Restaurang Pompei

2.3

3 omdömen om Restaurang Pompei

Patrik R
Skrev om Restaurang Pompei

När vi kom dit så kom personalen helt oengagerad. Jag fick gå in från uteserveringen och beställa (3 pizzor,2 öl och 2 vatten). När drickan kom ut så hade de glömt en öl. Efter en stund kom dom och frågade om vilka pizzor jag hade beställt. När jag frågade om en barnstol så pekade de in mot ett hörn vid toaletterna (ingen service whatsoever m.a.o.). Efter ca 35min kom en pizza in som dessutom var kall, efter ytterligare 10 min kom de andra två pizzorna varav ena pizzan som var en Calzone var lite kall i mitten och därför...

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
nim s
Skrev om Restaurang Pompei

Plankstek-cravings förde mig till nämnda restaurang. Planksteken, som var något dyr, levde upp till mina förväntningar och förtjänade ett MVG minus. Minus för föör well done köttbit och det höga priset men annars mycket gott. Trevlig service fick vi med.

John H
Skrev om Restaurang Pompei

Liten Italienskrestaurang med god mat och humana priser och trevlig personal, passar bra att after worka på eller en middag, Lunchen har jag inte provat än.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen