Resecentrum i Stockholm

1.8

5 omdömen om Resecentrum i Stockholm

Mussie Z
Skrev om Resecentrum i Stockholm

Jag ville inte skriva nåt om det- För att om jag ser nåt av erat reklam eller sida blir jag arg 😡. Men andra folk måste veta vem är ni och hur dåligt är erat jobb. Fan har betalat mer 10 tusen för ombokning och ändra ett bokstav. Lika som min biljetts kostnad. Hur kan det vara så här dyrt? Har rest från Arlanda till Addis Ababa. Skit dåligt bemötande av personal och skit service. Jag vill inte se er här i min telefon igen… Men vill bara varna andra köpa aldrig nåt biljett från den skit sida.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

HÉDI BEN MOHAMED M
Skrev om Resecentrum i Stockholm

The biggest thieves I hade ever had to deal with ! They lock your ticket and make up new rules to suck more money out of your pocket !!! I will report this crooks and hope others do. The worst traveling agency Ever. Do not waste your time and money !

Mikael F
Skrev om Resecentrum i Stockholm

Verkligen riktigt riktigt riktigt uselt! Bokade och betalade resa via Momondo hos ResecentrumGruppen. Får besked från flygbolaget Pegasus Air att alla avgångar är inställda och att alla passagerare ska få sina pengar tillbaka. Ringer till Pegasus som säger att resan är tecknad med Resecentrum och att vi måste vända oss till dem. Resecentrum svarar inte, har bommat igen sitt kontor på Sveavägen 120 och låst porten på Luntmakargatan 94 där det finns ett meddelande om att de inte tar emot besök pga covid19. I automatiska...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Mathias L
Skrev om Resecentrum i Stockholm

Köpte biljett hos Resecentrum via Momondo. Flyget skulle avgå från Arlanda men info om terminal fanns inte på bekräftelsen. Mailade online@rcg.se med frågan och fick till svar att jag kunde gå in på Swedavias hemsida själv och ta reda på det. Bra jobbat Resecentrum, undrar hur länge ni kommer finnas kvar. Hört talas om sociala medier? Uppdatering. 15 min efter jag beskrivit min kundupplevelse här, skrev David Taghipour från Resecentrumgruppen, en falsk recension om mitt företag på google. Nivån är verkligen låg. Akta dig för detta företag.

Mikael F gillar detta
Reza J
Skrev om Resecentrum i Stockholm

Fungerar bra, bra priser och trevlig personer