Platinia AB

Platinia AB

Ring 070-745 43 94 platinia.se
4.0

Välkommen till Platinia AB! Vi på Platinia AB kan hjälpa dig med allt inom bygg och entreprenad. Anlita oss när du vill ha kompetens och kvalitet. Vi är företaget med många års erfarenhet och som sätter dig som kund i fokus - alltid. Tjänster: Renovera badrum, renovera kök, golvläggning, målning, tillbyggnation, plattsättning...

5 omdömen om Platinia AB

Mahdokht M
Skrev om Platinia AB

❌Lita inte på företaget , Oprofessionella , dålig kundbemötande , lurar , ljuger , certifierade Men gör grova fel! Grova beteendestörningar hos personalen. Rekommenderar absolut inte‼️

Mahdokht M gillar detta
Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Jörgen W
Skrev om Platinia AB

Badrumsrenovering.Utfördes utmärkt.Bra kommunikation om pris och utförande.Rekommenderas!

Eric I
Skrev om Platinia AB

Sänkte taket satt in nya spottar till stor del ny el. (ca 60 kvm) Johannes mycket bra att ha att göra med. Höll tiden och priset som var överenskommet. Jag är mycket nöjd och rekommenderar.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Erik
Skrev om Platinia AB

vi sänkte taket och satte spottar på ca 45 kvm. Uppgraderad elen satte nya elutag. Vi gick snabbt svar och en bra offert. Resultatet blev toppen bra och tidsplanen höll. Johannes var lätt och bra att ha att höra med. Rekommenderas.

Johannes T gillar detta
Mohammad K
Skrev om Platinia AB

Fick hjälp med att bygga om carport till garage. Väldigt vänligt o korrekt bemötande med tydlig och proffsigt vägledning genom hela projektet.

Johannes T gillar detta
2 Snickare AB