Pizzeria Mamma Teresa

Pizzeria Mamma Teresa

7 omdömen om Pizzeria Mamma Teresa

Mats T
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Hitta den här mha Reco vid snabbt besök i Landskrona. Det stämmer - mycket goda pizzor med bra råvaror, ibakade på durumvete från Ven. Också bra sallader och pastarätter. Inte jättebilligt, men prisvärt.

Malin N
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Mycket hög kvalitet på maten, inte minst på brödet. Bemötandet är också på topp och man märker att här finns ambitioner. Mycket mer en minideli än en vanlig pizzeria.

Nikke L gillar detta
Robert L
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Den här pizzerian är värd en omväg! Bagarna bakar pizzor med själ och stolthet. Med de finaste ingredienserna, kompromisslös kvalité och trevligt bemötande kan det inte bli annat än högsta betyg. Förutom ljuvliga pizzor erbjuds även egenbakat bröd, kvalitétskaffe och diverse andra små läckerheter.

Nikke L gillar detta
marina j
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

jag vet inte vad jag ska säga mer än att jag älskar maten där desutom älskar jag bagaren där

Manne i garderoben H
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Jag ringde dit och de var inte direkt trevliga men håller tummarna på att pizzorna väger upp bemötandet.

Josef S
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Fantastiskt gott! Mysigt litet ställe att sitta och filosofera på och prata med den trevliga personalen. Åt både pasta, pizza och sallad här under de 3 dagarna jag bodde på hotell i Landskrona. Bröd köpte jag med mig hem! Dessutom är maten billig. Jag kommer äta här igen!

Sofia E
Skrev om Pizzeria Mamma Teresa

Bästa pizzerian i stan! Har inte provat deras bröd och andra rätter än men de man pratar med som provat är mycket positiva. Two thumbs up!