Alla kategorier Kök Stockholms län Huddinge Puustelli Kungens Kurva

Puustelli Kungens Kurva

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

Köksrenovering på gång? Vi på Puustelli har levererat kvalitetskök i över 30 år och strävar ständigt efter att hitta smidigare och bättre kökslösningar för dig.

Ett Puustelli-kök är miljövänligt, håller hög nordisk kvalitet och håller att leva i, i många år!

Genom vårt servicekoncept "all-inclusive" slipper du jaga hantverkare, riva ditt gamla kök, oroa dig för leveranser och montera den nya inredningen. Du väljer hur mycket, om något, du vill göra själv så sköter vi resten - från ritning till färdigt kök.

Vi kommer gärna hem till dig och för en helt kostnadsfri köksplanering och måttagning!
Mån: 12:00-18:00
Tis-Fre: 10:00-18:00
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 27 kunder tycker om Puustelli Kungens Kurva

• Jonas L
    Jonas L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Köpte ett kök inkl montage.
    Fungerade jättebra både med leverans och hantverkare.
    Blev väldigt bra bemött och förväntningarna är uppfyllda. Läs mer
  • Rune L
    Rune L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Jag köpte ett nytt lantkök av Puustelli. Jag blev trevligt och kunnigt bemött av dem. Jag förväntade mig hög kvalitet och hjälp med att planera ett bra kök. Mina förväntningar uppfylldes.
    Dessutom anlitade Puustelli väldigt noggranna och trevliga hantverkare. Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Vi är mycket nöjda med vårt nya kök och hur Puustelli Kungens Kurva tog hand om allting åt oss. Väldigt professionella och lyssnade på våra önskemål och presenterade sedan en helhetslösning utifrån det. Läs mer
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Köpte ett kök av urban diffner. Vi fick grymt bra service av honom. Han var jätte duktig och tålmodig med planritningen.
    Snickarna höll tiden och gjorde ett perfekt arbete.
    Ingen försening eller strul med leveransen.
    Köket blev mycket bättre än vi förväntat oss.
    Vi kan varmt rekomendera Urban för att göra mer drömkök. Läs mer
  • Inga-lena V
    Inga-lena V skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Jag köpte ett helt nytt kök i ett ovanligt hus. Takhöjden är 3 meter och den murade spiskåpan och den gamla järnspisen skulle vara kvar. Jag ville ha skåp upp till taket och dubbla kylskåp. Säljaren Rickart kom på besök 2 ggr och jag var till butiken 2 ggr. Butiket gav mig helt nya ideer om vad jag ville ha! Nu har jag ett unikt drömkök tack vare butiken och Rickard! Läs mer
  • THERESE O
    THERESE O skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Jag köpte ett nytt kök, säljaren var i samtal med annan kund men tog sig tid att prata med mig. Han talade om hur lång tid han behövde för att avsluta det samtalet. Han var stolt över sitt företag, inget var omöjligt. Vi fick precis det kök vi behövde och önskade oss. Försäljaren kom snabbt hem för att titta på hur köket skulle få plats och vi fick vårt kök innan jul. Vilken julklapp vi fick. Värdens finaste kök med fantastiska vitvaror. Vi upplevde att det var förstklassig service, fantastisk kvalitet och det blev så bra. Vi rekommenderar. Puustelli till alla vi känner. Läs mer
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Andra köket jag köper av Zoltan och är supernöjd! Läs mer
  • Erik A
    Erik A skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Urban på puustelli Kungens Kurva, du är grym! Läs mer
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Bra, intresserat bemötande. Jag fick rekommendation från kollega att anlita Puustelli, så hela affären var från början ganska tydlig ATT jag ville anlita dem, sedan var diskussionen VAD/HUR MYCKET.
    Har köpt ett kök till liten lägenhet i 40-talshus, allt utom golv och spis köptes via Puustelli.
    Är supernöjd med allt (utom möjligen att jag själv inte kollade upp kvalitet på kyl/frys i förväg - den låter mer än min förra som var 20+ år gammal...)
    Personligt bemötande utan att det blev privat. Proffsigt hanterande av ett problem som uppstod - Puustelli tog den merkostnaden på eget initiativ.
    Sammanfattningsvis: nöjd kund. Läs mer
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Proffsig och engagerad. Vänlig och intresserad. Tog sig tid. Ställde frågor som Hur tänker ni....?
    Har ni tänkt på att....?
    Är du säker? Får jag beskriva....?
    Uppskattar det mycket! Därför att jag måste tänka till:-) Jättebra!
    Ställde vi en fråga fick vi ett svar, inte nåt velande.
    Vi fick hjälp med helrenovering av kök. Ni kom två!! ggr för att mäta, bl a för stenskivans skull.
    Vi fick hjälp med design av köket. Kändes tryggt hela vägen.
    Vi är mer än nöjda! Läs mer
  • Anki A
    Anki A skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Försäljaren såg till att jag fick ett bra planerat kök. Bra bemötande. Hos mig vart det en rivning. Det enda jag behöll var diskmaskinen. Så nytt golv, ekparkett. Målning, kakel, alla snickerier förstås.
    Rörmokaren, elektrikerna, Snickarna.
    Bra yrkesfolk, allt gick smidigt. Ny kyl och frys AEG. Hällen från Electrolux. Ångugn AEG. Fläkt Electrolux. Läs mer
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Väldigt bra bemötande, goda och bra förslag till köket. Stort kunnande. Jag är väldigt nöjd med både varor och tjänster. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Fick bra hjälp vid köp av kök. Toppensäljare som också rekommenderade en toppeninstallatör. Vi är mycket nöjda. Hälsningar Per Abrahamsson Läs mer
  • Anne S
    Anne S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Alltid trevlig och tillmötesgående säljare.
    Köpt ett helt nytt kök samt stor köksö. All inklusive installation. Dock önskar jag att vi skulle fått mer vägledning på hur dwt skulle kunna sett ut/placering av köket Vi rev en vägg och gjorde köket på ett helt nytt ställe en idé som jag själv kom på efter mycket om och men.
    Säljaren borde även gått genom färgvalet bättre. Fick 2 olika färger på stomme och lucka. Något som blev bestämt i startfasten vilken färg på stommen vi skulle ha. Sedan ändrades färgvalet några ggr men kontrollfrågan borde ställts i gemensamma genomgången/sammanfattningen om de ska vara olika färg ellee inte.
    Puustelli installatör av kök och övrigt var helt fantastiska feån när han till slut.
    Säljaren borde haft med sig en "grattis"till nya köket gåva vid kontrollmätningen. Blomma eller något litet som tack för samarbetet. Kändes lite snålt när man lagt flera 100 tusen
    Annars allt ok 👍 Läs mer
  • Söderholm K
    Söderholm K skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Utmärkt å lite till! Från början till slut👍🏻Ser framför mig en långsiktig relation med Puusteli Kungens Kurva. Innehållande ett givande å tagande och med framförallt mängder av champagne 🍸 Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande under hela processen. Köpte ett komplett kök med vitvaror.Duktiga hantverkare alla kategorier.

Våra förväntningar blev nästan helt uppfyllda tyvärr så blev belysning över bänkar samt i vitrinskåpen helt fel ljusbild, hade önskat ett mer gult ljus samma som monterade spottar i taket. nu har vi fått tre olika vit grader på ljusen så vi måste hitta en lösning själva i efterhand trist. Läs mer
  • Marion K
    Marion K skrev om Puustelli Kungens Kurva
    De tog lång tid och många mejl och samtal innan vi fick fel justerade, ca 6mån. Å ingen kompensation eller aå för denna dröj. Läs mer
  • Hans N
    Hans N skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Som helhet bra. Mycket bra samarbete med deras byggentreprenör.
    Enda smärre detalj att vara mindre nöjd med var att vi inte blev informerad om att kylskåp inte skulle liva med lvrig inredning Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Bra bemötande, kompetent personal

Köpte snickerier, stenskiva, underlimmad vask Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Engagerad säljare som inte gav upp förrän vi var nöjda som kund. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Oerhört proffsiga, mycket lyhörda för kundens behov samt mycket noggrann att leverera det kunden vill ha. Känns som ett företag utöver det vanliga. Det verkar som dom verkligen lever upptill "all inklusive". Läs mer
  • Harri O
    Harri O skrev om Puustelli Kungens Kurva
    altt var bra.. bra personal och bra servis.. alt stämde..som jag bestälde.. Läs mer
  • Annette L
    Annette L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande. Bra ritning med bra idéer.
    Snabb leverans. En bänk trasig, men ordnade snabbt en ny👍 Läs mer
  • Bob B
    Bob B skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Trevligt bemötande ,lyhörda bra service tydliga svar på frågor
    Bra entréprenörer som utförde bytet av kök och tillkommande jobb som el,VVS och övriga snicker
    Väldigt bra uppföljning bara bäst Läs mer
  • Torvald L
    Torvald L skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Mitt bestående intryck är att Puustelli har varit måna om att det skulle bli en bra lösning och de ansträngde sig också för att det skulle bli så. Alla kontakter jag har haft med Puustelli har blivit snabbt och seriöst behandlade. De synpunkter jag har framfört har tagits upp direkt och åtgärdats. Om t.ex. ett telefonsamtal inte har kunnat besvaras har man alltid ringt tillbaka så snart det varit möjligt. Det tillmötesgående och den respekt som de visat för mig som kund gör att jag utan tvekan kan ge betyget 5. Läs mer
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Vi är super nöjda & snickaren Ove som byggde upp vårat kök var jätte noggrann & petig, precis så man vill att det ska vara :) Läs mer
  • Peder P
    Peder P skrev om Puustelli Kungens Kurva
    Mycket kunnig och trevlig personal.
    Köp: Hel köksinredning, inkl. montering.

Jag är mycket nöjd med val och slutprodukt. Läs mer

Geometrivägen 5, 141 75 Kungens kurva