Torkels Terrass

Torkels Terrass

4.0

restauranger. Julbord, lunch, Affärslunch, middag.

5 omdömen om Torkels Terrass

Marie
Skrev om Restaurang Östgötakällaren

Ärligt talat tyckte jag (eller vi) att maten var sådär, dock okay i förhållande till det relativt låga priset. Men vilken service! Fick maten snabbt och servitrisen (med någon utländsk brytning, möjligen östeuropeisk) var helt exemplarisk - personlig, trevlig och mycket uppmärksam! Absolut förstklassig service i min (vår) mening, och jag har inte fått så bra service på mycket länge (inte sedan jag var på en retaurang i Göteborg med en stjärna i Guide Michelin för något år sedan)! Tyvärr händer det inte ofta i Sverige att man blir så positivt överraskad av servicen.

Axel P
Skrev om Restaurang Östgötakällaren

öl och personal håller hög standard. lokalen är lite liten och därför är ett bord svårt, speciellt på helger, men ack - ett bra ställe. och säkert är det just det intima som gör det till ett bra ställe

Emma F
Skrev om Restaurang Östgötakällaren

Avslappnad stämning, perfekt för en öl efter jobbet, och uteserveringen funkar även nu på våren eftersom de har infravärme och filtar! Servicen varierar, ibland får man en superbra servitör som fyller på glasen så fort man tar sista klunken, och andra gånger får man gå in till baren och vänta en lång stund på att få bartenderns uppmärksamhet.

Emma K gillar detta
Emma K
Skrev om Restaurang Östgötakällaren

Brukade alltid gå hit och lyssna på livejazz förut. Väldigt mysigt och avslappnat ställe.

Peter L
Skrev om Restaurang Östgötakällaren

Ett av mina favoritställen. Maten är riktigt bra, stället är opretentiöst och personalen enormt trevlig och tillmötesgående.