Restaurang Heng King

3.3

3 omdömen om Restaurang Heng King

SHARON S
Skrev om Restaurang Heng King

Dålig service, inte god mat. Beställde wokad mat, fick ”owokad tofu” allt annat var wokat frågade hur det kom sig och de sa att det är så det är. Kommer aldrig gå tillbaka.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Martin D
Skrev om Restaurang Heng King

Tycker att det är en kanonrestaurang, men, vissa dagar är det sämre med maten. Men, trots detta har jag ALDRIG känt det är bortkastade pengar att äta där. En trevlig atmosfär, nära pendeltågsstationen och bussstationen, om man vill vidare efter en god bit mat. Enda jag kan klaga LITE på är att sist jag åt 4 små rätter så var kycklingen kokad i ångbad och sedan kall medan currysåsen var varm som de hällt på den kalla kycklingen. Men det var EN gång, kanske en praktikant i köket? Vilket som, tycker Heng King är en kanonrestaurang där man äter gott OCH billigt. // Martin

Sara S gillar detta
Jaroslaw G
Skrev om Restaurang Heng King

I allmänhet så älskar jag kina-mat, och det här är nära där jag bor (i Jordbro, Haninge). Jag tycker att både maten och servicen är att jämföra med dem bästa kina-restaurangerna jag ättit i både i inner-city Stockholm (och Kraków, Polen,; som är min andra hemstad), även fast Haninge är så glesbefolkad; tycker jag att det här är kanske, för mig, den bästa kina-restaurangen jag ättit i. :-D !

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen