Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Restaurang Dal Cuore

Erik Dahlbergsgatan 2, 211 48 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Restaurang Dal Cuore

• Florenda
    Florenda skrev om Restaurang Dal Cuore
    Svar till Johanna! För det första tillåter INTE vi som ägare nedlåtande kommentarer mot vår personal som vissa av er hade den kvällen. Synpunkter är vi väl motagliga för därför svarar jag på ditt komentar. För det andra tycker jag både som person och krögare att alla ska få maten samtidigt sen är det vissa som beställer förrätt och inte andra då är det självklart att vänte tiden blir extra lång för dem som bara ska ha varmrätt. Den kvällen väntade ni absolut inte på maten i över en timme för jag läste på bongen och kan säga att ni som max har väntat 40 min tills alla fick varmrätten och åt sin förrätt. Till sist MAN KAN INTE ÄTA UPP MATEN OCH SEN BEGÄRA KOMPENSATION NÄR MAN FÅR IN NOTAN FÖR DÅ UNDRAR JAG HUR MÅNGA RESTAURANGER HADE GÅTT IHOP.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Restaurang Dal Cuore
    Usel restaurang på alla sätt och vis. Under vårt besök fanns det gäster som var så missnöjda med både mat och service att de reste sig och gick utan att äta upp, betala fullpris fick de ändå göra. Eftersom vi väntat över en timme på vår mat försökte vi äta så mycket som möjligt eftersom vi vid det laget var utsvulltna. Kan inte rekommendera!

Erik Dahlbergsgatan 2, 211 48 Malmö