Alla kategorier Restaurang Stockholms län Haninge Restaurang Pompei

Vallavägen 107, 136 41 Handen — Visa karta

Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Läs vad 3 kunder tycker om Restaurang Pompei

• Patrik R
    Patrik R skrev om Restaurang Pompei
    När vi kom dit så kom personalen helt oengagerad. Jag fick gå in från uteserveringen och beställa (3 pizzor,2 öl och 2 vatten).
    När drickan kom ut så hade de glömt en öl. Efter en stund kom dom och frågade om vilka pizzor jag hade beställt.
    När jag frågade om en barnstol så pekade de in mot ett hörn vid toaletterna (ingen service whatsoever m.a.o.).
    Efter ca 35min kom en pizza in som dessutom var kall, efter ytterligare 10 min kom de andra två pizzorna varav ena pizzan som var en Calzone var lite kall i mitten och därför hade osten smält ordentligt. Den kalla pizzan skickade vi tillbaks direkt och efter ca 2min så kom de ut med en ny (värmde dom den i en mikro eller?).

Ingen frågade hur det hade smakat eller om vi ville ha något mer. Detta var nog ett av de sämre restaurangbesök vi haft och kommer aldrig tillbaka.
  • nim s
    nim s skrev om Restaurang Pompei
    Plankstek-cravings förde mig till nämnda restaurang. Planksteken, som var något dyr, levde upp till mina förväntningar och förtjänade ett MVG minus. Minus för föör well done köttbit och det höga priset men annars mycket gott. Trevlig service fick vi med.
  • John B
    John B skrev om Restaurang Pompei
    Liten Italienskrestaurang med god mat och humana priser och trevlig personal, passar bra att after worka på eller en middag, Lunchen har jag inte provat än.

Vallavägen 107, 136 41 Handen