Rececentrumgruppen

Läs vad 3 kunder tycker om Rececentrumgruppen

• Nils Oskar R

2020-05-26

Nils Oskar R skrev om Rececentrumgruppen
    Sämsta resebyrån någonsin. Svårt att nå dem via både mail och telefon, otrevligt bemötande. Idag har det gått åtta veckor sedan jag skulle få mina pengar tillbaks för ett inställt flyg men fortfarande ingenting. Dessutom tar de en avgift på nästan 600 kr per biljett för att avboka flygbiljetterna trots att hos flygbolaget (IcelandAir) inte kostar någonting alls att avboka. Kommer aldrig någonsin boka via Resecentrumgruppen igen. Boka alltid via flygbolaget direkt även om det är lite dyrare. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kenzan Tours
    4.7 / 5 i betyg — 243 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Vi beställde en resa av Kenzan tours till Tanzania med safari och sedan flög vi ut till en liten ö som tillhör Tanzania som heter Pemba. Vi"
    Felicia S
  • 2018-06-18

Malmö K skrev om Rececentrumgruppen
    Resecentrumgruppen - VARNING - uruselt och saknar kredibilitet!

Innan du bokar din resa med RCG, läs deras Allmänna villkor! Då upptäcker man att de inte har något ansvar som helst att faktiskt leverera det de har sålt. Och de lever verkligen upp till det. För min del så har dem avbokat ett existerade flyg vilket jag upptäckte av ren tillfällighet själv. Att få vettiga svar eller hjälp var fullständigt omöjligt. Det var min sista gång att boka resa genom en resebyrå överhuvudtaget - boka din resa hos flyglinjen direkt i stället så kommer du dit du ska! Som jag ser det, frånsäger man sig ansvar att leverera det man säljer, så har man även frånsagt sig all kredibilitet. Läs mer
  • 2017-05-17

A skrev om Rececentrumgruppen
    Varning! Använd ej Resecentrumgruppen (RCG) !! Sämsta jag varit med om någonsin! Bekräftade vår flight men bokade in oss på en annan och svarar nu varken på tel eller mail. Lär inte se våra pengar igen! Så använd inte RCG! Läs mer
  • Reco tipsar!
    La Villa
    4.6 / 5 i betyg — 305 omdömen
    Badge2019
    "Vi hade tidigare bokat konferensresa med La Villa och varit nöjda. Denna gång blev det några småfel som rättades till men som drog ner betyg"

Bästa Resebyråerna nära Rececentrumgruppen:

GO Cruising (686m)
Håkan A Håkan A tycker:
“Flyg och kryssning i Karibioen...” Läs mer
La Villa (1.7km)
Allinc (2.4km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte