Rainfort Group AB

Rainfort Group AB

Läs vad 4 kunder tycker om Rainfort Group AB 2

2022-05-09 Verifierad kund
    Rainfort Group har hjälp oss med flertalet projekt med goda resultat. Bra service och kvalité på jobben.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Har totalrenoverat ett halvt våningsplan med kök, vardagsrum och hall, byggt ett stort pooldäck och pumphus, samt installerat mini-FTX i hela huset med Rainfort-killarna och blott det faktum att vi kallat in dem för uppdrag efter uppdrag borde vara bevis nog för att vi är en mycket nöjd kund!

Eftersom det varit omfattande renoveringar så var det, som alltid, några mindre saker som gick snett under arbetets gång men det var aldrig några problem, de tog fullt ansvar, informerade direkt och åtgärdade på egen bekostnad. Det känns tryggt som kund!

Kommunikationen före, under och efter genomförda uppdrag var exemplarisk så till vida att vi gick noga igenom arbetet innan det påbörjades, frågeställningar som kom upp lyftes omedelbart till diskussion hur vi ville ha det som kund med tips och råd utifrån deras expertis och efter genomfört uppdrag hade vi även genomgång för att se att vi var nöjda med arbetet.

Det jag uppskattade mest är nog ändå hur vi diskuterade olika lösningar baserat på deras tidigare erfarenheter, då det är många detaljer att ta ställning till i så omfattande renoveringar och som lekman har man inte alltid så mycket koll på vad som fungerar bra - då är det tryggt att ha experter att bolla med!

Tack Peter, Alex och gänget för flera väl utförda uppdrag!
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    Allt positivt, bra utfört arbete, anlitar företaget nu för nytt uppdrag
    2022-04-05 Insamlad av företaget
    kvalitet och ansvar.
    god kontakt med personal.
    prisvärt men samtidigt hög kvalitet.
    flexibla och goda lösningar om kommer upp problem.