Alla kategorier Restaurang Örebro Örebro Ibrahim Kavak AB

Rudbecksgatan 28, 702 23 Örebro — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Ibrahim Kavak AB

• Jesper K
    Jesper K skrev om Ibrahim Kavak AB
    Fullt godkänd restaurang med god mat. Kanske ingen kulinarisk höjdpunkt i livet, men portionerna är stora och smaken är det absolut inget fel på. Normala priser, trevlig personal och ett ställe jag rekomenderar.
  • Frida L
    Frida L skrev om Ibrahim Kavak AB
    Alla äter här, så vill man se folk är det rätt ställe. Maten är helt okej - goda såser och mycket på tallriken. Inte spännande dock.
  • Emma I
    Emma I skrev om Ibrahim Kavak AB
    Fantastisk grekisk mat med stort utbud. Jag älskar framför allt deras kycklingspett med kalla såser, tzatsikin är helt underbar! Bra service, trevlig personal, mysig lokal och vettiga priser. Minuset är väl att ,maten inte blir särskilt god om man ska ta hem den och äta. Förövrigt är det en otroligt besökvärd restaurang!
  • Patrick B
    Patrick B skrev om Ibrahim Kavak AB
    Riktigt god mat speciellt deras grillspett med olika kalla såser. Inredningen lite sliten här och där men som helhet ger den en underbar karaktär med de levande ljusen. Detta tillsammans skapar en härlig matupplevelse för par som hela familjen.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Ibrahim Kavak AB
    En väldigt fin och trevlig restaurang. Vädigt bra och serviceminded personal. Väldigt måna om sina gäster. Mycket god mat till ett väldigt bra pris. Dock ett litet minus för den ganska tråkiga uteserveringen. En trevlig miljö med god mat, mycket folk, väldigt fin mat och mycket bra personal. En riktigt bra restaurang.
  • Sandra G
    Sandra G skrev om Ibrahim Kavak AB
    Efesos i Örebro är en grekisk restaurang. Jag blev rekommenderad den utav en klasskamrat för hon älskade denna restaurang och har därför ätit där två gånger. Tyvärr måste jag dock påstå att jag blivit besviken båda gångerna. Maten är inte värd pengarna. Det är väl ganska gott men man kan definitivt laga bättre mat hemma. Den smakar knappt nåt, dåligt kryddat. Personalen har jag för mig är ganska trevlig, men jag känner heller ingen trevlig atmosfär. Efesos får en 1:a.
  • Kajsa G
    Kajsa G skrev om Ibrahim Kavak AB
    En restaurang i Örebro som servera grekisk mat är Efesos. På menyn kan du finna allt från sallader, fiskrätter och kötträtter. Det finns även förrätter, efterrätter och träkolsgrillade specialrätter för den som önskar. Spetten de serverar med olika sorters kött på är underbart goda och precis lagom tillagade. Mycket trevlig personal och mysig inredning.
  • Caroline T
    Caroline T skrev om Ibrahim Kavak AB
    Rekommenderar restaurang Efesos som har bra mat för ett billigt pris (Perfekt för oss fattiga studenter som ändå vill kunna unna sig en rejäl lagad middag då och då).
    Mysig atmosfär och trevlig personal. Testa laxspetten med de fem olika såserna. Supergod!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Ibrahim Kavak AB
    Jag skulle vilja rekommendera den grekiska restaurangen Efesos i Örebro. Maten är otroligt god och portionerna stora, med många tillbehör. Man får verkligen valuta för sina pengar. Menyn kan tyckas något begränsad, men i detta fall gör det inget.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Ibrahim Kavak AB
    Mycket bra mat och service. Köttet där är utsökt!
  • Rickard Ö
    Rickard Ö skrev om Ibrahim Kavak AB
    Väldigt trevlig grekisk restaurang. Väldigt trevliga meny som innehåller det mesta av det grekiska köket. Rekommenderar Efesos special en rätt med 3 olika grillspett. Trevlig personal och bra vinlista! Förstklassig restaurang!

Rudbecksgatan 28, 702 23 Örebro