Alla kategorier Kök Stockholms län Huddinge Puustelli Kungens Kurva

Puustelli Kungens Kurva

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Köksrenovering på gång? Vi på Puustelli har levererat kvalitetskök i över 30 år och strävar ständigt efter att hitta smidigare och bättre kökslösningar för dig.

Ett Puustelli-kök är miljövänligt, håller hög nordisk kvalitet och håller att leva i, i många år!

Genom vårt servicekoncept "all-inclusive" slipper du jaga hantverkare, riva ditt gamla kök, oroa dig för leveranser och montera den nya inredningen. Du väljer hur mycket, om något, du vill göra själv så sköter vi resten - från ritning till färdigt kök.

Vi kommer gärna hem till dig och för en helt kostnadsfri köksplanering och måttagning!
Öppet just nu
Mån: 12:00-18:00
Tis-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 16 kunder tycker om Puustelli Kungens Kurva

• Gunilla R
    Gunilla R skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Väldigt bra bemötande, goda och bra förslag till köket. Stort kunnande. Jag är väldigt nöjd med både varor och tjänster.
  • Per A
    Per A skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Fick bra hjälp vid köp av kök. Toppensäljare som också rekommenderade en toppeninstallatör. Vi är mycket nöjda. Hälsningar Per Abrahamsson
  • Anne S
    Anne S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Alltid trevlig och tillmötesgående säljare.
    Köpt ett helt nytt kök samt stor köksö. All inklusive installation. Dock önskar jag att vi skulle fått mer vägledning på hur dwt skulle kunna sett ut/placering av köket Vi rev en vägg och gjorde köket på ett helt nytt ställe en idé som jag själv kom på efter mycket om och men.
    Säljaren borde även gått genom färgvalet bättre. Fick 2 olika färger på stomme och lucka. Något som blev bestämt i startfasten vilken färg på stommen vi skulle ha. Sedan ändrades färgvalet några ggr men kontrollfrågan borde ställts i gemensamma genomgången/sammanfattningen om de ska vara olika färg ellee inte.
    Puustelli installatör av kök och övrigt var helt fantastiska feån när han till slut.
    Säljaren borde haft med sig en "grattis"till nya köket gåva vid kontrollmätningen. Blomma eller något litet som tack för samarbetet. Kändes lite snålt när man lagt flera 100 tusen
    Annars allt ok 👍
  • Söderholm K
    Söderholm K skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Utmärkt å lite till! Från början till slut👍🏻Ser framför mig en långsiktig relation med Puusteli Kungens Kurva. Innehållande ett givande å tagande och med framförallt mängder av champagne 🍸
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande under hela processen. Köpte ett komplett kök med vitvaror.Duktiga hantverkare alla kategorier.

Våra förväntningar blev nästan helt uppfyllda tyvärr så blev belysning över bänkar samt i vitrinskåpen helt fel ljusbild, hade önskat ett mer gult ljus samma som monterade spottar i taket. nu har vi fått tre olika vit grader på ljusen så vi måste hitta en lösning själva i efterhand trist.
  • Marion K
    Marion K skrev om Puustelli Kungens Kurva
    De tog lång tid och många mejl och samtal innan vi fick fel justerade, ca 6mån. Å ingen kompensation eller aå för denna dröj.
  • Hans N
    Hans N skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Som helhet bra. Mycket bra samarbete med deras byggentreprenör.
    Enda smärre detalj att vara mindre nöjd med var att vi inte blev informerad om att kylskåp inte skulle liva med lvrig inredning
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Bra bemötande, kompetent personal

Köpte snickerier, stenskiva, underlimmad vask
  • Göran L
    Göran L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Engagerad säljare som inte gav upp förrän vi var nöjda som kund.
  • Monica E
    Monica E skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Oerhört proffsiga, mycket lyhörda för kundens behov samt mycket noggrann att leverera det kunden vill ha. Känns som ett företag utöver det vanliga. Det verkar som dom verkligen lever upptill "all inklusive".
  • Harri O
    Harri O skrev om Puustelli Kungens Kurva
    altt var bra.. bra personal och bra servis.. alt stämde..som jag bestälde..
  • Annette L
    Annette L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande. Bra ritning med bra idéer.
    Snabb leverans. En bänk trasig, men ordnade snabbt en ny👍
  • Bob B
    Bob B skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande ,lyhörda bra service tydliga svar på frågor
    Bra entréprenörer som utförde bytet av kök och tillkommande jobb som el,VVS och övriga snicker
    Väldigt bra uppföljning bara bäst
  • Torvald L
    Torvald L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Mitt bestående intryck är att Puustelli har varit måna om att det skulle bli en bra lösning och de ansträngde sig också för att det skulle bli så. Alla kontakter jag har haft med Puustelli har blivit snabbt och seriöst behandlade. De synpunkter jag har framfört har tagits upp direkt och åtgärdats. Om t.ex. ett telefonsamtal inte har kunnat besvaras har man alltid ringt tillbaka så snart det varit möjligt. Det tillmötesgående och den respekt som de visat för mig som kund gör att jag utan tvekan kan ge betyget 5.
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Vi är super nöjda & snickaren Ove som byggde upp vårat kök var jätte noggrann & petig, precis så man vill att det ska vara :)
  • Peder P
    Peder P skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Mycket kunnig och trevlig personal.
    Köp: Hel köksinredning, inkl. montering.

Jag är mycket nöjd med val och slutprodukt.

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva