Rececentrumgruppen

1.0

3 omdömen om Rececentrumgruppen

Nils Oskar R
Skrev om Rececentrumgruppen

Sämsta resebyrån någonsin. Svårt att nå dem via både mail och telefon, otrevligt bemötande. Idag har det gått åtta veckor sedan jag skulle få mina pengar tillbaks för ett inställt flyg men fortfarande ingenting. Dessutom tar de en avgift på nästan 600 kr per biljett för att avboka flygbiljetterna trots att hos flygbolaget (IcelandAir) inte kostar någonting alls att avboka. Kommer aldrig någonsin boka via Resecentrumgruppen igen. Boka alltid via flygbolaget direkt även om det är lite dyrare.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Malmö K
Skrev om Rececentrumgruppen

Resecentrumgruppen - VARNING - uruselt och saknar kredibilitet! Innan du bokar din resa med RCG, läs deras Allmänna villkor! Då upptäcker man att de inte har något ansvar som helst att faktiskt leverera det de har sålt. Och de lever verkligen upp till det. För min del så har dem avbokat ett existerade flyg vilket jag upptäckte av ren tillfällighet själv. Att få vettiga svar eller hjälp var fullständigt omöjligt. Det var min sista gång att boka resa genom en resebyrå överhuvudtaget - boka din resa hos flyglinjen direkt...

A
Skrev om Rececentrumgruppen

Varning! Använd ej Resecentrumgruppen (RCG) !! Sämsta jag varit med om någonsin! Bekräftade vår flight men bokade in oss på en annan och svarar nu varken på tel eller mail. Lär inte se våra pengar igen! Så använd inte RCG!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen