Pitstop

Färögatan 33, 164 51 Kista — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Pitstop

• Thore A
    Thore A skrev om Pitstop
    Man ska vara på sin vakt om man anlitar PITSTOP i Kista för bilvård. Jag bokade tid för hämtning och återlämning av min bil i Kista Entre. Jag ville ha den tvättat in och utvändigt. Jag lämnade bilen 09.00 och fick tillbaka den strax före 17.00, receptionisten fick nyckeln och ringde mig. Någon från PITSTOP såg jag inte till. Och som av en händelse stänger dom 17.00.

Bilen var fortfarande smutsig utvändigt. Jag mailade PITSTOP och fick svar dagen efter. Quote från första svaret:

"Det du skriver att den hade roterande spår finner jag väldigt konstigt då vi inte andvänder borste, vi tvättar bilarna för hand så hur kan det ha uppkommit smuts i roterande mönster?"

Aldrig sett första Karate Kid tydligen!!

Från andra mailet:

"jag anser inte att vi har gjort något fel i ditt fall. "

PITSTOP anser alltså att det inte är fel att återlämna bilar som fortfarande är smutsiga när man beställt dom tvättade!!!

Ergo: om ni anlitar PITSTOP, kolla alltid resultatet tillsammans med deras representant innan ni betalar!!! Läs mer
  • Piotr K
    Piotr K skrev om Pitstop
    Riktiga klåpare, dem fick tvätta om bilen för den blev inte ren. Dem brände lacken efter en "påtvingad" lackförsegling och blev tvungna att ersätta. Dem åsamkadade andra skador på ett par tusen. Likgiltiga i bemötandet och kräver att man lämnar bilen HELA dagen. Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Stockholm:

Annalena S Annalena S tycker: