RCD Bil AB

Örkroken 11, 138 40 Älta — Visa karta

Hos RCD Bil AB får du service av en bilhandlare i världsklass! Som vår kund är du alltid i fokus och vi skräddarsyr affären precis som du vill ha den. Trygghet är A och O för oss och vi gör allt för att skapa tillit och för att försöka uppnå dina förväntningar.

Vi har massor av erfarenhet och kan garanterat hitta en lösning som passar dina behov. En bilmäklare ska se till att både köpare och säljare blir så nöjda som möjligt, och det är något vi alltid strävar efter.

Kontakta oss om du har en bilaffär på gång - vi ser fram emot att hjälpa dig!
Lör-Sön: 11:00-15:00

Läs vad 36 kunder tycker om RCD Bil AB

• Jens B
    Jens B skrev om RCD Bil AB
    Första bilköpet för mig så jag har svårt att jämföra med andra bilhandlare, men jag kan inte minnas att jag fått så god service i någon affär någonsin tidigare.
    Räknar med att byta upp mig om något år och kommer garanterat se vad RCD har att erbjuda innan jag söker på andra sätt. Kan och kommer varmt rekommendera firman till alla jag känner.
    Fem stjärnor med plus i kanten.

Köpte en Volvo V50, allt var som beskrivet eller bättre. Fick vägbeskrivning till närmsta busshållplats och hämtad där med bilen jag var intresserad av. Alla frågor jag hade blev besvarade på ett bra sätt. Lugnt, trevligt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Steinar D
    Steinar D skrev om RCD Bil AB
    Från första telefonsamtalet till leverans av fordon, så har RCD BIL uppträtt exemplarisk. Jag köpte bilen genom Blocket och det som stod om bilen stämde till 100%. Nästa gång jag skall köpa bil, kommer jag utan tvekan att vända mig till RCD BIL.
    Tack för en god affär! Läs mer
  • Mats I
    Mats I skrev om RCD Bil AB
    Min far köpte en begagnad bil av rcd bil och bytte in sin gamla och vi åkte tur och retur 240 km för denna affär och vi fick ett utmärkt bemötande och förstaklassig service. Fem stjärnor av fem möjliga 😃 Läs mer
  • CHRISTOPHER T skrev om RCD Bil AB
    Rebaz var väldigt ärlig och väldigt hjälpsam. Affären gick snabbt och smidigt utan problem. Jag kan rekommendera RCD Bil. Läs mer
  • Andreas B skrev om RCD Bil AB
    När man köper bil så är resan mellan olika hemsidor och bilföretag en del i processen. Drömmen är att hitta bilen man önskar med all utrustning och framförallt till vettigt pris. Väl där så behöver känslan av förtroende mellan försäljare och köpare infinna sig, då är cirkeln sluten.
    På RCD-bil hittade jag alla dessa parametrar vilket gör att jag varmt kan rekommendera dem till alla som känner att man vill göra en bra och trygg bilaffär.
    /Andreas Läs mer
  • Robert S skrev om RCD Bil AB
    Köpte en V60, som var klar att hämta 3 arbetsdagar TIDIGARE än vad Rebaz utlovade. Riktigt jävla bra service :-)...faktiskt den bästa jag varit med om hittills i samband med att köpa bil.
    Rebaz är seriös, genuin.....rakt igenom en otroligt schysst kille.

Att köpa bil......! Det blir inte bättre än såhär. Läs mer
  • Victoria E
    Victoria E skrev om RCD Bil AB
    Rekommenderar RCD BIL AB starkt⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Fantastiskt trevlig säljare, enkel och smidig.
    Bytte in min passat och fick med mig en fin touran hem som vart precis i de skick säljaren beskrivit över telefon.

Kommer absolut att besöka RCD BIL igen när det är dags för ett nytt köp! Läs mer
  • Sven-olof D skrev om RCD Bil AB
    Bra bemötande och smidig affär Sam hjälp med alla papper Läs mer
  • Roger W skrev om RCD Bil AB
    Bra service utan en massa floskler! Rekommenderas! Läs mer
  • Geovorg K skrev om RCD Bil AB
    Utmärkt service, snabb och smidig affär med trevlig personal! Läs mer
  • Lars N skrev om RCD Bil AB
    Hade försäljaren bara haft rätt fotbolls lag som intresse så hade han fått 10 i omdöme . Som sagt en kanon kille utan bekymmer. Mvh Lars Nilsson Borås Läs mer
  • Oscar V skrev om RCD Bil AB
    Bra bemötande och utmärkt service! Rekommenderar att handla via RCD! Läs mer
  • Omar skrev om RCD Bil AB
    Mycket bra service, jag ringde dagen innan för att kolla om en bil fanns kvar, säljaren gick igenom bilen för mig till punkt och pricka, när jag väl var där stämde allt överens med det han sa och jag fullföljde köpet. Rekommenderar starkt denna firma. Läs mer
  • Youcef H skrev om RCD Bil AB
    Utmärkt service. Sålde min bil hos RCD bil AB på uppdrag. Allt sköttes mycket smidigt och fick min bil såld på mindre än en vecka. Läs mer
  • Arda C
    Arda C skrev om RCD Bil AB
    Grymt bra service. Vi köpte en Audi A3 där och återkommer när det är dags för nästa bilbyte. Tack för all hjälp RCD bil. Läs mer
  • Rikard M skrev om RCD Bil AB
    Mycket trevligt nystartat företag. Bra kontakt med bra förtroende. Smidigt och enkelt Läs mer
  • Tim B skrev om RCD Bil AB
    Grymt bra service. Kanon trevlig och ärlig! Läs mer
  • Ioan B skrev om RCD Bil AB
    Jag bite in min bil på RCD Bil ett par veckor sedan. Jag blev bemött på ett proffsigt sätt och är väldigt nöjd med affären. Nästa gång är det dags så kommer jag definitivt kolla med dem först.
    //Jani Läs mer
  • Roy S
    Roy S skrev om RCD Bil AB
    Köpte en citroën c1.

Måste säga att jag tidigare inte blivit bemött på ett sådant trevligt sätt hos en bil hall.

Jätte bra service och bra personal. Fick den hjälp jag behövde , kommer definitivt gå tbx till RCD bil igen för att köpa bil 👍🏻🚘 Läs mer
  • Lena S skrev om RCD Bil AB
    Köpt bil via annons Blocket. Vänlig och hjälpsam försäljare som såg till att jag fick min bil levererad med transport till Alingsås. Mycket nöjd, kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • Claudio S skrev om RCD Bil AB
    Mycket trevlig säljare. Smidig och snabbaffär.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Anirban D skrev om RCD Bil AB
    Jag fick en direkt kontakt med säljaren (Rebaz) som var oerhört proffsig som hela tiden hade ett leende på läpparna. Han var en god lyssnare och tänkte på service i första hand då jag direkt fick tillit för säljaren samt företaget. Jag rekommenderar RCD Bil AB starkt ni som inte bara vill ha en schysst bil utan även en schysst affär med grym service. Tack RCD Bil!

//Anirban Das P Läs mer
  • Sirwan H skrev om RCD Bil AB
    Trevlig personal måste man tillägga. fick bilen i ett oerhört bra skick. Tack för hjälpen och med inbytet! Läs mer
  • Shivom skrev om RCD Bil AB
    Väldigt trevlig personal. Kan varmt rekommendera RCD BIL AB till samtliga. Vi återkommer definitivt vid köp av nästa bil. Läs mer
  • Susanna H skrev om RCD Bil AB
  • Johan V
    Johan V skrev om RCD Bil AB
    Professionellt och effektivt. Läs mer
  • Mark G skrev om RCD Bil AB
    Riktig nöjd med bilen! smidigt bil affär och vilken säljare! Tack för trevligt bemötande rekommenderas varmt till er som vill köpa bil Läs mer
  • Hanna C skrev om RCD Bil AB
    Mycket bra service och alltid ett leende på läpparna! Kunnig säljare. Världsklass, 10 av 10. Läs mer
  • Daniel A skrev om RCD Bil AB
    Väldigt trevligt bemötande och en riktigt fin bil, om inte lite svårt o hitta bara! Läs mer
  • Mario A skrev om RCD Bil AB
    positivt och korrekt bemötande, allt säljaren sa och lovade blev av vilket ledde till ett avslut och en ny bil. Läs mer
  • Camilla A skrev om RCD Bil AB
    Mycket bra och personlig service.
    Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Andreas G skrev om RCD Bil AB
    Bra företag och bra bilar rekommenderas till andra. Läs mer
  • Yonatan H skrev om RCD Bil AB
    Väldigt seriös bilhandlare som såg till att vi fick den bästa möjliga servicen. Vi återkommer definitivt tillbaka vid nästa bilköp! Läs mer
  • Arber L
    Arber L skrev om RCD Bil AB
    Hej.
    Bytte in min bil samt köpte en ny bil av Rcd bil bemötandet var hur bra som helst. Köpet gick genom hur bra och smidigt som helst. Så när jag nästa gång ska köpa bil så blir det garanterat tillbaka på RCD!
    Tack för ett utmärkt köp! Läs mer
  • Elin N skrev om RCD Bil AB
    Bra bemötande och god service. Utmärkt! Läs mer
  • Sami B skrev om RCD Bil AB
    Jättenöjd med försäljningen. Utomordentlig service och kommunikation från säljaren. Kan starkt rekommendera RCD Bil AB om du vill ha en bekymmerslös och smidig försäljning av din bil. Läs mer

Örkroken 11, 138 40 Älta