Peab Byggservice AB

• Reco tipsar!
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 25 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • 2020-09-23

Tore Erling M skrev om Peab Byggservice AB
    Peab byggservice Flen/Katrineholm lämnade efter flera månader och flera påstötningar en väldigt tunn offert med saftigt pris (ungefär 1/3 dyrare än andra hantverkare). Man hade dessutom knappt skrivit något om erbjudandet mer än priser, trots att jag bad om specificerad offert. Där de ändå bemödat sig med att spcificera ner några detaljer, så var det dessutom fel! Stötte även på de efter offerten lämnats och bad de återkomma med en ny offert enligt våran överenskommelse och listade dessutom ner allt vi muntligt diskuterat, men fick aldrig något svar eller ursäkt tillbaka! Om deras affärside' är att skrämma bort kunder, så har de lyckats bra. Jag kommer aldrig att be dom om en offert igen! För mig så sjönk också ett annars välrenomerat varumärke rejält och man undrar ju hur Peab huvudkontoret ser på sådana metoder från sina lokala entreprenörer. Nordens samhällsbyggare klingar illa med sådan behandling! Läs mer