Premiere Golf Tours PGT AB

Golf Travel Broker är en personlig golfresebyrå som prioriterar omtanke och engagemang. Vår filosofi är att ha ett begränsat resmål, detta för att kvalitet går före kvantitet och att våra resor ska vara ett fint minne. Efter pandemin så startar vi vintersäsongen med några få resmål i Asien och Sydafrika, där vi oftast följer med på resan för att resenären ska få ut det maximala av resan.
Vi har också en kostnadseffektiv slimmad organisation, där vi kan erbjuda priser som starkt konkurrenskraftiga

Läs vad 6 kunder tycker om Premiere Golf Tours PGT AB 2

2021-11-10
    Resan gav allt som lovat. Mycket välordnat och på bra pris.
    Golfresa till Portugal innehöll flyget, hotellet, 5 golfrundor, transporter. Reseledare tog väl hand om oss hela tiden.
    2021-11-09
    Mycket trevligt arrangemang och allt fungerade utmärkt bra.
    Trevlig Golf Resort och fina golfbanor. Vi återkommer gärna till researrangören och till Portugal.
    Stort tack och uppskattat att Du tog Dig tid att skriva en recension.
    Anders Hjelm/Golf Travel Broker
    2021-11-08
    Mycket personligt o engagerande bemötande!
    Resan mycket över förväntan.
    Glädjer mig att ni uppskattade resan och att ni kände er riktigt nöjda, det är viktigt för mig.
    2021-11-08
    Ett bra bemötande välordnade arrangemang och trevligt samvaro.
    Tack Knut för visad uppskattning!
    2021-11-08
    Bemötandet har varit utmärkt från planering av resan till slut och hemfärd. Lyhörd och snabb att svara på frågor. Hela tiden fokus på att göra resan så smidig och bra som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Golf Travel Broker.
    Tack för värmande ord från två riktiga Globetrotters!
    Golfresa till Morgado.
    Mycket bra och omtänksam service både innan resan och på plats. Väl valt resmål med två omväxlande golfbanor, klubbhus i anslutning till golfbanan liksom restaurang där frukost och lunch serverades. God mat och trevlig personal. Mycket stora sovrum med bekväma sängar. Utsikt mot golfbanan och soluppgången från sängen.
    Är mer än nöjd med resan och pricken över i var reseledaren Anders, som servade oss på ett personligt och fantastiskt sätt.
    Varmt tack för Dina fina ord som går till hjärtat.
    Mvh Anders Hjelm Golf Travel Broker