Restaurang 7 Kryddor

3.4

5 omdömen om Restaurang 7 Kryddor

J
Skrev om Restaurang 7 Kryddor

Förrätten jag åt var någon sorts yogurt med kryddor i, med pitabröd och ett salladsblad. Det låg flera deciliter av denna yogurt på tallriken tillsammans med en fjärdedels pitabröd. Kladdet var i princip en OLW-dip och den minimala pitabrödsbiten var av den typ man köper fryst på ICA och stoppar in i ugnen. Eländet kostade 45:- om jag minns rätt. Riktigt dåligt. Som varmrätt beställde jag in "kalvfilé". En rätt som jag tror kostade 195:-. In kommer 4 ynkliga bitar grillat nötkött (det var INTE filé), Ett rån. 89 spänn...

Jerry S
Skrev om Restaurang 7 Kryddor

God mat och god service trevlig personal inget att klaga på men når inte upp till en 4a då lokalen har en hel del brister i planlösning toaletter mm.

Steppo J
Skrev om Restaurang 7 Kryddor

Mycket bra kolgrills resturamg, smakrik mat som håller vad den lovar. något liten lokal vilket kan vid vissa tillfällen göra att det blir trångt. Skall du dit en fre-lör boka gärna i förväg så är det inga problem

Andreas J
Skrev om Restaurang 7 Kryddor

Kolgrill, väldigt bra mat och trevlig personal. Svårt att komma in på lunchen dock då det är otroligt populärt, men det är något som man kan undvika. Bra stämning och jag tror att doften från maten gör en hel del.

Emma j
Skrev om Restaurang 7 Kryddor

De har en bra service Och toppen bra mat, kanske den bästa i stan..? Trevligt mat-stämmning, nästan lite mysigt. Jag blev helt klart glatt överraskad över hur bra detta var.