Pitstop

Färögatan 33, 164 51 Kista — Visa karta

Elsa Brändströms gatan 201, 12952, HÄGERSTEN
Speedy Bilservice Fruängen
Nils A:
Perfekt! Perfekt! Perfekt! Perfekt!

Bilverkstäder nära Pitstop:

JÄRNVÄGSGATAN 82, Sundbyberg
Tecs Bil i Sundbyberg är en liten verkstad med ett stort kunnande och ett person... Läs mer ›
Jonas H:
Det är en liten men seriös verkstad. Priserna är helt okej och arbetet blir gjort. Känns som de ger det här lilla extra.

Vegagatan 7, SUNDBYBERG
Välkomna in med bilen till Sumpan Expressverkstad! Läs mer ›
Lisa S:
Det gick fort och utan problem.

Mariehällsvägen 28, BROMMA
Med välkända varumärken och kvalitétsdelar så reparerar vi din bil på bästa möjl... Läs mer ›
Andreas A:
Mycket kompetenta avgasbyggare som hjälpte mig med en speciallösning på ett enkelt sätt till ett bra pris!

Tornväktargränd 10, Bromma
Välkommen in med bilen! Läs mer ›
Per O:
Mycket trevliga och behjälpliga.hade en varningalampa som tändes strax efter vi fick hem bilen, de kom då och hämtade bilen och åtgärdade de...

Läs vad 2 kunder tycker om Pitstop

• Thore A
    Thore A skrev om Pitstop
    Man ska vara på sin vakt om man anlitar PITSTOP i Kista för bilvård. Jag bokade tid för hämtning och återlämning av min bil i Kista Entre. Jag ville ha den tvättat in och utvändigt. Jag lämnade bilen 09.00 och fick tillbaka den strax före 17.00, receptionisten fick nyckeln och ringde mig. Någon från PITSTOP såg jag inte till. Och som av en händelse stänger dom 17.00.

Bilen var fortfarande smutsig utvändigt. Jag mailade PITSTOP och fick svar dagen efter. Quote från första svaret:

"Det du skriver att den hade roterande spår finner jag väldigt konstigt då vi inte andvänder borste, vi tvättar bilarna för hand så hur kan det ha uppkommit smuts i roterande mönster?"

Aldrig sett första Karate Kid tydligen!!

Från andra mailet:

"jag anser inte att vi har gjort något fel i ditt fall. "

PITSTOP anser alltså att det inte är fel att återlämna bilar som fortfarande är smutsiga när man beställt dom tvättade!!!

Ergo: om ni anlitar PITSTOP, kolla alltid resultatet tillsammans med deras representant innan ni betalar!!!
  • Piotr K
    Piotr K skrev om Pitstop
    Riktiga klåpare, dem fick tvätta om bilen för den blev inte ren. Dem brände lacken efter en "påtvingad" lackförsegling och blev tvungna att ersätta. Dem åsamkadade andra skador på ett par tusen. Likgiltiga i bemötandet och kräver att man lämnar bilen HELA dagen.

Färögatan 33, 164 51 Kista