Alla kategorier Restaurang Västernorrland Örnsköldsvik Restaurang & Pizzeria Mammamia

Restaurang & Pizzeria Mammamia

Storgatan 6, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Restaurang & Pizzeria Mammamia

• Claudia A
    Claudia A skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Den dagen jag var där var lite stressade. Tyvärr. Men maten var ju helt okej. De har till de som verkligen kan i Örnsköldsvik. Deras fiskrätt var bäst.

Rekommenderas. Läs mer
  • Natalio C
    Natalio C skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Mamma Mia is a very bra restaurang. Mamma Mia is the enda platsen i Örnsköldsvik, där jag eat pasta som smakade italiensk pasta. Mamma Mia is en very fin restaurang. Deras fishrätter är very goda. Den har ett mycket trevligt miljö. Jag recommenderar den. Ber om förlåtese på min svenska, egentligen bor i USA och tränar Svenska. Gör så good jag can. Läs mer
  • Cecilia Paraiso R
    Cecilia Paraiso R skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Mamma Mia är den enda riktiga italienska restaurang i Örnsköldsvik.
    Mamma Mia har fina viner.
    Det godaste hos Mamma Mia är möjligtviss deras fiskrätter.
    Jag faktisk rekommenderar Mamma Mia. Och bra priser har de med. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Jag var där efter en Modo-match häromkvällen och maten var väldigt bra - men köket hade nog mycket att göra för allt tog väldigt lång tid. Men en vanlig kväll när det inte är lika stort tryck (dvs. fullsatt restaurang) halkar det upp på en fyra. Läs mer
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Väldigt god mat, mysig inredning och mycket trevlig personal. Om man skall köpa pizza finns billigare alternativ (utan att påstå att maten är dyr i allmänhet), men kötträtterna, fiskrätterna och pastarätterna håller högsta klass! Fungerar defintivt som restaurant för en trevlig date. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Restaurang & Pizzeria Mammamia
    Jättemysig restaurang som har det mesta: pizza, kött, pasta m.m. Deras pizzor är jättegoda, och det är oftast därför jag går hit. Inredningen präglas främst av tröjor från kända hockyspelare - eftersom Övik är "foppa stad". Priserna har stigit på senare år, men maten är absolut värd det. Och det är inte överdrivet dyrt. Restaurangen har klass, alla bord har dukar och oftast levande ljus. Rekommenderas varmt! Läs mer