PEO AB

PEO AB

Välkommen till PEO AB!

Med lång erfarenhet och stort driv hjälper vi dig som privatperson eller företag med alla tänkbara flyttjänster. Bohagsflytt, kontorsflytt, och magasinering är bara några av dem.

Tre skäl att välja oss på PEO AB inför din stundande flytt:
- Med kort varsel hjälper vi dig med dina flyttbekymmer.
- Arbetar snabbt och effektivt
- Lösningsorienterade och flexibla

Trots att vi jobbar med flytt och inte tåg så har våra tidigare uppdrag beskrivits som att de går som på räls. Vår målsättning är att alltid leverera kvalitet och trygghet till dig som kund. Varmt välkommen att testa oss!

Läs vad 126 kunder tycker om PEO AB 2

• 2021-06-14
    Bra, snabba. Effektiva. Trevligt bemötande osv. Inge krångel helt enkelt.
  • 2021-06-08
    Jag har ingenting att anmärka på. Allt gick enligt plan. Effektiva och noggranna flyttgubbar. Samuel på kontoret var enkel att ha och göra med och hade ett personligt bemötande. Jag har redan, och kommer att rekommendera företaget i framtiden, och jag lär även anlita dessa igen när nästa flytt sker.
  • 2021-06-08
    Jättebra kontakt med flyttfirman!
    Flytt killarna snabba, effektiva och försiktiga.
    Supernöjda på alla sätt.
    Skulle varmt rekommendera PEO till vänner och bekanta!
  • 2021-06-08
    Super good and amicable service! Everything went smooth and timely. Thanks.
  • 2021-05-31
    Är så otroligt supernöjd! Har verkligen inget alls att anmärka på. Anlitade PEO AB för flytt av mina möbler från villa till lägenhet. Jag kom dessutom på att det vore bättre att få mina möbler flyttade på fredagen istället för på måndagen efter som var den dag jag bokat och ringde för att se om det var möjligt med väldigt kort varsel, det var inga problem! Detta underlättade något enormt för mig som då hade hela helgen på mig att fixa i mitt nya boende istället.
    Alla mina möbler togs väl omhand, paketerades, levererades och placerades där de skulle vara i mitt nya boende och inte en skråma har uppstått. Supertrevliga flyttkillar dessutom.
    Mina varmaste rekommendationer!
    Mvh Mia Andersson
  • 2021-05-29
    Kontaktade PEO AB för att få en offert på flytt inklusive magasinering och flyttstäd. Den allmänna offerten kom mycket snabbt.

Vi bokade upp ett hembesök för att få ett fast pris. 5 minuter efter överenskommen tid ringer vi och personen är då sjuk och kan inte vara på plats.

En ny tid bokas för ett videosamtal för att gå igenom lägenheten. När detta tillfälle dyker upp ringer vi personen 5 minuter efter överenskommen tid och får då reda på att han är ute och promenerar och ringer upp 20 minuter senare. Vi gör videokonferenser och vi blir lovade att få en offert dagen efter.

Ingen offert dyker upp, så jag påminner om detta några dagar senare och jag får till svar att den kommer till kvällen. Efter flera sms och telefonsamtal med svaret att det kommer till kvällen, så gav vi upp och kontaktade en annan firma (Stadsbudet) där allt har fungerat helt perfekt. Vi har till dags datum inte fått någon offert. Ger en stor varning för denna leverantör.
  • 2021-05-27
    Jag köpte fullservice inkl packning, flyttning och flyttstädning. Jag skulle helst vilja ge 4,5 i betyg då jag tyckte packningen var väldigt välgjord, flyttstädningen var bra och jag fick ett bra och trevligt bemötande samt fick åka med flyttlasset. Det som gör att det inte blir fullt toppbetyg är att de glömde ta med det som fanns i kyl och frys.

Så sammanfattningsvis nästan perfekt :)
  • 2021-05-16
    En flytt som fungerade perfekt tidspassad snabb med gott humör o varsamhet
  • 2021-05-10
    Utmarkt bemotande fran borjan till slut. Snabbt och effektivt.
    Kommer definitivt att anlita dem igen
  • 2021-05-07
    Kom i tid. Gjorde jobbet enligt ök. Gott och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd.
  • 2021-05-06
    Jag har anlitat Peo AB vid ett tillfälle. Det funkade jätte-bra under hela processen. Bra ordermottagning, trevliga och tillmötesgående flyttkillar och uppskattad uppföljning av Samuel.
    Har redan bokat in ett till uppdrag.
  • 2021-05-05
    Proffsiga, snabba och väldigt trevliga. Både på kontoret och på plats!
  • 2021-05-05
    God kommunikation med alla inblandade.
    Snabba, trevliga och försiktiga!
  • 2021-05-04
    Vi tackar för er hjälp för andra gången på kort tid.
    Vi återkom för att vi kunde köpa hela konceptet vi behövde. Utan krångel!
    På ett utmärkt sätt packade förvarade och flyttade ni två ggr åt oss. Även flyttstäd fixades.
    Via telefon har vi snabbt kunnat komma i kontakt med er.
    Nu hoppas vi att vi stannar i nya boendet men annars återkommer vi!
    Stort tack från Eva och Ulf kungsängen.
  • 2021-05-03
    Gick snabbt, hade bra kontakt med Samuel. Blev en liten miss i kommunikationen med dom som skulle hämta, det löstes samma kväll.
  • 2021-05-03
    PEO AB are just great, brilliantly reliable, very fair on price and really take care of your items. I can’t recommend them more highly every time I’ve had to move I’ve used them and they have never let us down. Thanks PEO AB
  • 2021-05-03
    Jättesmidig flytt men härligt flyttgäng!
  • 2021-04-30
    Bra service från början till slut! Trevliga och snabba flyttmän. Tog varsamt med möbler och kartonger. Hjälpsamma med att bära in allt till rätt rum. Jag är sjukt nöjd!
  • 2021-04-28
    It was really great work done by PEO team for my moving in.
    It's met my expectations.

I feel safe and well expectations people.
  • 2021-04-27
    Hjälpsamma, effektiva och prisvärda!
  • 2021-04-27
    Jag är supernöjd med min flytt. Två väldigt trevliga och hjälpsamma killar som gjorde att allt gick smidigt. Dom plastade in alla mina möbler vilket jag inte hade tänkt på, men uppskattade stort. Då min flytt blev uppskjuten i sista minuten i en hel månad fick jag låna flyttkartongerna extra länge utan något som helst problem. Samuel som hela tiden givit fantastisk service och alltid med gott humör.
    Om jag flyttar igen så kommer jag anlita Peo igen. Utan tvekan.
  • 2021-04-19
    Supernöjda med Samuel och killarna som monterade ner ett kök och garderober i Sjöstaden och transporterade det till Värmdö!
    Grymt proffsiga, flexibla och serviceinriktade från början till slut!
    Vi hade blivit rekommenderade PEO AB av en vän och våra förväntningar överträffades med råge.
  • 2021-04-19
    Mkt trevligt bemötande av samtliga entreprenörer och alla har hållit avtalade tider, ringt före och efter utförd tjänst, Hittills mkt nöjd.
  • 2021-04-19
    Karlarna som flyttade var sktsamma om möblerna, jag fick hjälp att ställa alla möbler på plats, de var trevliga att ha att göra med.
  • 2021-04-19
    jag har letat via flytta.se och de rekommenderade PEO AB.
    Jag är nöjd med ditt företag. Det enda problemet jag hade var om tiden. De sa att vi skulle komma klockan 12, men de kom klockan 3.
  • 2021-04-09
    I bought moving service from this company, this is my second time since I was very pleased when I used them before. Everything was again perfect, very kind personal and the movers where careful with my things, everything arrived in perfect condition at my new house!

Really recommended to use this company!
  • 2021-04-08
    Trevliga, lätta att kommunicera o komma överens med. Snabba, noggranna. Och
    STARKA🙂
    Rekommenderas varmt!
  • 2021-04-06
    Trevliga, effektiva och lyhörda
  • 2021-04-01
    They helped us with relocation. The service was extremely punctual, fast and the interactions with the employees were great.

All my items were picked and sent to the new address with care and they also treated my dog with a very friendly attitude.

Service was excellent
  • 2021-03-31
    I moved from Stockholm to Göteborg with PEO. I couldn't be more satisfied by the constant assistance that Samuel provided from start to end. The move went smooth and I would definitely recommend PEO to a friend.
  • 2021-03-30
    Flytt av bohag från lägenhet till Shurgard.
    Superbra hantering från PEO AB. Bemötandet vid både beställningen av uppdrag och genomförandet av flytten skedde mycket proffsigt!
    Trevligt bemötande från alla inblandade, noggrann och snabbt genomförd flytt.
    Vi är mycket nöjda!
    Ser fram emot kommande flytten från Shurgard till nya bostaden i juni.
  • 2021-03-29
    Vår flytt mellan Eskilstuna och Stockholm fungerade perfekt. Mycket bra bemötande och service.
    Vi är väldigt nöjda, kan varmt rekommenderas.
  • 2021-03-22
    Allt har funkat kanon! Väldigt bra kommunikation centralt. God kommunikation från de som flyttat grejerna. Trevlig personal.
  • 2021-03-18
    Flytthjälp
    Mycket bra service, snabba och trevliga!
  • 2021-03-04
    Bra service det gick smidigt och snabbt
  • 2021-03-03
    Bra flytt, väldigt lätt att få tag på och service minded. Blandade ihop datum, städningen gjordes av en person och fick klagomål av köparen.

Overall helt ok
  • 2021-03-01
    Punctual, efficient professional and kind. I’m running out out adjectives to describe how great the experience with PEO AB was. I’d definitely use them again and recommend them to everyone in need of their services.
  • 2021-03-01
    Supernöjd från start till slut! Fick väldigt proffsigt bemötande av såväl Samuel som av killarna som hjälpte till med själva flytten av möbeln.

Uppskattar extra mycket att Samuel gjorde det lilla extra för att göra mig som kund nöjd! Kommer definitivt att anlita dem igen.
  • 2021-03-01
    Jag fick hjälp med min flytt och det gick mycket smidigt och bra. Det var bra bemötande och och jag rekommenderar företaget till andra.
  • 2021-02-21
    Extra allt och så utfört och tackar för det
  • 2021-02-11
    Flytt av nermonterat utställningskök. Superbra & snabba killar. Allt gick enligt plan.
  • 2021-02-08
    Snabbt och effektivt. Trevligt bemötande.
  • 2021-02-02
    Bra och snabb flytt, trevliga flyttgubbar.
  • 2021-02-02
    Personalen trevliga, duktiga, i tid , snabb .
    Vi är jätte nöjda.
  • 2021-02-01
    Jättebra! Snabba och effektiva. Mycket trevligt bemötande.
  • 2021-01-29
    Effektiva och super trevliga killar!
  • 2021-01-27
    Snabba, duktiga, och trevliga.
  • 2021-01-21
    Flytt från Stockholm till Skåne. Helt fantastiska ”flyttgubbar” som är supersnabba, proffsiga, noggranna, försiktiga och trevliga. Kan varmt rekommenderas.
  • 2021-01-20
    Kan verkligen rekommendera PEO AB som flyttfirma! Allt gick jätte smidigt, packning flytt och flyttstäd! Jätte trevlig personal !
  • 2021-01-19
    Min flyttning från Stockholm till Kalmar gick fantastiskt bra! Superproffsiga, trevliga och glada flyttkillar som gjorde ett otroligt bra jobb! Tack också till Samuel för bra information och trevligt bemötande! PEO AB bästa flyttbolaget
    som jag varmt rekommenderar! Tack!