenter
    Alltid hög servicenivå o vilja att tillfredsställa mina önskemål. Hämtar alltid ut en ren bil. Ett trevligt bemötande Läs mer
  • Amir H skrev om Partille Bilvårdscenter
    Jag är en nöjd kund. Tycker att jag var bara bemött och att jobbet var proffsigt gjort. Läs mer
  • Caritha S skrev om Partille Bilvårdscenter
    Jag var tyvärr inte där då jag sålt min bil men fick ett vänligt bemötande. Tack för det! Vänligen Caritha Söder Läs mer
  • Ulla F skrev om Partille Bilvårdscenter
    Jobbet utfört till belåtenhet och jag tipsar gärna andra om att pröva er. Läs mer
  • Kristina N
    Kristina N skrev om Partille Bilvårdscenter
    Sista tillfället som jag anlitade företaget gjordes en förbesiktning. Full belåtenhet.
    Tidigare har bilen tvättats och polerats ut- och invändigt. Kanonbra.
    Helnöjd!!!!!! Trevliga killar. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Tobias J gillar detta
  • Björn J skrev om Partille Bilvårdscenter
    Väldigt bra utfört jobb, litet minus för att han slog i förardörren i en grej som stod bredvid men inte sa något om det även om jag stod alldeles bredvid. Annars full pott Läs mer
  • Peter Å skrev om Partille Bilvårdscenter
    Bra bemötande och snabb service. Läs mer
  • Roger E skrev om Partille Bilvårdscenter
    Dålig avfettning ingen markering på bytta däck vänster och höger bak och fram. Trevligt bemötande Läs mer
  • Alexsandra J skrev om Partille Bilvårdscenter
    Toppen bilvård, bara nöjd!!!!! Läs mer
  • Stefan O skrev om Partille Bilvårdscenter
    Fantastiskt resultat till ett grymt pris!!
    Väldigt nöjda Läs mer
  • Arne H skrev om Partille Bilvårdscenter
    Jag har anlitat Partille bilvårdcenter sedan vi flyttade hit för drygt ett år sedan och är väldigt nöjd med deras arbete. Jag kan verkligen rekommendera dem. Läs mer
  • Tobias L skrev om Partille Bilvårdscenter
    Enkelt snabbt och bra. Trevlig personal. Läs mer
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Partille Bilvårdscenter
    Bilen blir ren till ett bra pris och bemötandet är trevligt. Läs mer
  • Helena G skrev om Partille Bilvårdscenter
    Utmärkt resultat! Trelig personal! Prisvärt! Läs mer
  • Mohammad Y skrev om Partille Bilvårdscenter
    Trevligt personak och bra servic. Snabbt och ren bil. Jag rekommendera. Läs mer
  • Vildana L skrev om Partille Bilvårdscenter
    Bra service var väldigt nöjd med resultatet. Bilen var när jag hämtade som ny. Läs mer
  • Petra S skrev om Partille Bilvårdscenter
    Mycket nöjd med både service o bemötande! Läs mer
  • Ulla A skrev om Partille Bilvårdscenter
    Vi har varit mkt nöjda med det arbete som ni har utfört på våra bilar. Läs mer

Tagenevägen 17B, 42537, HISINGS KÄRRA