Alla kategorier Restaurang Västernorrland Örnsköldsvik Restaurang Public

Nygatan 17, 891 33 Örnsköldsvik — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Restaurang Public

• Eva E
    Eva E skrev om Restaurang Public
    Personal är trevlig. En latinamerikanska och en finländare som är riktigt trevliga ingått i gruppen. Maten är okej, ser mest snyggt än är god. Många olika sortes öl och whisky att välja på. Ärligt sagt är ingenting som intresserad mig, det drar till sig folk jag vill inte träffa när jag vill slappna av. Priserna är för höga, vilket inte utesluter otrevlig folk. Skulle de vara billigare skulle jag skrivit en 3a eller en fyra, men priserna tvingar mig till lägre poäng.
  • gösta g
    gösta g skrev om Restaurang Public
    Bemötande är bra. Flera ungdomar som arbetar som kippare är otroligt trevliga. Mycket alkohol. Flera sorters öl och whisky. Priserna däremot motsvarar inte det maten man får och inte heller alkoholen. Golvet med vinfläckar, lugnmusik men ändå det hela känns helt fel. Man kan sitta i den stängda uteterrassen som ger mot trottoaren. Men att ha Nygatan som utsikt ger långifrån nån upplevelse. Förutom det måste man ha ett par tusen kronor för att kunna bjuda en vän på lokalen. I andra lokaler kan man få på samma pengar mycket mer och minst lika bra mat. Och till och med ha bättre utsikt.
  • Cecilia Paraiso R
    Cecilia Paraiso R skrev om Restaurang Public
    Bemötande var helt okej. Priserna på drinkar och övrig alkohol drick var helt okej. Ett billigt ställe. Själva miljö var en åning tråkigt. Dels var det fläckor vin på golvet där jag var där, samtidigt kände själva miljö en åning för mycket kallt och tråkigt. Stora fönster men utanför bara nygatan, den tråkigaste gata i hela Övik. Tycker synd om dem. Maten var helt okej och billigt. Så om man tar borta allt annat och värderar enbart mat, drink och priser, kunde Public få mycket bättre betyg.

Nygatan 17, 891 33 Örnsköldsvik