Platinia AB

Platinia AB

Välkommen till Platinia AB!

Vi på Platinia AB kan hjälpa dig med allt inom bygg och entreprenad. Anlita oss när du vill ha kompetens och kvalitet. Vi är företaget med många års erfarenhet och som sätter dig som kund i fokus - alltid.

Tjänster: Renovera badrum, renovera kök, golvläggning, målning, tillbyggnation, plattsättning och mycket mer.

Vi är godkända enligt Byggkeramikrådet och har certifikat för att arbete med våtrum. Vi tar oss ann små som stora projekt och erbjuder dig alltid fasta priser på alla våra arbeten.

Läs vad 4 kunder tycker om Platinia AB 2

2021-03-20
    Badrumsrenovering.Utfördes utmärkt.Bra kommunikation om pris och utförande.Rekommenderas!
    2021-03-19
    Sänkte taket satt in nya spottar till stor del ny el. (ca 60 kvm)

Johannes mycket bra att ha att göra med. Höll tiden och priset som var överenskommet.

Jag är mycket nöjd och rekommenderar.
    2021-01-17
    vi sänkte taket och satte spottar på ca 45 kvm. Uppgraderad elen satte nya elutag. Vi gick snabbt svar och en bra offert. Resultatet blev toppen bra och tidsplanen höll. Johannes var lätt och bra att ha att höra med. Rekommenderas.
  • 2021-01-15
    Fick hjälp med att bygga om carport till garage. Väldigt vänligt o korrekt bemötande med tydlig och proffsigt vägledning genom hela projektet.