Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

3.2

Hamnplan är ytterligare en av de krogar i Visby som kör konceptet krog/nattklubb, med såväl restaurang, lounge, cocktailbar som klubb. Ta dig upp på takterassen som har en riktigt schysst utsikt över hamnen.

5 omdömen om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Jacob K
Skrev om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

skönt ställe som har öppet när allt annat är stängt. Lite dyrt men sköna vakter tar upp stället

Jakob D
Skrev om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Hamnplan 5 är en av få ställen som har öppet när sommaren slut, enligt Gotland den 20 augusti. Under en svensexa besökte vi klubben och hade mycket kul. Vakterna var oerhört trevliga, jag vet inte om det var pga av att sommaren var slut eller om dem på riktigt är det. Ungt folk till skillnad från Munken som liknar mest en finlandsfärja.

Emanuel K
Skrev om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Ät aldrig här. Var här med syster för att äta middag. Fick vänta en timme. Vid påpekande ryckte de lite på axlarna och menade att det var mycket i dag. Restaurangen var halvfull. När det sedan kom erbjöds ingen kompensation. Själva maten var överkokt och köttet segt. Jag har aldrig blivit så nonchalant bemött och jag kommer aldrig att äta här igen.

Nikke L gillar detta
Josefine O
Skrev om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Om sommaren glöder visby, men detta ställe har även öppet under vinterhalvåret och lockar många. Har ofta en lite yngre publik men riktigt bra drag om kvällarna.

Albert L
Skrev om Restaurang och Nattclub Hamnplan 5

Ett grymt schysst uteställe i Visby, oftast ungt och schysst folk där.