Alla kategorier Restaurang Stockholms län Ekerö Restaurang Jungfrusund AB

Bryggavägen 133, 178 51 Ekerö — Visa karta

Läs vad 12 kunder tycker om Restaurang Jungfrusund AB

• Antonia
    Antonia skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Usel service och oätlig mat!! Jag rekommenderar starkt att ni går till den lokala pizzerian eller thaikiosken framför restaurang Jungfrusund. Det var den sämsta restaurangen jag någonsin varit på. Sömning, icke service-minded och nonchalant personal. Vi fick vänta i evigheter på att beställa och att få in vin/vatten (även vid andra beställningen) trots att vi påtalat detta flera gånger, extra önskemål uppmärksammades inte, förrätten var tråkig men ok, då varmrätten serverades hade vi inte fått bestick att äta med och varmrätten var dessutom översaltad och oätlig. Då vi påtalade detta för servitrisen kontrade hon med att säga att kocken var kär och därigenom saltade extra mycket!! Många fler konstigheter dessutom, dock ödslar jag inte tid på att skriva ner dem här. Vid betalning stod servitrisen och tjatade om dricks. Restaurang Jungfrusund= ALDRIG MER!!! VARNING!! Hade vi vetat detta så hade vi aldrig gått dit.
  • Laila P
    Laila P skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Nu har vi definitivt besökt restaurangen för sista gången. Har aldrig varit med om sämre bemötande. Dyr dålig mat och en usel,eller rättare sagt, ingen service! När tar någon annan över stället?
  • Lena M
    Lena M skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Jag var där igår 20120525 och blev mycket trevligt bemött av personalen. En toppen fin miljö, helt ok dagens lunch med soppa som förrätt och kaffe på maten för 99:-
  • Hans L
    Hans L skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Vid bordsbeställning för ett par dar sen framförde jag till en av ägarna vad jag läst av negativa omdömen på den här sidan. Han beklagade, poängterade restaurangens goda ambitioner och utlovade att gårdagens 50års-middag skulle motsvara våra förhoppningar.

Efter avnjuten "Semestermeny" (den med kalvfilémedaljonger) var alla åtta kring matbordet helt överväldigade av god service, välkomponerad meny, vällagade, väl tilltagna och välsmakande rätter.

Jag är ledsen att andra restauranggäster inte uppfattade sina besök som lika positiva.

PS. Om man inte tycker att matsalssorl från fullsatt restaurang är åtråvärd, kom gärna – som vi – nån timme före den egentliga kvällsruschen. DS
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Efter två besök, det ena värre än det andra, kan jag lova att vi aldrig kommer att sätta vår fot på den restaurangen igen. Var senast där med min familj och mina föräldrar och blev så illa behandlade, främst av hovmästarinnan vid det senaste besöket, så att jag saknar ord. Min gamla mamma kunde inte äta upp sin mat då hon blivit så förolämpad. Dessutom dyrt för medioker mat. Miljön är dock fantastisk varför vi gav det en andra chans.
    Laila P gillar detta
  • Harry D
    Harry D skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Den sämsta behandling av gäster som jag varit med om trots lediga bord. Vi kom inte så långt som att få in någon mat, så den kan jag inte yttra mig om.
    Johanna M gillar detta
  • Bosse J
    Bosse J skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Vi anländer till en helt fullsatt restaurang, det tog ca 5 minuter hade hovmästaren trollat fram ett bord till oss i kvällssolen, underbar mat och service!!!
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Servicen är alldeles för dålig, priserna för höga, maten medelmåttig. Miljön superb. Snälla Jungan lyft Er service nivå, ryktet på ekerö börjar gå.
  • sophie j
    sophie j skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Dålig service och personal som tog för mycket betalt från oss. Först fick vi ett kvitto med 3 öl för mycket och med ett snäsigt "jag kan ta bort det" när vi påtalar felet. Slutligen drar hon mitt kort två ggr och nu 10 dagar efter har jag fortfarande inte fått tillbaka de 580:- som de tog för mycket trots många telefonsamtal med dem.
  • Jörn M
    Jörn M skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Nonchalant personal. En av oss fick en entrecoté sov var senig och ca 30 av köttet var en enda stor senknuta. Vid påtalande om detta för personaln så fick vi svaret "ska säga till kocken", men inget hände. Uruselt!
  • Martin H
    Martin H skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Maten är väldigt god men servicen är ofta under all kritik! Ofta känner man sig bortglömd och våra bekanta hade en otrevlig incident där hon ville ha en förrätt men äta den som huvudrätt. Då la de på ett salladsblad och tog lika mycket betalt som för en huvudrätt. Sen betalade de men fick för lite pengar tillbaka och fick bråka om det.

Update 2009-11-05: Katastrofal service! Vi fick bära tillbaka våra kaffekoppar själva från bordet!
  • Patric E
    Patric E skrev om Restaurang Jungfrusund AB
    Vilken fantastiskt trevlig brunch de har.

Bryggavägen 133, 178 51 Ekerö