Alla kategorier Restaurang Västernorrland Örnsköldsvik Pizzeria Il Padrino AB

Läroverksgatan 14, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Pizzeria Il Padrino AB

• gösta g
    gösta g skrev om Pizzeria Il Padrino AB
    Mycket bra att de hade öl till pizzan, det är riktigt viktigt och pizzeriorna börjar tappa respekt för kunderna genom att inte erbjuda öl till pizzan. Men det gör Il Padrino. Pizzorna påminner mer om de pizzorna som gör araberna i Sverige än om Italienska pizzor, men de är helt okej. Samma pizzor får man i Capri eller Alibaba, fast då utan öl. I Il Padrino får man de mer öl och det är en fördel. Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Pizzeria Il Padrino AB
    Personalen bråkade högljutt när vi åt där? fyllisarna som pimplade öl talade högt och gjordes ingenting åt. Blev ingen känsla alls, ville mest äta klart och gå därifrån, kändes inte alls värt de flera hundralapparna maten gick på.
    Synd på den fina lokalen Läs mer
  • Einar B
    Einar B skrev om Pizzeria Il Padrino AB
    litet valuta för pengarna. billigaste pizzan 100 kronor och då förväntar jag mig inte konserverade champinjoner och paprika. för en sån pizza betalar jag 40 kronor. B-pizzan var dock vällagad, varför omdömet blir 1/5 istf 0/5 Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Pizzeria Il Padrino AB
    Inredningen är mycket trevlig och italiensk. Tycker man om att lyssna på Eros eller annan musik från samma land på svag volym i bakgrunden när man äter är det definitivt restaurangen för dig. Priserna är okej men menyn kan kännas något sparsmakad. Läs mer
  • Jeanette S
    Jeanette S skrev om Pizzeria Il Padrino AB
    God mat,men ett - för att det mesta är lite väl flåttigt och fett.. Men däremot ett stort + för den supermysiga lokalen! Läs mer