Profilrestauranger AB

Profilrestauranger AB

Ring 031-711 53 95 www.tradgarn.se
4.0

Med sin helt unika placering i Trädgårdsföreningen i Göteborg står Restaurang Trädgår’n i en klass för sig. Förutom fantastiska lokaler, god mat och trevlig stämning har man på sommaren Göteborgs största uteservering.

5 omdömen om Profilrestauranger AB

Julia J
Skrev om Profilrestauranger AB

Trägårn' överaskade faktsiskt mig i förra veckan. Jag hade nog haft lite förutfattade meningar, men Afterworken på fredagar var riktigt bra, med livemusik, god bjudbuffe och gott vin till helt okej priser... Jag kommer absolut igen.

Fredrik N
Skrev om Profilrestauranger AB

Ett roligt ställe där det alltid är bra drag. Två dansgolv med house på det ena och lite mer klassiska sjunga med-låtar på det andra. Gratis inträde om man signar upp sig på hemsidan.

Kim L
Skrev om Profilrestauranger AB

Schysst inneställe, med både stora ytor inomhus och utomhus. Hyfsad musik på de stora golven men bättre utomhus och vid baren på andra våningen(finns ett mindre dansgolv där). Trevligt ställe med trevlig personal. Beläget vid trädgårdsföreningen i centrala götebrg. Inte långt från centralstationen och definitivt inte långt från avenyn.

Niklas N
Skrev om Profilrestauranger AB

Ett bra uteställe! Det finns en uteservering med dansgolv där man gärna hänger en varm sommarkväll.

Christine K
Skrev om Profilrestauranger AB

Bjuder alltid på en toppenkväll!