Restaurang Jungfrusund

2.0

16 omdömen om Restaurang Jungfrusund

Sven Anders Christian E
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Kalla pommes och kocken serverar maten till sina privata vänner först. så vanliga gäster får vänta och få kall mat . Och betala 395kr för en Flankstek som är ljummen och 4 små remsor av steken . Ett skämt . Blir Olerys brevid nästa gång vi är där … Så jävla dåligt .

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Yvonne Anette L
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Restaurangen har satt i system att lura gäster på pengar genom att lägga på 15% dricks på notan utan gästens medgivande utan tvärtom förneka när gästen påtalar att summorna inte stämmer, visar på den mindre summan som ”bevis”! Kontaktade stället nästa dag. och fick ett anonymt svar som menade att gästen tryckt på dricksknappen av misstag! Vill nu skicka en VARNING! Se upp att inte bli blåst på 15% i ofrivillig dricks!

Catharina H
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Så synd på så rara ärtor dvs hamnläge, mysig inredning och underbara servitriser men mycket mer än så kan jag ge de kred för. Ägaren/hovmästaren har valt fel yrke, dryg, noll självinsikt och noll kundnytta. Parasollet försvann helt plötsligt, ett måste i den stekande solen och nytt skuggigt bord ville han inte erbjuda vårt gäng på 4. Tog 1 timme att få vår mat som kan jämföras med halvfabrikat och slarvigt upplagt. En rätt fick skickas ut 2 ggr. Att ta 370 kr för en dessutom felstyckad köttbit tillsammans med en hög pommes...

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Mariah Cecilia Lisbet B

Fantastiskt! 👏🏻 allt från atmosfär, personal och mat ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Antonia
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Usel service och oätlig mat!! Jag rekommenderar starkt att ni går till den lokala pizzerian eller thaikiosken framför restaurang Jungfrusund. Det var den sämsta restaurangen jag någonsin varit på. Sömning, icke service-minded och nonchalant personal. Vi fick vänta i evigheter på att beställa och att få in vin/vatten (även vid andra beställningen) trots att vi påtalat detta flera gånger, extra önskemål uppmärksammades inte, förrätten var tråkig men ok, då varmrätten serverades hade vi inte fått bestick att äta med och varmrätten...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Laila P
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Nu har vi definitivt besökt restaurangen för sista gången. Har aldrig varit med om sämre bemötande. Dyr dålig mat och en usel,eller rättare sagt, ingen service! När tar någon annan över stället?

Lena M
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Jag var där igår 20120525 och blev mycket trevligt bemött av personalen. En toppen fin miljö, helt ok dagens lunch med soppa som förrätt och kaffe på maten för 99:-

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Hans L
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Vid bordsbeställning för ett par dar sen framförde jag till en av ägarna vad jag läst av negativa omdömen på den här sidan. Han beklagade, poängterade restaurangens goda ambitioner och utlovade att gårdagens 50års-middag skulle motsvara våra förhoppningar. Efter avnjuten "Semestermeny" (den med kalvfilémedaljonger) var alla åtta kring matbordet helt överväldigade av god service, välkomponerad meny, vällagade, väl tilltagna och välsmakande rätter. Jag är ledsen att andra restauranggäster inte uppfattade sina besök...

Johanna M
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Efter två besök, det ena värre än det andra, kan jag lova att vi aldrig kommer att sätta vår fot på den restaurangen igen. Var senast där med min familj och mina föräldrar och blev så illa behandlade, främst av hovmästarinnan vid det senaste besöket, så att jag saknar ord. Min gamla mamma kunde inte äta upp sin mat då hon blivit så förolämpad. Dessutom dyrt för medioker mat. Miljön är dock fantastisk varför vi gav det en andra chans.

Johnny E och Laila P gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

Harry D
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Den sämsta behandling av gäster som jag varit med om trots lediga bord. Vi kom inte så långt som att få in någon mat, så den kan jag inte yttra mig om.

Johnny E och Johanna M gillar detta
Bosse J
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Vi anländer till en helt fullsatt restaurang, det tog ca 5 minuter hade hovmästaren trollat fram ett bord till oss i kvällssolen, underbar mat och service!!!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Jonas W
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Servicen är alldeles för dålig, priserna för höga, maten medelmåttig. Miljön superb. Snälla Jungan lyft Er service nivå, ryktet på ekerö börjar gå.

sophie j
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Dålig service och personal som tog för mycket betalt från oss. Först fick vi ett kvitto med 3 öl för mycket och med ett snäsigt "jag kan ta bort det" när vi påtalar felet. Slutligen drar hon mitt kort två ggr och nu 10 dagar efter har jag fortfarande inte fått tillbaka de 580:- som de tog för mycket trots många telefonsamtal med dem.

Jörn M
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Nonchalant personal. En av oss fick en entrecoté sov var senig och ca 30 av köttet var en enda stor senknuta. Vid påtalande om detta för personaln så fick vi svaret "ska säga till kocken", men inget hände. Uruselt!

Martin H
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Maten är väldigt god men servicen är ofta under all kritik! Ofta känner man sig bortglömd och våra bekanta hade en otrevlig incident där hon ville ha en förrätt men äta den som huvudrätt. Då la de på ett salladsblad och tog lika mycket betalt som för en huvudrätt. Sen betalade de men fick för lite pengar tillbaka och fick bråka om det. Update 2009-11-05: Katastrofal service! Vi fick bära tillbaka våra kaffekoppar själva från bordet!

Patric E
Skrev om Restaurang Jungfrusund

Vilken fantastiskt trevlig brunch de har.