PEO AB

Klara Östra Kyrkogata 8, 113 25 Stockholm — Visa karta

Välkommen till PEO AB!

Med lång erfarenhet och stort driv hjälper vi dig som privatperson eller företag med alla tänkbara flyttjänster. Bohagsflytt, kontorsflytt, och magasinering är bara några av dem.

Tre skäl att välja oss på PEO AB inför din stundande flytt:
- Med kort varsel hjälper vi dig med dina flyttbekymmer.
- Arbetar snabbt och effektivt
- Lösningsorienterade och flexibla

Trots att vi jobbar med flytt och inte tåg så har våra tidigare uppdrag beskrivits som att de går som på räls. Vår målsättning är att alltid leverera kvalitet och trygghet till dig som kund. Varmt välkommen att testa oss!
Öppet just nu
Mån-Sön: 07:00-17:00

Läs vad 47 kunder tycker om PEO AB

• 2020-09-09

Vaibhav Hemchandra R skrev om PEO AB
    Very pleased to have PEO as our mover. Great service and handling of the things, right on time as promised. Thanks PEO! Läs mer
  • VIKTORIA A

2020-09-08

VIKTORIA A skrev om PEO AB
    Otroligt nöjd med vår flytt, killarna kom i tid och var otroligt effektiva och snabba och hittade löSningar på problem.
    Hämtning av lådor utfördes snabbt efter önskemål.rekommenderar starkt denna flyttfirman. Läs mer
  • ERMIN K

2020-09-08

ERMIN K skrev om PEO AB
    Flexibel personal, tillmötesgående säljare som gör det lilla extra för kunden. Mer än nöjda... Läs mer
  • Jesper B

2020-07-23

Jesper B skrev om PEO AB
    Vi är supernöjda med det arbete flyttpersonalen gjort för oss hittills. Noggranna, proffsiga, alerta och extremt samarbetsvilliga så packade personalen ner vårt bohag i lägenheten. Allt från stora möbler, porslin och tavlor packades. Nu förvaras bohaget tryggt på deras magasin/lager. Vi tyckte det var en bekväm lösning att de kunde utföra både packning och magasinering. Nu ser vi fram emot att få leverans och uppackning till vår nya lägenhet.
    Tack!!!

Mvh Jesper & Frida Läs mer
  • RAMÓN U

2020-07-21

RAMÓN U skrev om PEO AB
    Flytten gick som förväntad.
    Fantastiska fina killar som deltog i transport och bärning. Killarna pratade inte svenska men det gick alldeles fint med engelskan.
    Flyttstädningen var världsklass.
    Rekommenderar denna företag till andra som behöver hjälp med flytt samt flyttstädning. Läs mer
  • ANN-JULIE L

2020-07-19

ANN-JULIE L skrev om PEO AB
    3 trevliga killar Arman, Alex och Sergei flyttade tunga ekskåp, stora mattor, sängar och kristallkronor snabbt och smidigt. Vi var mycket tacksamma och nöjda med deras insats. Läs mer
  • 2020-07-15

Lennart V skrev om PEO AB
    Hej! Vi tyckte att flytten gick jättebra, personalen var trevliga och duktiga. Hälsningar Laila Törmä Vestman och Lennart Fogelberg. Läs mer
  • 2020-07-13

RAFAEL K skrev om PEO AB
    Allt var så smidigt och snabbt, jag kommer definitivt att flytta med dem igen. De använde vagnar att flytta stora möbler, så låg risk att bryta dem. Läs mer
  • 2020-06-09

Tommy Å skrev om PEO AB
    Bra pris, effektiva och duktiga. rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-08

Erik V skrev om PEO AB
    Bra helhetslösning med både flytthjälp och flyttstäd. Skötte kommunikation bra och är väldigt nöjd med hur dem hanterat flytt och städ. Läs mer
  • Eva E

2020-05-25

Eva E skrev om PEO AB
    Jag anlitade Peo AB för flytthjälp. Jag fick offert snabbt och överhuvudtaget all kommunikation med företaget fungerade jättebra.
    Det var två killar som flyttade mina saker, de, eller i alla fall en av dem pratade svenska, och de var oerhört samarbetsvilliga, vänliga och snabba. De uppfyllde alla mina önskemål till fullo. Flytten gick kvickt och de var försiktiga med mina lådor, och packeterade enligt mina önskemål trots att jag ändrade mig lite hit och dit. Bara glada och vänliga miner.
    Ett litet önskemål har jag dock, att Peo skickar ett sms ett par dagar innan så att man vet att flytten är på gång vid rätt dag och tid, och att de hör av sig lite tidigare än en halvtimme innan, den dagen det är dags.
    Jag kan varmt rekommendera Peo AB!
    Eva Läs mer
  • 2020-05-24

Leif T skrev om PEO AB
    Köpte flytt av bohag från Nacka till Bergshamra i Norrtälje. Väldigt trevlig och proffsig personal. Allt fungerade klanderfritt. Jag rekommenderar starkt att använda PEO AB vid hjälp med flytt eller transporter. Läs mer
  • 2020-05-23

Björn R skrev om PEO AB
    Vi köpte flytthjälp med stor lastbil. Flytten skedde mellan Uppsala och Stockholm. Väldigt bra service, kunnig och trevlig personal. Stort tack för Anton för ett utmärkt service.
    Hälsningar,
    Björn Rönestål Läs mer
  • 2020-05-19

Lise Margit Kyung-Hie L skrev om PEO AB
    Helt fantastiska, kan inte tänka mig en smidigare flytt! Från bokning till utförande har PEO AB varit helt magiska och kundservice i toppklass! Arbetet gick supersnabbt trots mycket och tunga grejer och alla som hjälpte till var fantastiskt trevliga. Rekommenderar definitivt att ta hjälp av PEO AB och vi kommer fortsätta använda oss av dom i framtiden. Stort tack för er hjälp! Läs mer
    2020-05-23 PEO AB svarar Lise Margit Kyung-Hie L
    Tack så mycket! Vi är så glada över att du är nöjd med din flytt med oss. Lycka till med er nya lägenhet nu så syns vi i framtiden!
  • 2020-05-13

Negin N skrev om PEO AB
    My apartment was on 5th floor with no elevator but the team moved so incredibly fast and professional. I definitely recommend PEO for their excellent services. Läs mer
    2020-05-23 PEO AB svarar Negin N
    The best movers in town, thanks!
  • CAROLINE K

2020-05-05

CAROLINE K skrev om PEO AB
    Bra och smidig flytt. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-23 PEO AB svarar CAROLINE K
    Vad kul att du är nöjd Caroline! Hoppas vi får fortsätta göra dig nöjd i framtiden.
  • Sjir B

2020-05-05

Sjir B skrev om PEO AB
    They helped me move between apartments and I can only say how pleased I was with them, the movers where funny and really kind. They also where very careful with all my belongings and the apartment itself.

If you need to do a move I would really recommend this company, they are also not expensive compared to some offers I received from other companies so a win win situation! :) Läs mer
    2020-05-23 PEO AB svarar Sjir B
    Thanks for those warming words Sjir, I'm glad you're pleased with our work. We're always here to make the customer happy!
  • Malin Lena Elizabeth G

2020-03-20

Malin Lena Elizabeth G skrev om PEO AB
    Väldigt bra!
    Allt var väldigt professionellt, killarna var effektiva, försiktiga och trevliga Läs mer
  • 2020-03-18

Zack M skrev om PEO AB
    Hej!
    Jag köpte flytthjälp, flytt mellan två olika städer. Allt gick super smidigt. Dem kom lastade på lastbilen och lastade ur.

Kunde inte ha gått bättre. Effektiva, trevliga, tillmötesgående. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2020-03-16

Jack H skrev om PEO AB
    Hej! Vi använde deras flyttjänst och var mgckeh nöjda. Tidigare har jag haft problem med andra flyttfirmor men på Peo har jag inga anmärkningar!! Väldigt bra! Läs mer
  • 2020-02-12

Sky P skrev om PEO AB
    Really impressed with this company that recently moved our family of 5 locally within Stockholm. Communication from start to finish was spot on and they really seemed to take care to ensure our belongings arrived safely without any breakages. They offered a quick solution to what could have been a hugely stressful situation (new house still a building site on move day) by storing most of our boxes until we were ready to receive them. I wouldn’t hesitate to recommend them to anyone looking for a personal, caring and professional moving company. Läs mer
  • 2020-01-22

Eyvind A skrev om PEO AB
    Mycket smidig och bra flytt. Det fungerade bra!!! Läs mer
  • 2020-01-16

Jenny T skrev om PEO AB
    Smidigt och trevligt. Flytten gick som en dans! Läs mer

Inga-lill L skrev om PEO AB
    Vänligt bemötande vid bokning. Trevliga flyttkillar som var aktsamma om möblerna
    Delvis inplastade möbler.. Allt motsvarade våra förväntningar och vi är mkt nöjda Läs mer

Jesper A skrev om PEO AB
    Jag köpte packning och flytt av bohag från lägenhet till lägenhet.
    Bra bemötanden innan flytt och under flytt. Flyttkillarna jobbade hårt och blev klara hyfsat inom utsatt tid. Flyttkillarna var mycket noggranna med att inte skada bohag eller bostad. Läs mer

Nicolina R skrev om PEO AB
    Vi anlitade PEO för flyttstäd och flytt mellan Malmö och Stockholm. Allting fungerade utmärkt och bemötandet var så professionellt. Flytten gick snabbt och smärtfritt. Vi är helnöjda och rekommenderar absolut PEO för flytt! /Nicolina Läs mer
    2020-01-15 PEO AB svarar Nicolina R
    Tack så hemskt mycket för dina varma ord! Motiverar oss på PEO AB att alltid utföra ett så proffsigt jobb som möjligt!

Henrik L skrev om PEO AB
    Peo AB hjälpte mig med flytt. De skötte allt från packning till körning och städning. Det gick hur bra som helst! Tider hölls och allt flöt på perfekt. Inget tjafs åt något håll och ingenting gick sönder eller skadades.

Rekommenderas med glädje! Läs mer
  • 2020-01-13

Lina Å skrev om PEO AB
    Vi köpte flytthjälp från PEO AB och är väldigt nöjda. Punktliga och bra service! Läs mer
  • 2019-12-06

Lars W skrev om PEO AB
    Trevliga och smidiga att arbeta tillsammans med. Läs mer

Eva L skrev om PEO AB
    Utmärkt hantering av både lån av flyttlådor och själva flytten. Punktliga, snabba och proffsiga. Läs mer

John B skrev om PEO AB
    Bra packat och proffsigt bemötande. Helt ok pris också. Vi var mkt nöjda. Läs mer

Bezad P skrev om PEO AB
    PRO gjorde ett mycket bra och bekymmer fri flytt för oss. Läs mer
  • David B

2019-12-03

David B skrev om PEO AB
    Flytthjälp med service i fokus. Trevlig kommunikation innan. Mycket hjälpsamma flyttkillar. Hjälpte även till med montering av min soffa. Inga problem med två stopp. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Martin M

2019-12-03

Martin M skrev om PEO AB
    Väldigt trevliga och bra att ha att göra med. Fel i planerad leveranstid drar ner från en 5a. Det ska dock sägas att de tog ansvar och löste problemet bra. Läs mer

Isolde E skrev om PEO AB
    Proffsiga, försiktiga och snabba. Vi är jättenöjda med flytten Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Isolde E
    Hej Isolde,

Tackar så hjärtligt för rekommendationen!

Lisbeth B skrev om PEO AB
    Flytt från Nynäshamn till Falun.
    Vi var jättenöjda med flyttfirman som var service minded och lämnade snabb info om tid och pris.
    Flyttkillarna var glada, snabba och positiva. Packade in allt ordentligt i lastbilen så inte en pryl som är skadad.
    Vi kan varmt rekommendera Peos flytt!
    Lisbeth och Tomas Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Lisbeth B
    Hej Lisbeth och Tomas,

Vad roligt att ni är så nöjda med våra tjänster!

Tack så hemskt mycket för er rekommendation!

Sven J skrev om PEO AB
    Inget, absolut inget gick sönder.
    Trevligt bemötande både i telefon och av Flyttkillarna.
    Det tog en hel dag att flytta, säkert beroende av att jag hade mycket grejer.
    Killarna som körde hade lite svårt att hitta rätt väg, men vi kom fram.
    Mycket valuta för pengarna
    Svem Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Sven J
    Hej Sven,

Med proffessionella packmästare är det i regel ingenting som går sönder, skador är något vi på PEO AB näst intill ALDRIG är med om.

Tack för din rekommendation!

Ida E skrev om PEO AB
    Tack för all hjälp med vår flytt!
    Vi hade ett fantastiskt team som såg till att allt kom fram helt och rent. Till och med vår 3 meter höga växt 😅
    Artiga, serviceminded och punktliga!
    Tack än en gång!
    Ida & Stefan Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Ida E
    Hej Ida & Stefan,

Tack för rekommendationen!

Vidarebefordrar era fina ord till killarna :)

Pernilla S skrev om PEO AB
    Fick väldigt bra hjälp med flytten. Trots att de bara var två gick det hela snabbt och smidigt. Supertrevliga och artiga. Hade även bra och tydlig mailkontakt med dem vid bokning. Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Pernilla S
    Hej Pernilla,

Tackar för rekommendationen, att erbjuda den bästa servicen är något vi alltid strävar efter!

Andreas E skrev om PEO AB
    Kändes proffsigt. Trevliga flyttkillar med stort kundfokus. Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Andreas E
    Hej Andreas,

Tackar för rekommendationen!

Helena A skrev om PEO AB
    Snabba och hjälpsamma flyttkillar. Trevlig service från bokaren. De hanterade sakerna på att bra sätt (inget blev förstört eller skadat). Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Helena A
    Hej Helena,

Tack för din fina rekommendation, det betyder mycket för killarna att få höra att dem gjort ytterligare ett bra jobb.
    Det ger mycket motivation att hålla servicen på topp!

• Wiktor Emil Mikael L

2019-12-02

Wiktor Emil Mikael L skrev om PEO AB
    Flytt! Duktiga killar, professionella och allting sköttes jättebra. Kan varmt rekommendera Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Wiktor Emil Mikael L
    Hej Wiktor,

Vad roligt att höra, tack för din rekommendation!

• 2019-10-31

Anders Ö skrev om PEO AB
    Så himla bra! Supertrevligt bemötande från början till slut, dom tog väl hand om och var försiktiga med alla våra möbler, arbetade hårt och snabbt. Jag har redan rekommenderat PEO AB till vänner som letar flyttfirma. Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Anders Ö
    Hej Anders,

Tackar så hjärtligt för dina rekommendationer.
    Det är just detta vi på PEO AB strävar efter!

André V skrev om PEO AB
    Köpte flytthjälp. 2 trevliga killar hjälpte till. De packade bra och hade med sig filtar och plast för att skydda behövliga möblemang.
    Trepartsflytt med flyttstäd fungerade väldigt bra. Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar André V
    Hej André,

Tack för din rekommendation.
    Alltid roligt att få positiv kritik!

Christer H skrev om PEO AB
    Helt fantastiskt! Det började så bra med förslag på lösningar av både flytt och städ i vårt triangelbyte med tre flytt och städ på samma dag. Sedan genomförs det på ett oklanderligt och professionellt sätt med smarta lösningar hela vägen! Det var helt klart över vår förväntan! Bättre än så här kan det inte bli! TACK!! Christer o Marianne Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Christer H
    Hej Christer o Marianne,

Vi på PEO AB tackar så hemskt mycket för dina fina ord!

Roligt för killarna att få höra :)

Sylvia W skrev om PEO AB
    Flytta bohag Stockholm/Borgholm.
    Trevliga killar passade tiden, allt flöt på bra. Läs mer
    2019-12-03 PEO AB svarar Sylvia W
    Hej Sylvia,

Tack för ditt omdöme!

Vänligen,
    Teamet på PEO AB

Patricia M skrev om PEO AB
    Peo ab hjälpte oss med flytthjälp. Trevligt bemötande och flytten gick smidigt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-12-02 PEO AB svarar Patricia M
    Hej Patricia!

Tack så mycket för din rekommendation.

Vänligen,
    Teamet på PEO AB