Alla kategorier Restaurang Örebro Örebro Restaurang Yz i Örebro AB

Visgatan 3E, 703 72 Örebro — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Yz i Örebro AB

• Mary
    Mary skrev om Restaurang Yz i Örebro AB
    Jäkligt goda souvlaki, tzatziki och grekisk sallad. Har varit här två gånger och aldrig blivit besviken. De skulle dock behöva lite mer personal under vissa tider för att få ner väntetiderna. Men hela stället är lite konstigt. Först finns en liten uteservering med kanske 6 bord, sedan, direkt innanför entrén finns en bar/lounge i modern stil med spelautomater och sedan kommer man till inomhusdelen av restaurangen som ser ganska mycket ut som en typisk grekisk restaurang. Skumt. Men gott. Läs mer
  • Christopher o
    Christopher o skrev om Restaurang Yz i Örebro AB
    Provade oxfilé spettför några månader sen beställde köttet medium fick svart/bränt oätbart påpekade det direkt för personalen som ryckte på axlarna. Skitmat som lagas utan stolthet. Läs mer
  • Frida L
    Frida L skrev om Restaurang Yz i Örebro AB
    Ännu ett Efesos i stan, det vill säga kladdiga såserna, torra spetten. Kitschigt. Läs mer
  • Elina O
    Elina O skrev om Restaurang Yz i Örebro AB
    För lunch är det här stället trevligt. Jag har ännu inte ätit på kvällen här. De har dagens lunch med salladsbuffé. Maten smakar vädigt gott men det var lite stressigt och virrigt när vi var där. Kan ha varit en virrig dag för dem bara men vi fick vänta väldigt länge på maten. Läs mer

Visgatan 3E, 703 72 Örebro