Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Resecentrum Gruppen

Resecentrum Gruppen

Sveavägen 120, 113 50 Stockholm — Visa karta

Vi arbetar med försäljning av reguljärflyg, hotell och hyrbil till privat och affärsresenärer samt att vi arbetar som grossist till andra resebyråer. Vi har 30 samarbetspartners i Sverige.
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Resecentrum Gruppen:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 8 kunder tycker om Resecentrum Gruppen

• Vanja
    Vanja skrev om Resecentrum Gruppen
    Jag och mina vänner bokade flyg via Resecentrumgruppen.
    Förutom krångel med namn vid bokning gick det smidigt.
    Det var först när jag fick ett tråkigt besked inom familjen, och blev tvungen att avboka min flygbiljett som cirkusen började. För det första, att få tag på Resecentrumgruppen per telefon är näst intill omöjligt. Jag fick vänta i kö första gången 1 timme. Andra gången nästan 2 h. När jag väl kommer fram hänvisar de mig till flygbolaget jag ska resa med. När jag ringer flygbolaget hänvisar de mig tillbaka till Resecentrumgruppen. Slutligen får jag tag på rcg per telefon och säljaren där säger att min biljett inte är återbetalningsbar och när jag frågar varför, svarar han med att "avtalet mellan rcg och Iberia är konstruerat så, och att vissa saker behöver inte jag veta, du kommer inte få några pengar tillbaka". Detta svar chockade mig! Aldrig har jag blivit bemött så här. Detta företag har inget servicetänkande överhuvud taget! En sak är säker, jag ska aldrig boka en resa via dem igen. Jag rekommenderar inte denna reseagentur!
  • Morten  B
    Morten B skrev om Resecentrum Gruppen
    I have booked many many flights online, normally I don't have any problems until I used Resecentrum Gruppen. After booking with Resecetrum Gruppen I of course checked my confirmation. I then realized the flights didn't match whatt I just booked.
    I called customer service and the customer agent almost laughed at me claiming that It was my fault and there systems works optimal and are among the best I the business.

I have no problems admitting if I make a mistake. This time it was not the case. I'm going to Berlin to run the marathon and I was of course concerned booking the right time. I ended up with a return flight 08.45, 15 minutes before the race starts. Hmmmm no thank you Resecentrum Gruppen. I will never book through you again and I will warn everyone from this company.

Poor poor service, and that it also what many other people say when looking through the web.
  • Reza J
    Reza J skrev om Resecentrum Gruppen
    Fungerar bra, bra priser och trevlig personer
  • Josefina J
    Josefina J skrev om Resecentrum Gruppen
    Boka inte med detta resebolag om du inte vill bli blåst.. De borde svartlistas helt. Jag fick ett meddelande om att min biljett var bokad och att jag skulle bli kontaktad,därmed kunde jag inte boka andra resor utan väntade,, Hörde de av sig ? Nej,, när jag ringde sa de att biljetten ej fanns och såklart finns bara de dyrare kvar,, Har nu också läst på om all kritik och kommer vara smart nog att aldrig boka med dem igen..
  • Greger
    Greger skrev om Resecentrum Gruppen
    KANONBRA!
    Köper ofta från dem och kan varmt rekommendera dem.
    Det som är bra är att de har kunnig personal. Brukar prata med Veronica och hon är mycket hjälpsam.
  • Peter G
    Peter G skrev om Resecentrum Gruppen
    Bokade en resa till Los Angeles och allt gick bra. Ett stort plus är att de inte tar kortvagifter när man ska betala. Blir irriterad på alla sidor som tar kortavgifter.
  • elal 4
    elal 4 skrev om Resecentrum Gruppen
    Varning för detta skojföretag som bara är ute efter att lura en på pengar. Som lök på laxen blev man otrevligt bemött också. Betala hellre nån hundring mer på ett annat ställe och slipp att ha med dessa oseriösa människor att göra. I slutändan förlorar man ändå tid, energi och pengar....
  • Tore P s
    Tore P s skrev om Resecentrum Gruppen
    Jag letade efter billigaste flygbiljett från Arlanda till Umeå,och jag fann att Resecentrums pris(386:-)var billigare än SAS! Dessutom så ska jag åka med ett SAS-plan! Så jag bokade och betalade via Internet.
    Efteråt ringde jag upp både SAS och RCG för att kolla att jag inte varit in på en piratsida och blivit blåst på pengarna,men allting var okej!
    Trevligt bemött blev jag också.
    Greger gillar detta

Sveavägen 120, 113 50 Stockholm