Ramklints Konditori

3.5

6 omdömen om Ramklints Konditori

Gertrud F
Skrev om Ramklints Konditori Eftr AB

Glutenfri tårta beställdes på nätet och dessutom ringde jag för att få bekräftat att allt var ok. 4 dagar senare skulle tårtan hämtas. Där fanns ingen tårta och personalen kunde inte hitta någon beställning. De påstod att bagaren kunde fixa till en på 30 min. Lät för bra för att vara sant.Jag hade dessutom betalat tårtan i samband med beställning. Jag valde att få pengarna tillbaka. Då påstod persoalen att den summan inte stämde. Jag kunde då visa kvitto på summan. Aldrig mer Ramklints, det är INTE FÖRSTA gången som en beställning inte stämmer.

Marie M
Skrev om Ramklints Konditori

Mycket trevligt att fika på. Goda kakor av olika sorter. Trevlig personal. Rekommenderas varmt!!

Elisabeth E
Skrev om Ramklints Konditori

Mysigt, gammeldags konditori. Rätt dyrt. Trevlig personal.

Katarina
Skrev om Ramklints Konditori

En riktig klassiker för dig som gillar bagerier. Går bra att en promenad dit med mormor och morfar. Bra och trevlig personal. Kul att det finns kvar.

Simon G
Skrev om Ramklints Konditori

Väldigt gott men sanslöst dyrt (exempelvis kostar en 25cl mer 20kr har jag för mig, frukost för två går på ca 400kr när jag handlade här senast).

Amanda E
Skrev om Ramklints Konditori

Ramklints Konditori är ett jättebra konditori och café där man kan köpa en massa olika hembakade godsaker. Allt ifrån matbröd, frallor och bullar till tårtor, kakor och andra bakverk. De har även goda smörgåsar och chokladpraliner som man kan köpa med sig hem eller fika där. Trevlig personal och personlig service är ett plus