Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Rederiaktiebolaget Bohus Line

Rederiaktiebolaget Bohus Line

Packhuskajen 11, 411 13 Göteborg — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Rederiaktiebolaget Bohus Line

• Joakim B
    Joakim B skrev om Rederiaktiebolaget Bohus Line
    Jag, min fru och min bror hade nöjet att besöka detta underbara ställe förra torsdagen. Vi hade bestämt att åka ner till Göteborg för att hälsa på familjen och passa på att ta en lunch eftersom min bror jobbar centralt. Det var han som kom med förslaget att gå hit.

Vi fick ett super fint bord vid fönstret och (här kommer första lilla missnöjet, därför ingen femma) det låg en fotostatkopia på menyn på borden som slängdes ner till oss. Vi gick och tog sallad och det är enkel och liten. Vi fick vår mat i rätt tid dvs när man hunnit äta både salladen och lite bröd. Vissa ställen sliter ju nästan bort en halv sallads tallrik och fram med lunchrätten. Maten smakade superb! allt var klockrent! Efter maten tog vi kaffe och där låg det små kakor i olika former och smaker. Mega plus för det!

Denna restaurang hade fått 5 recos om personalen hade varit lite bättre, endast det som drog ner det till en 4. Grabbarna som slängde fram menyer och vatten kannor var helt enkelt bara trötta på jobbet tyvärr.

/ Joakim Läs mer
    Tobias B gillar detta

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Tuija S Tuija S tycker:
“Kanonbra ställe, goda burgare,...” Läs mer