Pizzeria Restaurant Sandra HB

2.9

31 omdömen om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Kristoffer F
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

UPPDATERING: Sandras har nu fått helt nya ägare, och ny personal. Det har blivit ett rejält lyft och pizzorna har blivit enormt mycket bättre. Från att vara ett ställe man tog till ifall man inte orkade vänta på utkörning har det nu snarare blivit ett ställe som ligger i samma nivå som övriga. Bor du i krokarna? Vänta inte på utkörning, traska hit och beställ i stället!

figgo s
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Det har verkligen gått utför med denna pizzeria. Har ätit här i många år men nu får det vara nog. Det verkar som dom sparar in på råvarorna men ändå höjer priser år för år. Senaste kebabpizzan jag åt var nästintill oätbar pga att köttet smakade skit rent ut sagt.

Jesper K
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Pizzeria sandra är något jag inte rekomenderar till glutenallergiker. Dem gör inte själva glutenfira pizzor men man kan ge dem en glutenfri botten och dem gör i ordning den pizza du vill ha. Blir det gott? NEJ. 5 minuter och den är klar. botten har blivit varm och osten smält, inget mer. Och priset? en botten som man köper kostar från 20-25kr/styck och man får en femma i rabatt för att man har med sig botten. Dessutom erbjuder dem lite bröd att ta med. De borde lära sig

Dannyboi
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Som tidigare nämnts: få vegetariska alternativ och lite fyllning. Tycker på något vis att pizzorna inte känns färdigbakade heller, men det är ju kanske ett resultat av den snabba service de erbjuder..

Sofi K
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

pizza är gott! Speciellt med mycket kebabsås. Det brukar de ha. Däremot så kan man kräva lite mer av själva pizza-bottnen, den är alldeles för tunn. Om de gjorde den lite tjockare och sedan la på lite extra kebabkött och fortsätter med den rikliga mängden kababsås skulle de bli perfekt. Sedan e det ju inte fel med lite isbergssallad och pommes på också. Mumma :P

Daniel G
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Personalen är alltid trevlig, men pizzorna är inte något jag går igång på. Priserna är okej, men pizzorna är kalla och tråkiga och smakar inte mycket alls. Om man bor i ryd rekomenderar jag studenten istället.

Johan P
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Pizzerian ligger bra placerad i mitten av Ryd. Tyvärr är pizzorna lite sådär men däremot är Kebaben och framförallt lasagnen riktigt smaskiga. Man kan inte betala med kort men det finns en bankomat precis utanför så det går bra ändå.

Petter S
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Dyra små pizzor så detta kan jag ej rekomendera. Men deras kebab är grym!

Erik N
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Helt okej pizzeria, kanske inte den bästa men enligt mig passar den bra i ett studentområde. Bra placerad, man hinner lagom gå in på hemköp och handla innan det är dags att hämta ut pizzorna:) Ganska trevlig personal. Priserna är lite för höga.

Sandra Å

Emil O
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Denna pizzeria är inte den bästa pizzerian jag har ätit på. Jag tycker att pizzorna är väldigt tunna, och man blir knappt mätt av en av deras pizzor. Anledningen till att jag äter här ändå ibland är för att det ligger nära, och priserna är ganska bra.

Stefan F
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Pizzeria Sandra i Ryds centrum är den sämsta pizzerian jag varit på någonsin. Väldigt lite käk för pengarna, och det man får är ingen höjdare heller. Ohyggligt svårt att höra vad personalen säger. Ofta mörkt och sunkigt, inte speciellt bra läge heller. Bör undvikas till varje pris.

Pierre L
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Ligger bra brevid hemköp, så medans man väntar på pizzan kan man gå och köpa läsk för vettigt pris. pizzorna är väldigt tunna, mer så än andra pizzeriors iallafall, så det är inte säkert att man blir helt mätt på en pizza, men eftersom dom är tunna hinner man äta upp hela pizzan medans den fortfaraned är varm och god. priserna tycker jag är rätt låga, ~45 sekiner för en hawaii.

Elin P
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Jag skulle inte rekommendera Pizzeria Sandra, priserna är lite för höga och ofta har pizzan varit bränd på undersidan. Ligger inte så trivsamt till då hemköp ligger precis bredvid. De har ingenstans så man kan sitta ute och äta om de skulle vara fint väder.

Johan L
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Pizzeria Sandra i Ryds Centrum är en pizzeria jag många gånger bestämt mig för att bojkotta. Priserna är höga, det är lätt att få betala mycket extra för "dolda" kostnader, tex extra ingredienser, dricka osv. Pizzerna är ofta torra och inte speciellt goda.

Andreas N
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Det är aningen för höga priser och för små pizzor för en genomsnittlig ätare. Det är dock bra med att man får ta så mycket småbröd till som man vill, även vid take-away. Cola finns även till helt okej pris.

Per Ö
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Bra pizzor bra priser bra personal! :)

Joackim P
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

En mysig kvarterspizzeria som har väldigt trevlig personal. En del tycker inte om pizzabottnarna som de kör med men jag diggar deras kebabpizza(det är egentligen gyros) riktigt mycket. Stort plus med närheten till hemköp så att man kan handla medan man väntar.

Charlotte I
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Bra priser men inte de godaste pizzorna. Trevlig personal och kort väntetid väger upp! Tråkigt att de inte har öppet efter att man vart ute på något studentställe... Många studenter bor i ryd och skulle säkert uppskatta lite fyllekäk från Sandras när man nästan är hemma! :)

Mathias P
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Billigt och gott. pizzorna klara på 10-15 minuter, så man behöver inte vänta så länge. ligger centralt i ryd.

Angelica P
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

God pizza med tunn botten

Johan C
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Pizzerian mitt i Ryd, har de bästa öppettiderna, blir man lite hungrig en kväll så är det bara att svänga förbi Sandra och dra en kebabrulle, det vill säga om klockan är före 2300. Sedan är det bara att vänta max tio minuter för att få sig en rulle med helt skaplig kebabsås, något som inte är helt lätt att hitta i linköping

Emil E
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Bra pizzor och schysst personal!

Sam  A

God och prisvärd pizza!

Erik F
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Okej mat, när mitt hem men inte mycket mer

Christoffer F
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Helt okej pizzor, kanske lite tunna ibland, men med det låga priset så går det väl an...

Mikael H
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Goda pizzor, men alldeles för tunna!

Johanna J
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Helt okej pizza, billigt o bra

Alexandra S
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Alldeles för lite fyllning på pizzorna. Men om man gillar löntunn pizza så kan stället vara bra. Något mystisk personal späder på min skepsis något. Pizzorna är dock ok även om dom är för dyra i förhållande till var man får, vilket gör att stället med ett nödrop klarar sig från en etta.

Kenny L
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Bortsett från att Pizzeria Sandra är den enda (studentpizza räknas inte xD) pizzerian i Ryd så är det inget direkt speciellt med den.. billiga pizzor men man får också en lövtunn pizza för pengarna. Omän goda så är de inte så mättande tycker jag!

Erik S
Skrev om Pizzeria Restaurant Sandra HB

Billig och god pizza i Ryd.