Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang Östgötakällaren

Restaurang Östgötakällaren

Östgötagatan 41, 116 25 Stockholm — Visa karta

restauranger. Julbord, lunch, Affärslunch, middag.

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang Östgötakällaren

• Marie
    Marie skrev om Restaurang Östgötakällaren
    Ärligt talat tyckte jag (eller vi) att maten var sådär, dock okay i förhållande till det relativt låga priset. Men vilken service! Fick maten snabbt och servitrisen (med någon utländsk brytning, möjligen östeuropeisk) var helt exemplarisk - personlig, trevlig och mycket uppmärksam! Absolut förstklassig service i min (vår) mening, och jag har inte fått så bra service på mycket länge (inte sedan jag var på en retaurang i Göteborg med en stjärna i Guide Michelin för något år sedan)! Tyvärr händer det inte ofta i Sverige att man blir så positivt överraskad av servicen. Läs mer
  • Axel P
    Axel P skrev om Restaurang Östgötakällaren
    öl och personal håller hög standard. lokalen är lite liten och därför är ett bord svårt, speciellt på helger, men ack - ett bra ställe. och säkert är det just det intima som gör det till ett bra ställe Läs mer
  • Emma F
    Emma F skrev om Restaurang Östgötakällaren
    Avslappnad stämning, perfekt för en öl efter jobbet, och uteserveringen funkar även nu på våren eftersom de har infravärme och filtar!
    Servicen varierar, ibland får man en superbra servitör som fyller på glasen så fort man tar sista klunken, och andra gånger får man gå in till baren och vänta en lång stund på att få bartenderns uppmärksamhet. Läs mer
    Emma K gillar detta
  • Emma K
    Emma K skrev om Restaurang Östgötakällaren
    Brukade alltid gå hit och lyssna på livejazz förut. Väldigt mysigt och avslappnat ställe. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Restaurang Östgötakällaren
    Ett av mina favoritställen. Maten är riktigt bra, stället är opretentiöst och personalen enormt trevlig och tillmötesgående. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hans N Hans N tycker:
“Bra service, god mat och oslag...” Läs mer
4.6 i betyg av 1957 omdömen
4.0 i betyg av 2062 omdömen