Alla kategorier Restaurang Halland Falkenberg Hermans Restaurang & Nöje

Hermans Restaurang & Nöje

Rådhustorget 3A, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Mitt i stadens hjärta på Rådhustorget finner du Hermans Restaurang & Nöje!

Vi är stolta Falkenbergare som låter smaker från vår närhet berika våra menyer! Vår ambition är att låta det när- här och kär-odlade sätta prägeln på vår mat och du kan finna allt från hemlagade hamburgare gjorda på nötfärs från Mostorps gård till lever från Thuressons gårdsbutik, grönsaker från Ugglarps grönt, glass från SIA-glass, delikatesser från Korshags…! Listan kan göras lång och vi har bara nämnt något litet av vad Falkenbergs Skafferi har att erbjuda!

Utöver vad vårt kök har att erbjuda kan vi nämna att nöjet också är en viktig del på Hermans! Vi har Quiz, trubadurer, nattklubb, stand up comedy som några exempel på nöjen! Du hittar alltid färskaste info om detta på vår hemsida www.hermansrestaurang.se

Läs vad 5 kunder tycker om Hermans Restaurang & Nöje

• Joel B
    Joel B skrev om Hermans Restaurang & Nöje
    Allt för många gånger har jag och mitt sällskap fått vänta alldeles för lång tid på maten. Att vänta över 1,5h är inte OK. Har troligtvis att göra med stort tryck på köket så min rekommendation är att gå dit när det inte är fullt med folk.

Maten är mycket god och där finns det inget att anmärka. Personalen har varit trevlig men bäst service får man nog då det inte är fullproppat med folk.

Black Jack går att spela vilket är ett plus!
  • maria h
    maria h skrev om Hermans Restaurang & Nöje
    Toppenmat, toppenpersonal som alltid fixar och donar, så att allt blir perfekt
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Hermans Restaurang & Nöje
    En i raden av alla Harry's pubar med den säregna men härliga inredningen. Jag vill dock slå ett slag för denna som är belägen på Rådhustorget i Falkenberg. Gullig personal som alltid bjuder på ett leende. Menyn är lik övriga Harry's pubars, men en klassiker som är så otroligt god är "Classic Baby Back Ribs", kanelglacerade revben och eget gjorda chips och aioli till är oslagbart! Torsdagkvällar är det proppfullt då det är Popquiz (musiktävling) så bordsbokning rekommenderas! Nyss utbyggt och en rejäl uteservering som är välfylld alla sommarkvällar. Minus för att det helgkvällar kan vara riktigt trångt, samt långa köer i entrén.
  • Martina B
    Martina B skrev om Hermans Restaurang & Nöje
    Mysig pub med quizkvällar!
  • Christoffer E
    Christoffer E skrev om Hermans Restaurang & Nöje
    Hamburgetallrikarna är oslagbara! Vitlöksdippen är mycket god!

Rådhustorget 3A, 311 31 Falkenberg