PEO AB

PEO AB

Ring 076-884 85 35 peoab.se

Välkommen till PEO AB! Med lång erfarenhet och stort driv hjälper vi dig som privatperson eller företag med alla tänkbara flyttjänster. Bohagsflytt, kontorsflytt, och magasinering är bara några av dem. Tre skäl att välja oss på PEO AB inför din stundande flytt: - Med kort varsel hjälper vi dig med dina flyttbekymmer. - Arbetar...

137 omdömen om PEO AB

AZITA M
Skrev om PEO AB

Jag är väldigt nöjd och kommer att anlita dem i framtiden.

Stockholms Stadsbud
4.5/5 i betyg av 118 omdömen 4.5 av 118 omdömen
BadgeTwoYears

Väldigt bra service! Dom är lyhörda och kan snabbt ändra order beroende på kundens behov. Super bra service. Vi på Nordic Wellness kom

NEHA A
Skrev om PEO AB

Service was fantastic. Team was very supportive throughout the process. Totally recommended

HENRIK L
Skrev om PEO AB

VARNING! Håller inte vad de lovar. Finns med på ARNs och Råd&Röns svarta lista. Ta en annan flyttfirma för de tar inte något som helst ansvar om något skiter sig, trots att det är deras fel. För mig blev det dyrt, över 5000 kr extra :-(

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 153 omdömen 4.9 av 153 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Malin R
Skrev om PEO AB

Proffsigt bemötande och mycket väl utförda tjänster från början till slut! Vi hade först tänkt anlita ett annat företag (efter rekommendation) men tur nog de var fullbokade. Vår dotter kollade Reco för hennes flytt och valde en flyttfirma som låg i toppskiktet med runt tusen omdömen. Tre dagar innan flytt krävde de ändring av både datum och tidpunkt. När vi hänvisade till den skriftliga överenskommelsen avbokade de flytten och meddelade att hon (!) undslapp betala avbokningsavgiften. Makalöst agerande är en underdrift....

Pierre Joseph Gunnar M

Super nöjd. Proffsigt bemötande och skickade offerten på en gång. Bra kontakt med killarna som flyttade åt mig och dom var snabba och proffsiga i sitt utförande. Kan vart rekommenderas

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Johan A
Skrev om PEO AB

Kan bara ge högsta möjliga betyg! Har tidigare anlitat flera av de större flyttfirmorna i Stockholm och servicen från PEO AB är förstklassig. Dessutom är de klart billigare vilket givetvis är trevligt 😃 Kontakten med både flytt- och städteamen under flyttdagen fungerade superbra trots flera snabba beslut. De var väldigt tillmötesgående och levererade en femplus-tjänst. / Johan

Liselotte L

Vi anlitade PEO AB för flytt. Samuel och Anton är alltid tillgängliga, hjälpsamma och lösningsfokuserade. Allt gick toppenbra och vi är supernöjda. 👍

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1023 omdömen 4.8 av 1023 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Molly F
Skrev om PEO AB

Super smidigt! Använde oss av både flytt och städning och är väldigt nöjd!

Pani D
Skrev om PEO AB

Tack Samuel och flyttkillarna som skötte min flytt så smidigt. Trevligt bemötande, proffsiga och varsamma med våra saker. Rekommenderar absolut PEO AB!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 521 omdömen 4.8 av 521 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt

Karin E
Skrev om PEO AB

Jag blev bra bemött av företaget. Jag hade förväntningar på professionell flytthjälp och företaget uppfyllde det. Allt gick smidigt förutom att flytten blev på eftermiddagen istället som utlovat på förmiddagen. Det funkade dock bra för mig.

Martin C
Skrev om PEO AB

Bästa flyttfirman vi använt oss av!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Mikael K
Skrev om PEO AB

Bra, snabba. Effektiva. Trevligt bemötande osv. Inge krångel helt enkelt.

Michell A

Jag har ingenting att anmärka på. Allt gick enligt plan. Effektiva och noggranna flyttgubbar. Samuel på kontoret var enkel att ha och göra med och hade ett personligt bemötande. Jag har redan, och kommer att rekommendera företaget i framtiden, och jag lär även anlita dessa igen när nästa flytt sker.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Siv E
Skrev om PEO AB

Jättebra kontakt med flyttfirman! Flytt killarna snabba, effektiva och försiktiga. Supernöjda på alla sätt. Skulle varmt rekommendera PEO till vänner och bekanta!

David R
Skrev om PEO AB

Super good and amicable service! Everything went smooth and timely. Thanks.

Mex Flyttfirma AB
4.7/5 i betyg av 3324 omdömen 4.7 av 3324 omdömen

Jag är supernöjd med MeX Flyttfirma. Trevligt bemötande och superduktiga. Sakerna behandlades med stor försiktighet och dom hjälpte mig äv

Maria A
Skrev om PEO AB

Är så otroligt supernöjd! Har verkligen inget alls att anmärka på. Anlitade PEO AB för flytt av mina möbler från villa till lägenhet. Jag kom dessutom på att det vore bättre att få mina möbler flyttade på fredagen istället för på måndagen efter som var den dag jag bokat och ringde för att se om det var möjligt med väldigt kort varsel, det var inga problem! Detta underlättade något enormt för mig som då hade hela helgen på mig att fixa i mitt nya boende istället. Alla mina möbler togs väl omhand, paketerades, levererades...

Thomas Roger M

Kontaktade PEO AB för att få en offert på flytt inklusive magasinering och flyttstäd. Den allmänna offerten kom mycket snabbt. Vi bokade upp ett hembesök för att få ett fast pris. 5 minuter efter överenskommen tid ringer vi och personen är då sjuk och kan inte vara på plats. En ny tid bokas för ett videosamtal för att gå igenom lägenheten. När detta tillfälle dyker upp ringer vi personen 5 minuter efter överenskommen tid och får då reda på att han är ute och promenerar och ringer upp 20 minuter senare. Vi gör videokonferenser...

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2185 omdömen 4.7 av 2185 omdömen

Fredrik E

Jag köpte fullservice inkl packning, flyttning och flyttstädning. Jag skulle helst vilja ge 4,5 i betyg då jag tyckte packningen var väldigt välgjord, flyttstädningen var bra och jag fick ett bra och trevligt bemötande samt fick åka med flyttlasset. Det som gör att det inte blir fullt toppbetyg är att de glömde ta med det som fanns i kyl och frys. Så sammanfattningsvis nästan perfekt :)

Filiz U
Skrev om PEO AB

En flytt som fungerade perfekt tidspassad snabb med gott humör o varsamhet

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Behjat G
Skrev om PEO AB

Utmarkt bemotande fran borjan till slut. Snabbt och effektivt. Kommer definitivt att anlita dem igen

Rolf B
Skrev om PEO AB

Kom i tid. Gjorde jobbet enligt ök. Gott och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd.

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Marianne H

Jag har anlitat Peo AB vid ett tillfälle. Det funkade jätte-bra under hela processen. Bra ordermottagning, trevliga och tillmötesgående flyttkillar och uppskattad uppföljning av Samuel. Har redan bokat in ett till uppdrag.

Petter N
Skrev om PEO AB

Proffsiga, snabba och väldigt trevliga. Både på kontoret och på plats!

Terese G
Skrev om PEO AB

God kommunikation med alla inblandade. Snabba, trevliga och försiktiga!

Ulf B
Skrev om PEO AB

Vi tackar för er hjälp för andra gången på kort tid. Vi återkom för att vi kunde köpa hela konceptet vi behövde. Utan krångel! På ett utmärkt sätt packade förvarade och flyttade ni två ggr åt oss. Även flyttstäd fixades. Via telefon har vi snabbt kunnat komma i kontakt med er. Nu hoppas vi att vi stannar i nya boendet men annars återkommer vi! Stort tack från Eva och Ulf kungsängen.

Karl C
Skrev om PEO AB

Gick snabbt, hade bra kontakt med Samuel. Blev en liten miss i kommunikationen med dom som skulle hämta, det löstes samma kväll.

Nadia H
Skrev om PEO AB

PEO AB are just great, brilliantly reliable, very fair on price and really take care of your items. I can’t recommend them more highly every time I’ve had to move I’ve used them and they have never let us down. Thanks PEO AB

Nathalie S

Jättesmidig flytt men härligt flyttgäng!

Patricia L

Bra service från början till slut! Trevliga och snabba flyttmän. Tog varsamt med möbler och kartonger. Hjälpsamma med att bära in allt till rätt rum. Jag är sjukt nöjd!

Imran K
Skrev om PEO AB

It was really great work done by PEO team for my moving in. It's met my expectations. I feel safe and well expectations people.

Anna K
Skrev om PEO AB

Hjälpsamma, effektiva och prisvärda!

Anna B
Skrev om PEO AB

Jag är supernöjd med min flytt. Två väldigt trevliga och hjälpsamma killar som gjorde att allt gick smidigt. Dom plastade in alla mina möbler vilket jag inte hade tänkt på, men uppskattade stort. Då min flytt blev uppskjuten i sista minuten i en hel månad fick jag låna flyttkartongerna extra länge utan något som helst problem. Samuel som hela tiden givit fantastisk service och alltid med gott humör. Om jag flyttar igen så kommer jag anlita Peo igen. Utan tvekan.

Lotta G
Skrev om PEO AB

Supernöjda med Samuel och killarna som monterade ner ett kök och garderober i Sjöstaden och transporterade det till Värmdö! Grymt proffsiga, flexibla och serviceinriktade från början till slut! Vi hade blivit rekommenderade PEO AB av en vän och våra förväntningar överträffades med råge.

Maria H
Skrev om PEO AB

Mkt trevligt bemötande av samtliga entreprenörer och alla har hållit avtalade tider, ringt före och efter utförd tjänst, Hittills mkt nöjd.

Sonja P
Skrev om PEO AB

Karlarna som flyttade var sktsamma om möblerna, jag fick hjälp att ställa alla möbler på plats, de var trevliga att ha att göra med.

Camran J
Skrev om PEO AB

jag har letat via flytta.se och de rekommenderade PEO AB. Jag är nöjd med ditt företag. Det enda problemet jag hade var om tiden. De sa att vi skulle komma klockan 12, men de kom klockan 3.

Sjir B
Skrev om PEO AB

I bought moving service from this company, this is my second time since I was very pleased when I used them before. Everything was again perfect, very kind personal and the movers where careful with my things, everything arrived in perfect condition at my new house! Really recommended to use this company!

Liv Å
Skrev om PEO AB

Trevliga, lätta att kommunicera o komma överens med. Snabba, noggranna. Och STARKA🙂 Rekommenderas varmt!

Alexandra W

Trevliga, effektiva och lyhörda

Alexander Antonio F

They helped us with relocation. The service was extremely punctual, fast and the interactions with the employees were great. All my items were picked and sent to the new address with care and they also treated my dog with a very friendly attitude. Service was excellent

Chiara M
Skrev om PEO AB

I moved from Stockholm to Göteborg with PEO. I couldn't be more satisfied by the constant assistance that Samuel provided from start to end. The move went smooth and I would definitely recommend PEO to a friend.

Mats S
Skrev om PEO AB

Flytt av bohag från lägenhet till Shurgard. Superbra hantering från PEO AB. Bemötandet vid både beställningen av uppdrag och genomförandet av flytten skedde mycket proffsigt! Trevligt bemötande från alla inblandade, noggrann och snabbt genomförd flytt. Vi är mycket nöjda! Ser fram emot kommande flytten från Shurgard till nya bostaden i juni.

Christoffer C

Vår flytt mellan Eskilstuna och Stockholm fungerade perfekt. Mycket bra bemötande och service. Vi är väldigt nöjda, kan varmt rekommenderas.

Peter K
Skrev om PEO AB

Allt har funkat kanon! Väldigt bra kommunikation centralt. God kommunikation från de som flyttat grejerna. Trevlig personal.

Marta W
Skrev om PEO AB

Flytthjälp Mycket bra service, snabba och trevliga!

Jill A
Skrev om PEO AB

Bra service det gick smidigt och snabbt

Johan L
Skrev om PEO AB

Bra flytt, väldigt lätt att få tag på och service minded. Blandade ihop datum, städningen gjordes av en person och fick klagomål av köparen. Overall helt ok

Vaikunth A

Punctual, efficient professional and kind. I’m running out out adjectives to describe how great the experience with PEO AB was. I’d definitely use them again and recommend them to everyone in need of their services.

Louise S
Skrev om PEO AB

Supernöjd från start till slut! Fick väldigt proffsigt bemötande av såväl Samuel som av killarna som hjälpte till med själva flytten av möbeln. Uppskattar extra mycket att Samuel gjorde det lilla extra för att göra mig som kund nöjd! Kommer definitivt att anlita dem igen.

Aleksandra W

Jag fick hjälp med min flytt och det gick mycket smidigt och bra. Det var bra bemötande och och jag rekommenderar företaget till andra.