RCD Bil AB

RCD Bil AB

rcdbil.se
  • BadgeSevenYears

Hos RCD Bil AB får du service av en bilhandlare i världsklass! Som vår kund är du alltid i fokus och vi skräddarsyr affären precis som du vill ha den. Trygghet är A och O för oss och vi gör allt för att skapa tillit och för att försöka uppnå dina förväntningar. Vi har massor av erfarenhet och kan garanterat hitta en lösning...

274 omdömen om RCD Bil AB

Sedan starten hos Reco 2018

Kristian G
Skrev om RCD Bil AB

Vi sålde en skåpbil till RCD Bil AB, det funkade väldigt bra.

Per L
Skrev om RCD Bil AB

Jag sålde min bil till RCD bil. Smidig affär och mycket trevlig personal!

Feliz E
Skrev om RCD Bil AB

Super bra och smidig affär. Proffsigt bemötande med en fräsch och nyservad bil. Rekommenderar!

Ibrahim M
Skrev om RCD Bil AB

Klockren service! Affären gick smidigt och enkelt.

Enon H
Skrev om RCD Bil AB

Inga konstigheter, erfaren och hjälpsam personal gjorde en snabb och bra affär. Nöjd kund.

Juho R
Skrev om RCD Bil AB

I bought a special car from RCD Bil AB and everything went very well and smoothly. Service was professional and car was exactly like seller was promised. I truly can recommend this company.

Albin H
Skrev om RCD Bil AB

Bra o seriös bilfirma. Kom överens på blocket, en chaufför kom o kika på bilen dagen efter bara för o se att det stämde överens med min beskrivning av skicket. Sedan skedde kontrakt och allt digitalt. Pengarna på kontot direkt innan ägarbyte osv. Kan rekommendera starkt!!

Elin D
Skrev om RCD Bil AB

Otroligt professionella och smidiga att ha att göra med. Jag lämnade in min bil i inbyte och köpte en ny av RCD bil. Fick ett riktigt bra pris och jag kände mig trygg igenom hela processen. Stort tack Rebaz, jag kommer definitivt tillbaka som kund vid framtida sälj/köp!

Tommy S
Skrev om RCD Bil AB

Trevligt bemötande och en säljare som jag fick förtroende för. Hjälpsam och påläst på de bilarna jag var intresserad av.

Simon N
Skrev om RCD Bil AB

Snabbt, smidigt och enkelt. Kunde inte varit lättare.

Nihat G
Skrev om RCD Bil AB

Trevlig bemötande och snabb affär. Vi är jättenöjda. Tack för hjälpen Rezab.

Anton B
Skrev om RCD Bil AB

Snabb och smidig affär samt ett väldigt bra bemötande. Kan varmt rekommendera RCD 10/10

Eldin H
Skrev om RCD Bil AB

Bra bilfirma Bra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirmaBra bilfirma

Adam K
Skrev om RCD Bil AB

Köpte bilen av Rebaz! Väldigt serviceinriktat och trevligt bemötande. Hade ett fel med bilen som kom ett tag efter köp (även en fullservad bil på Volvo kan ha sina fläckar) , där mitt försäkringsbolag inte tog skadan, ringde RCD och dom tog hela alltet!!! Så otroligt nöjd med servicen, dom värnar om sina kunder kan man verkligen säga.. bilen går fint och jag är supernöjd. Rekommenderar starkt bilfirman… :)

HAMED Z
Skrev om RCD Bil AB

Vi var rätt överens över Blocket om pris och förhållandena kring min inlämning av bil. Jag lastade in rätt tunga sommardäck kompletterande till vinterdäck som satt på. Väl där börjar såklart de hitta ytterligare fel som det heter och vill dra ner priset. Det var jag inte alls nöjd med, men hade inte lust heller åka därifrån med ilastade stora däck i bilen. Lite fulspel var det. Men själva transaktionen när vi väl var överens gick smidigt och bra.

Svar från RCD Bil AB

Hej Hamed. Vi vill börja med att tacka för affären med oss, vi upplevde det som att du var väldigt nöjd speciellt efter att du själv sagt det på plats. Sen är det väldigt tråkigt att läsa ditt omdöme i efterhand när affären väl gått i hamn då våra primära mål är att alltid ha nöjda kunder. När vi budar på bilar så står vi alltid fast vid våra bud så länge bilen är i gott skick (det skriver vi även till er när vi väl budar). Men när vi väl gick igenom din bil på plats så ser vi 2 större skador på bilen som inte nämndes...

Fanny Linnéa A

Seriös och bra firma! Inga konstigheter. Fick bilder på alla små "skavanker" vilket stämde överens med verkligheten. Smidig & bra affär.

AREN B
Skrev om RCD Bil AB

Hej! Grymt snabb o smidig affär! Supertrevlig. Starkt Garanterad. Speciellt Tack till Rebaz och Speciellt Tack till Chaufför som hämtade min Mini Cooper från Skellefteå. Tack Grabbar. Bästa Hälsningar Aren B.

Alexander O
Skrev om RCD Bil AB

Upplevelsen från RCD bil är att säljare är väldigt proffesionellt och avslappnat bemötande. Låter kunden kika i lugn och ro utan att säljare är för på och ”säljande”. Smidig finansierings genomgång för att göra det bästa för kunden samt väldigt bra tillgänglighet på telefonen under och utanför arbetstider. Saknades bara en genomgång av bilen när affären är nära förestående, genomgång av system, elektronik mm. I övrigt genomgående mycket bra bemötande!

Fredrik C
Skrev om RCD Bil AB

Otroligt bra service och personal! Väldigt sökd med köpet av bil!

Top Solution S
Skrev om RCD Bil AB

Har sålt bil med RCD vid flera tillfällen. De är snabba, smidiga och professionella. Rekommenderas starkt!

Niclas W
Skrev om RCD Bil AB

Proffsigt bemött och väldigt snabb och smidig affär. Bra prisnivå när de köper bil

Ajan M
Skrev om RCD Bil AB

Väldigt trevligt bemötande, snabb och smidig affär där bilen hämtades samt en snabb överföring av pengar. Rekommenderar starkt detta företag!

Kristof T
Skrev om RCD Bil AB

Grymt snabb o smidig affär! Supertrevlig.

David G
Skrev om RCD Bil AB

Köpte en bil som jag var riktigt sugen på. Nästan omöjligt att få svar ifrån säljaren när man skrev till den, flera dagar gick och inget svar. Strax efter att man köpt bilen så upptäckte man några fel på den som inte hade nämnts i annonsen. Vid leverans så upptäckte man att dom inte åtgärdat några mindre lackskador som dom sa att dom skulle fixa innan man fick den levererad, utöver det så upptäckte man lite senare att det även fanns en mindre skada på bakluckan samt även ett fel på passagerarsidan fram. Efter överenskommelse så ska dom nu åtgärda samtliga fel.

Mauricio C gillar detta
Kristan Nobert V
Skrev om Inköp RCD bil en del av RCD Bil AB

Superservice från Rebaz och hans chafförer! Snabb affär utan däcksparksparkande och prutande och pengarna in på kontot innan överlämnandet av bilen. Allt kändes smidigt, tryggt och hoppas göra fler affärer med RCD-bil!

Hassan A

Albin var otroligt hjälpsam och serviceminded när jag köpte ny bil och bytte in min gamla. Han var flexibel, lyhörd och mycket professionell dessutom tillgänglig vid frågor. Kan varmt rekommendera Albin om du är ute efter en seriös bilförsäljare.

Olle P
Skrev om RCD Bil AB

Hade kontakt med Albin när det kom till köp av ny bil. Från start till stopp snabb och effektiv kommunikation, realistiska priser och när det var något mindre problem var de snabba på att lösa det. Kunde inte vara mer nöjd!

Farouk S
Skrev om RCD Bil AB

Bra kundbemötande, smidig affär, trevliga rekordartad

Connor A
Skrev om RCD Bil AB

En bra handel , smidigt enkelt och trevligt bemötande

Ronny M
Skrev om RCD Bil AB

Snabb och smidig affär utan några skambud.

Robert A
Skrev om RCD Bil AB

Snabb och smidig försäljning av våra två firmabilar. Pengarna var på kontot inom ett dygn efter vi kommit överens. Två trevliga killar som hämtade bilarna. Bra positiv proffsigt bemötande.

Jonas L
Skrev om RCD Bil AB

Vi köpte en bil från Albin. Mycket bra bemötande och service hela vägen från visning till levererad bil. Kändes tryggt att göra en så pass stor affär av honom. Snabb, trevlig, lösningsorienterad och kunnig. Vi tyckte också han kändes väldigt öppen med bilens värde, fördelar och nackdelar med olika modeller etc. Det slutade i att vi fick en perfekt familjebil för oss!

Emma A

Hjälpsam, raka rör och kändes mycket tryggt att köpa bil av Albin! Rekommenderar alla att köpa bil här 😃👍🏻

Mato Z

Albin var professionell och ärlig, vilket uppskattas jättemycket. Affären gick smidigt och jag hade inte haft något emot att samarbeta med säljaren i framtiden.

Tom B

Albin har varit kanon från start. Han var ärlig med bilen vi köpte men gav oss också valmöjligheter till bilen så vi själva fick välja, han lät oss känna o klämma o titta så mycket vi bara kunde samt visa vad han själv visste. Fick väldigt god känslan av denna säljare redan från start (o då är jag extremt nojig med att handla bil) så ett extra plus där. Vi stötte på problem (hitta inte vårat ägarbevis samma dag vi hade bestämt träff med Albin) Ringde till honom även innan han hade börjat jobbet o var väl bemötande o svarade...

Ganwei W

I have bought two cars from Albin at RCD. He is very professional and reliable. Both times are very simple, joyful, and worry-free experiences. I will definitely come back whenever I need to deal cars.

Sonny F
Skrev om Inköp RCD bil en del av RCD Bil AB

Jag hade kontakt med Rebaz. En mycket proffsig och trevlig person som gjorde det otroligt smidigt för mig. Har varit i bil branschen i många år och kan konstatera att han är mycket kompetent och otroligt trevlig. Rebaz såg till att allt skulle bli så smidigt som möjligt för mig som kund genom att vara pålitlig och ärlig. Han kommer jag definitivt att göra fler affärer med. RCD borde vara stolta över att ha en som Rebaz i teamet. Tusen tack och trevlig helg!

Anton H
Skrev om Inköp RCD bil en del av RCD Bil AB

Kanon företag. Är det någonstans du/ni ska sälja så är det hit. Snabba affärer och framförallt enormt trevliga.

Sandra S

Professionell, bra kontakt under hela affären. Köpte bilen på distans och fick den levererad hem med min bil som inbyte. Inget krångel. Kan verkligen rekommendera.

Abdo A
Skrev om RCD Bil AB

Köpte en skönt A4 där och allt var perfekt. Albin fixade en trevligt affär där. Rekommenderar starkt.

Rikard Å

Tydlig, trevlig och seriös! En bra upplevelse från start till mål

Mats W

Ett trevligt och bra bemötande ! Förväntade mig att köpa en bil till ett rimligt pris, och så blev det. Köpte en Volvo S90

Micke V

Jag var mycket nöjd med bemötandet från Albin på RCD Bil. Ett proffsigt och samtidigt tryggt intryck vilket kändes bra när man ska göra en såpass stor affär som ett bilköp är.

Adrian S

professional approach to the client. answered all our questions and helped us make our decision. a good man in the right place. it was nice to buy a car there!

Robert H

Skön snubbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Lotta S

Vilken stjärna, tydlig och hjälpsam. Alltid snabb respons och uppföljning.

Nicklas S
Skrev om RCD Bil AB

Snabb,smidig affär! Inga problem trots långt avstånd från köpare till säljare.

Franklin C
Skrev om RCD Bil AB

Rebaz var en duktig säljare. Duktig, flexibel och tillmötesgående. Rekommenderar dem stark.

Stefan W
Skrev om RCD Bil AB

Grymt bra o inkännande bemötande. Inga förväntningar alls egentligen innan. Köpte en XC 60 2017.

Fatinhja D
Skrev om RCD Bil AB

Vi har både köpt in och fått vår bil, en Volvo v90 såld hos RCD bil. Kompetensen är hög och förhandlingarna har skett smidigt till. Vi är otroligt tacksamma för bemötandet och ses snart igen.