Pizzeria Il Padrino AB

2.0

5 omdömen om Pizzeria Il Padrino AB

gösta g
Skrev om Pizzeria Il Padrino AB

Mycket bra att de hade öl till pizzan, det är riktigt viktigt och pizzeriorna börjar tappa respekt för kunderna genom att inte erbjuda öl till pizzan. Men det gör Il Padrino. Pizzorna påminner mer om de pizzorna som gör araberna i Sverige än om Italienska pizzor, men de är helt okej. Samma pizzor får man i Capri eller Alibaba, fast då utan öl. I Il Padrino får man de mer öl och det är en fördel.

Erik N
Skrev om Pizzeria Il Padrino AB

Personalen bråkade högljutt när vi åt där? fyllisarna som pimplade öl talade högt och gjordes ingenting åt. Blev ingen känsla alls, ville mest äta klart och gå därifrån, kändes inte alls värt de flera hundralapparna maten gick på. Synd på den fina lokalen

Einar B
Skrev om Pizzeria Il Padrino AB

litet valuta för pengarna. billigaste pizzan 100 kronor och då förväntar jag mig inte konserverade champinjoner och paprika. för en sån pizza betalar jag 40 kronor. B-pizzan var dock vällagad, varför omdömet blir 1/5 istf 0/5

Jonas N
Skrev om Pizzeria Il Padrino AB

Inredningen är mycket trevlig och italiensk. Tycker man om att lyssna på Eros eller annan musik från samma land på svag volym i bakgrunden när man äter är det definitivt restaurangen för dig. Priserna är okej men menyn kan kännas något sparsmakad.

Jeanette S
Skrev om Pizzeria Il Padrino AB

God mat,men ett - för att det mesta är lite väl flåttigt och fett.. Men däremot ett stort + för den supermysiga lokalen!