Premiere Golf Tours PGT AB

Premiere Golf Tours PGT AB

Ring 08-408 329 01 www.golftravelbroker.com

Golf Travel Broker är en personlig golfresebyrå som prioriterar omtanke och engagemang. Vår filosofi är att ha ett begränsat resmål, detta för att kvalitet går före kvantitet och att våra resor ska vara ett fint minne. Efter pandemin så startar vi vintersäsongen med några få resmål i Asien och Sydafrika, där vi oftast följer...

6 omdömen om Premiere Golf Tours PGT AB

Erja S
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Resan gav allt som lovat. Mycket välordnat och på bra pris. Golfresa till Portugal innehöll flyget, hotellet, 5 golfrundor, transporter. Reseledare tog väl hand om oss hela tiden.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Lena B
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Mycket trevligt arrangemang och allt fungerade utmärkt bra. Trevlig Golf Resort och fina golfbanor. Vi återkommer gärna till researrangören och till Portugal.

Svar från Premiere Golf Tours PGT AB

Stort tack och uppskattat att Du tog Dig tid att skriva en recension. Anders Hjelm/Golf Travel Broker

Marianne A
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Mycket personligt o engagerande bemötande! Resan mycket över förväntan.

Svar från Premiere Golf Tours PGT AB

Glädjer mig att ni uppskattade resan och att ni kände er riktigt nöjda, det är viktigt för mig. Mvh Anders Hjelm/Golf Travel Broker

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Knut F
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Ett bra bemötande välordnade arrangemang och trevligt samvaro.

Tack Knut för visad uppskattning! Mvh Anders Hjelm/Golf Travel Broker

George R
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Bemötandet har varit utmärkt från planering av resan till slut och hemfärd. Lyhörd och snabb att svara på frågor. Hela tiden fokus på att göra resan så smidig och bra som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Golf Travel Broker.

Svar från Premiere Golf Tours PGT AB

Tack för värmande ord från två riktiga Globetrotters! Mvh Anders Hjelm/Golf Travel Broker

Kerstin W
Skrev om Premiere Golf Tours PGT AB

Golfresa till Morgado. Mycket bra och omtänksam service både innan resan och på plats. Väl valt resmål med två omväxlande golfbanor, klubbhus i anslutning till golfbanan liksom restaurang där frukost och lunch serverades. God mat och trevlig personal. Mycket stora sovrum med bekväma sängar. Utsikt mot golfbanan och soluppgången från sängen. Är mer än nöjd med resan och pricken över i var reseledaren Anders, som servade oss på ett personligt och fantastiskt sätt.

Svar från Premiere Golf Tours PGT AB

Varmt tack för Dina fina ord som går till hjärtat. Mvh Anders Hjelm Golf Travel Broker