Alla kategorier Restaurang Skåne Landskrona Pizzeria Mamma Teresa

Storgatan 28, 261 31 Landskrona — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Pizzeria Mamma Teresa

• Mats T
    Mats T skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Hitta den här mha Reco vid snabbt besök i Landskrona. Det stämmer - mycket goda pizzor med bra råvaror, ibakade på durumvete från Ven. Också bra sallader och pastarätter. Inte jättebilligt, men prisvärt.
  • Malin N
    Malin N skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Mycket hög kvalitet på maten, inte minst på brödet. Bemötandet är också på topp och man märker att här finns ambitioner. Mycket mer en minideli än en vanlig pizzeria.
    Nikke L gillar detta
  • Robert L
    Robert L skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Den här pizzerian är värd en omväg! Bagarna bakar pizzor med själ och stolthet. Med de finaste ingredienserna, kompromisslös kvalité och trevligt bemötande kan det inte bli annat än högsta betyg.

Förutom ljuvliga pizzor erbjuds även egenbakat bröd, kvalitétskaffe och diverse andra små läckerheter.
    Nikke L gillar detta
  • marina j
    marina j skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar maten där desutom älskar jag bagaren där
  • Manne i garderoben H
    Manne i garderoben H skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Jag ringde dit och de var inte direkt trevliga men håller tummarna på att pizzorna väger upp bemötandet.
  • Josef S
    Josef S skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Fantastiskt gott!
    Mysigt litet ställe att sitta och filosofera på och prata med den trevliga personalen.
    Åt både pasta, pizza och sallad här under de 3 dagarna jag bodde på hotell i Landskrona.
    Bröd köpte jag med mig hem!
    Dessutom är maten billig.
    Jag kommer äta här igen!
  • Sofia E
    Sofia E skrev om Pizzeria Mamma Teresa
    Bästa pizzerian i stan! Har inte provat deras bröd och andra rätter än men de man pratar med som provat är mycket positiva. Two thumbs up!

Storgatan 28, 261 31 Landskrona