Puustelli Nacka

Puustelli Nacka

Ring 08-556 015 10 www.puustelli.se
3.7

Puustelli är Finlands ledande köks-, förvarings- och badrums- möbeltillverkare. Välkommen till Puustelli Nacka!

12 omdömen om Puustelli Nacka

Emil L
Skrev om Puustelli Nacka

Avråder starkt från att köpa kök härifrån fuskbygge rakt igenom och fruktansvärt dålig service bara massa lögner. Blev en dyr läxa

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Annette Inga-Lill M
Skrev om Puustelli Nacka

Fruktansvärt dåligt bemötande trots att jag tyvärr köpte det dyraste köket dom sålt under 2020 då det dessutom fanns en hel del kampanjer jag överhuvudtaget inte informerades om eller fick ta del av. En hel del felaktigheter också på fakturan så absolut sämsta omdöme från mig!

Ylitalo J
Skrev om Puustelli Nacka

Bra bemötande från vår kontaktperson Maria! Leverans i tid. Några små misstag på vägen som vi fick hjälp att lösa!

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Henrik L
Skrev om Puustelli Nacka

Jag är mycket nöjd med Puustelli. Köket blev fantastiskt och puustellis hantverkare var exemplariska. Och säljaren var väldigt proffsig och service minded med många bra idéer och tålamod. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Puustelli i nacka.

Josef R
Skrev om Puustelli Nacka

Jag är inte nöjd med det sättet som Puusteli tar hand om sina kunder. Fortfarande är köket inte klar till 100%.

Svar från Puustelli Nacka

Hej Josef, Tack för dina synpunkter! Dom är väldigt viktiga och hjälper oss att förbättra vår service till våra kunder. Vi strävar alltid mot att ha nöjda kunder som vill rekommendera oss vidare. Du får väldigt gärna kontakta mig så vi kan reda ut vad som kvarstår I ditt kök så vi kan ta hand om det. Vänliga Hälsningar Håkan Thid butikschef

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Yvonne B

Serviceinriktade , effektiva och trevliga

Ove L
Skrev om Puustelli Nacka

Mycket bra bemötande från köksinredaren, Andreas Köhler. Allt var möjligt för att få fram det det kök som vi hade drömt om. Allting har fungerat perfekt och även med deras samarbetspartner Kvalitetsbygg som monterade köket. Vi är mycket nöjda!

Sara F
Skrev om Puustelli Nacka

Dåligt engagemang efter att offerten var signerad

Svar från Puustelli Nacka

Hej Sara! Det är av största vikt för oss att vi följer våra kunder genom hela processen och är närvarande tills renoveringen är färdig och våra kunder är nöjda med oss. Vi beklagar om vi har brustit här och ser gärna att du kontaktar oss så vi kan prata igenom detta. Med vänlig hälsning Håkan Thid butikschef

Elin D
Skrev om Puustelli Nacka

Supernöjd med vårt fina kök! Bra service redan från start och sedan var det inte några problem med någonting. Rekommenderas varmt!

Jonny S
Skrev om Puustelli Nacka

Proffsigt bemötande, bra kvalitet på köket och enormt bra service av montören från Kvalitetsbygg

Ingela V
Skrev om Puustelli Nacka

Köket håller mycket god kvalitet. Däremot hade en monteringsanvisning varit till stor hjälp, det fanns inga lediga montörer och vi fick göra många fel på vägen innan vi fått allt på plats - exempelvis monterade vi upp fläktskåpet innan vi sågat ut för fläkten så det fick tas ned igen, och även spotlights hade behövt komma upp tidigare för att kabeldragning mm skulle fungera smidigt. Med andra ord vore det bra med en beskrivning för den ordning i vilken delarna ska monteras.

Ulf B

Nöjd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!