Economica Bokföring

Economica Bokföring

Ring 070-574 69 13 www.economicabokföring.se

Välkommen till Economica Bokföring! Economica Bokföring startades 2012 av ekonom Susanne Ravantti som med sina 30 år som professionell ekonom sett till att hjälpa svenska företagare och privatpersoner med ekonomin. Vi är företaget som hjälper dig med bokföringen. Låt oss ta hand om din bokföring medan du tar hand om annat....

35 omdömen om Economica Bokföring

Markku R
Skrev om Economica Bokföring

Under de 15 åren som jag varit kund hos Economica Bokföring har jag alltid varit lika nöjd. De är kunniga, trevliga och professionella i sitt bemötande! Hos Economica Bokföring får jag snabb hjälp och återkoppling. De sköter allt från bokföring och lön till årsredovisning! Jag kan varmt rekommendera Economica Bokföring!

Lindqvist Accounting
4.9/5 i betyg av 264 omdömen 4.9 av 264 omdömen
BadgeThreeYears

Redovisning. Trevligt bemötande. Noggrannhet, med beröm godkänt. Rekommenderar till andra.

Rainis O
Skrev om Economica Bokföring

vi från Byggkraft i Haninge AB, är supernöjda, varit kunder hos Economica 13 år, tar hand om allt i bokföringen såväl som löner, faktureringar, boköring, bokslut & årsredovisningar. kan varmt rekomendera Economica

Marko J
Skrev om Economica Bokföring

Vi från Tetrat har haft Economica i 10 år , jättenöjda, återkommer med feedback så fort vi har frågor, ansvarar för allt i bokföring, löner, bokslut & årsredovisning, supertrevliga och alltid vänligt bemötande, kan varmt rekomendera

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.8/5 i betyg av 38 omdömen 4.8 av 38 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Susanne L
Skrev om Economica Bokföring

Mycket trevligt bemötande och snabb respons hjälpsamma med svar och kunnig personal jag rekommenderar economica bokföring mycket högt när det gäller ekonomi👍🏻👍🏻👍🏻

Markku T
Skrev om Economica Bokföring

Duktiga proffsiga trevliga. Dom återkommer alltid, när man behöver deras hjälp.

Win-Win Ekonomi
4.7/5 i betyg av 195 omdömen 4.7 av 195 omdömen
BadgeFourYears

Väldigt effektiva och smidiga att jobba med. Känns både personligt och professionellt. Rekommenderar varmt.

Lotta P

Mycket proffsiga!jättenöjd,rekommenderas

Nicolas A
Skrev om Economica Bokföring

Trevlig och pålitlig personal som sköter vår ekonomi. Rekommenderas.

Sharona S
Skrev om Economica Bokföring

Jag är nöjd med Economica, snabb återkoppling och jag blir alltid trevligt bemött. De är alltid snabba på att hjälpa till för det bästa resultatet.

Thomas F
Skrev om Economica Bokföring

Mycket trevligt bemött, Susanne hjälper dig alltid samt finns alltid tillgänglig för dig. Vi köper in tjänsten bokföringen av dom.

Stellan A
Skrev om Economica Bokföring

Economica bokföring är ett företag som hjälper till i alla lägen.Kan behövas i dagens byråkratiska samhälle. Verkligen bra när det gäller Stellan A som har ett åkeri företag

Henrik S
Skrev om Economica Bokföring

Proffsig service och trevligt bemötande. Hjälper mig med kort varsel med allt som rör min ekonomi.

Amanda O
Skrev om Economica Bokföring

Susanne sköter våran bokföring och löner. Hon är rak, duktig och noggrann.

Anna E
Skrev om Economica Bokföring

Vi använder Economica som Godkänd Revisor för bolaget. Det innebär granskning av bokföring, årsbokslut, deklarationer inkl. K5 deklarationer för aktieägare. Vi har nu samarbetat i många år och det flyter alltid på på ett bra sätt. Redovisningsfrågor under året får svar snabbt, och på det viset blir det få fel i vår bokföring. Dvs vi kan ligga före på ett effektivt sätt och därmed blir inte årsbokslutet så betungande. Vi rekommenderar Economica med glädje och förtroende . Kvinnokompetensen, Stockholm

Erik L
Skrev om Economica Bokföring

Tydlig och rak bokföringsservice!

Edison D
Skrev om Economica Bokföring

Noside AB har sedan 2017 varit kund hos Economica Bokföring, där Susanne kunnat konsulterat och rådgjort om de alternativen för företagets bästa. I synnerhet sedan convid -19 slagit till mot marknaden. Man märker ganska snabbt att Susanne är mycket erfaren och insatt i de olika insatser staten har för företag. Kunder och samarbetspartners till Noside AB har vänt sig Susanne på Economica Bokföring för rådfrågor, och är idag mer än nöjda kunder på Economica Bokföring. Vi p är mer än nöjda med vårt samarbete på Noside AB och...

Rickie B
Skrev om Economica Bokföring

Susanne är kanon! Hon är verkligen duktig på det hon gör och man får alltid ett trevligt bemötande. Med hennes hjälp så känner jag alltid en trygghet.

Monika P
Skrev om Economica Bokföring

Susanne Ravantti är en fantastisk revisor som verkligen har stort engagemang i sina kunder! Hon ger väldigt många bra tips om smart bokföring och anpassningar efter vår bransch. Snabb, trevligt bemötande och bra resultat. Vad mer kan man önska?

Loreley M
Skrev om Economica Bokföring

Mycket kompetenta och i framkant när det gäller nya regler mot skatteverket eller som nu med stödåtgärder under pandemin. Har alltid fått snabba svar när jag stället frågor om mitt företags ekonomi

Mona E

Fredrik S
Skrev om Economica Bokföring

Kan varmt rekommendera Susanne och Economica Bokföring!

Susanne L
Skrev om Economica Bokföring

Har köpt tjänst för bokföring och är mycket nöjd med återkoppling Och noggrannhet från detta företag rekommenderar mycket starkt.👍🏻

John R
Skrev om Economica Bokföring

Susanne Ravantti (Economica Bokföring) sköter bokföringen för vårt bolag sedan två år tillbaks. Vi hoppades hitta en redovisningskonsult som kunde hjälpa oss att förbättra vår förståelse för, och effektivisera företagets bokföring – en förhoppning som Susanne infriat och överskridit. Susanne har sedan första mötet varit en väldigt tydlig och pedagogisk rådgivare kring alla dimensioner av att driva företag. Vi känner oss mycket klokare och effektivare idag, tack vare Susanne som varit till stor hjälp med att optimera våra...

Marcus F
Skrev om Economica Bokföring

Vår kontakt Susanne är kompetent och snabbtänkt med bra kommunikationsnivå som innebär att man med enkelhet kan få den hjälp man behöver som företagare.

Thomas F
Skrev om Economica Bokföring

Redovisning.strålande.företaget levde upp till mina förväntningar.upplevelse =strålande

Mattias F
Skrev om Economica Bokföring

Mycket duktig som levererar hög kvalitet. Personlig service och djup kunskap.

Jonas A
Skrev om Economica Bokföring

Ravantti Economica hjälper mig med min bokföring och har alltid haft ett väldigt tryggt och proffsigt bemötande! Sen ravantti tog över min redovisning släppte en stor sten från mina axlar och jag har verkligen kunnat fokusera på min verksamhet till 100%. Rekommenderar verkligen!

Jess W
Skrev om Economica Bokföring

De har skött min bokföring och jag har alltid bemötts med stor proffesionalism och hjälpsamhet.

Jullianne T
Skrev om Economica Bokföring

I would highly reccomend Ravantti Economica. Susanne is very energetic and knowledgeable on what she does. She also advises you on how to run your business in the best way possible.

Rainis O
Skrev om Economica Bokföring

Hos Ravantti bokföring känner jag mig trygg, under alla år så har vi fått hjälp med bokföring och kontakt med myndigheter och mycket annat. Tydliga och noggranna och förklarar alltid på ett sätt att man förstår. Kan starkt rekommendera Ravantti bokföring

Edison D
Skrev om Economica Bokföring

Genom åren har jag haft olika bolag och därmed olika bokföringsfirmor. Min erfarenhet av Ravantti är att de är enastående och extremt kunniga på sitt område där jag även rekommenderat flera vänner som driver företag att anlita Ravantti, även de är mycket positivt inställda till deras engagemang, service och kompetens som Ravantti erbjuder. Jag rekommenderar Ravantti Economica Bokföring starkt till er som vill ha ett proffsigt och kunnig bokföringsföretag.

Joonas V
Skrev om Economica Bokföring

När jag tog klivet från anställd till att starta eget så letade jag med ljus och lykta efter någon som kunde ta hand om min bokföring och ekonomi. Jag hade tur att jag fann Susanne! En riktig klippa! Hade varit helt vilse utan henne. Nu har vi samarbetar i över 2 år och hennes hjälp har varit ovärderlig för mig.

Nicolas A
Skrev om Economica Bokföring

Jättenöjd med deras bokföring och redovisningstjänster.

Daniel B
Skrev om Economica Bokföring

Hos Ravantti känner jag mig trygg. Under vårt dryga 3 år långa samarbete har de alltid levererat som utlovat alternativt bättre än utlovat. De kan sin sak samt är lätta och trevliga att ha att göra med. Tydlighet och noggrannhet som får en att känna att man förstår och hänger med bättre.

Mona E
Skrev om Economica Bokföring

Revision. Tillgänglig när man har frågor och enkel att bolla med.

Markku T
Skrev om Economica Bokföring

Ravantti Economica Bokföring , gör ett mycket bra jobb. Lätt att få tag på vid frågor. mycket kunnig.