Alla kategorier Kök Stockholms län Nacka Puustelli Nacka

Puustelli Nacka

Smedjegatan 2, Sickla köpkvarter, 131 54 Nacka — Visa karta

Puustelli är Finlands ledande köks-, förvarings- och badrums- möbeltillverkare. Välkommen till Puustelli Nacka!

Läs vad 10 kunder tycker om Puustelli Nacka

• Ylitalo J
    Ylitalo J skrev om Puustelli Nacka
    Bra bemötande från vår kontaktperson Maria! Leverans i tid. Några små misstag på vägen som vi fick hjälp att lösa! Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Puustelli Nacka
    Jag är mycket nöjd med Puustelli. Köket blev fantastiskt och puustellis hantverkare var exemplariska. Och säljaren var väldigt proffsig och service minded med många bra idéer och tålamod. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Puustelli i nacka. Läs mer
  • Josef R
    Josef R skrev om Puustelli Nacka
    Jag är inte nöjd med det sättet som Puusteli tar hand om sina kunder.
    Fortfarande är köket inte klar till 100%. Läs mer
    2016-03-17 Håkan T svarar Josef R
    Hej Josef,
    Tack för dina synpunkter!
    Dom är väldigt viktiga och hjälper oss att förbättra vår service till våra kunder.
    Vi strävar alltid mot att ha nöjda kunder som vill rekommendera oss vidare.

Du får väldigt gärna kontakta mig så vi kan reda ut vad som kvarstår I ditt kök så vi kan ta hand om det.

Vänliga Hälsningar
    Håkan Thid butikschef
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Puustelli Nacka
    Serviceinriktade , effektiva och trevliga Läs mer
  • Ove L
    Ove L skrev om Puustelli Nacka
    Mycket bra bemötande från köksinredaren, Andreas Köhler. Allt var möjligt för att få fram det det kök som vi hade drömt om. Allting har fungerat perfekt och även med deras samarbetspartner Kvalitetsbygg som monterade köket.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Puustelli Nacka
    Dåligt engagemang efter att offerten var signerad Läs mer
    2016-03-17 Håkan T svarar Sara F
    Hej Sara!

Det är av största vikt för oss att vi följer våra kunder genom hela processen och är närvarande
    tills renoveringen är färdig och våra kunder är nöjda med oss.
    Vi beklagar om vi har brustit här och ser gärna att du kontaktar oss så vi kan prata igenom detta.

Med vänlig hälsning
    Håkan Thid butikschef
  • Elin D
    Elin D skrev om Puustelli Nacka
    Supernöjd med vårt fina kök! Bra service redan från start och sedan var det inte några problem med någonting. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jonny S
    Jonny S skrev om Puustelli Nacka
    Proffsigt bemötande, bra kvalitet på köket och enormt bra service av montören från Kvalitetsbygg Läs mer
  • Ingela V
    Ingela V skrev om Puustelli Nacka
    Köket håller mycket god kvalitet. Däremot hade en monteringsanvisning varit till stor hjälp, det fanns inga lediga montörer och vi fick göra många fel på vägen innan vi fått allt på plats - exempelvis monterade vi upp fläktskåpet innan vi sågat ut för fläkten så det fick tas ned igen, och även spotlights hade behövt komma upp tidigare för att kabeldragning mm skulle fungera smidigt. Med andra ord vore det bra med en beskrivning för den ordning i vilken delarna ska monteras. Läs mer
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Puustelli Nacka