Alla kategorier Restaurang Stockholms län Haninge Restaurang Heng King

Poseidons Torg 4, 136 46 Handen — Visa karta

Stora Nygatan 19, 11127, STOCKHOLM
19 Glas
Johannes E:
Jättebra mat men personalen kan man ifrågasätta...

Restauranger nära Restaurang Heng King:

Industrivägen 1, Västerhaninge
Nyttiga och välplanerade måltider direkt hem till din dörr! Läs mer ›
clyde b:
I love the food I love the the packages I love the service. Very good prices. Great idea. Great business. Strongly and highly recommen...

Läs vad 2 kunder tycker om Restaurang Heng King

• Martin D
    Martin D skrev om Restaurang Heng King
    Tycker att det är en kanonrestaurang, men, vissa dagar är det sämre med maten.
    Men, trots detta har jag ALDRIG känt det är bortkastade pengar att äta där.

En trevlig atmosfär, nära pendeltågsstationen och bussstationen, om man vill vidare efter en god bit mat.

Enda jag kan klaga LITE på är att sist jag åt 4 små rätter så var kycklingen kokad i ångbad och sedan kall medan currysåsen var varm som de hällt på den kalla kycklingen.

Men det var EN gång, kanske en praktikant i köket?

Vilket som, tycker Heng King är en kanonrestaurang där man äter gott OCH billigt.

// Martin
    Sara S gillar detta
  • Jaroslaw G
    Jaroslaw G skrev om Restaurang Heng King
    I allmänhet så älskar jag kina-mat, och det här är nära där jag bor (i Jordbro, Haninge). Jag tycker att både maten och servicen är att jämföra med dem bästa kina-restaurangerna jag ättit i både i inner-city Stockholm (och Kraków, Polen,; som är min andra hemstad), även fast Haninge är så glesbefolkad; tycker jag att det här är kanske, för mig, den bästa kina-restaurangen jag ättit i. :-D !

Poseidons Torg 4, 136 46 Handen