Riddermark Bil Örebro

1.7

11 omdömen om Riddermark Bil Örebro

Helena ilona A
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Super dåligt företag ge en förslag och sedan ångra sig .väldigt oseriös

Fikratsson Bil AB
4.8/5 i betyg av 594 omdömen 4.8 av 594 omdömen

Grym säljare, flexibla, bemötande utöver det vanliga. Jag har aldrig gjort en sådan trevlig bilaffär. Rekommenderar Dennis med en stor stjär

Johanna S Johanna S
First-Name L
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Varning köp inte bil från den förtaget om ni inte vill ha någon problem har köpt en kia från den här förtaget men innan jag har tecknat avtalet blev jag lika som kung de behandlar mig väl sen det blev jag bara trash. Första gånger de gjorde inte ägare byte i en hel månad utan bara säga skit plus jag har blivit trakasserad och diskriminerande, efter två månader bilen blir helt trasig i motorn och de vill inte att jag ska kontakta dem utan kopplar mig till olika säljare så om ni köper bil från riddermark jag lovar det eran största misstag av livet.

Anthony L
Skrev om Riddermark Bil Örebro

lämnar min omdöme . Då vi har blivit väldigt glada av att köpa bil från riddermark då representanten försäljaren Shawn gav oss super fin service där i dags lägen är det jätte svårt att få . rekommenderar starkt försäljaren Shawn Ridderkmark Örebro . Vi köpte 3 st jätte fina Bmw där vi har leende när man kör :) Rekommendation Starkt Vill ni ha en jätte bra service ta kontakt med en av dom bästa försäljarna Shawn !!

Kungsängens Bil
4.8/5 i betyg av 140 omdömen 4.8 av 140 omdömen

أنني أشكركم على تعاملكم وعلى ثقتكم وأنصح كل أنسان أن لايتردد في القدوم أليكم وشكرا 😘

Pelle Axel H
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Riktiga bilskojare, köpte en VW Sharan av dom och blev lurad att köpa deras extra "garanti" säljaren säger att den täcker allt som inte är slitage. Nu när ett fel uppstått på 4 olika punkter så täcks inget. Håll er borta från detta skojarbolag! Uppfyller fördomarna om bilförsäljare till 100%.

Janne A
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Går tyvärr inte att ge dessa elever en stjärna denna gång, Pratade med en försäljare som heter A........ Mycket otrevlig och ej seriöst handlande av den samma. Hälsningar YZB760. Sista gången jag byter bil där, Varit nöjd 2 ggr förrut men i dag tog det stopp.

Karl Henric H
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Extremt oseriöst företag! Skulle kunna skriva en mil text om alla blåsningar de bjöd på.. VARNING!!! Köp absolut inte bil här, värre kan det inte bli, den stackars säljaren gjorde nog så gott han kunde för att rätta grova misstag och han sade troligen upp sig efteråt, vilket jag förstår! Hur kan man bete sig så här och vara så pass stora?!?

Janne A gillar detta
Åke Runar B
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Märkligt företag detta Bytte in min dotters familjs bil för snart 1 månad sedan men de står fortfarande kvar som ägare i Transportstyrelsens register trots många påminnelser till företaget Säljaren var fullt medveten om att bilen jag köpte var till min dotters familj trots detta övertygade han mig att köpa en försäkring på 4 år för 11000kr men den försäkringen gick inte att överföra utan var personlig och gick naturligtvis inte heller att återbetala. En ärlig säljare hade naturligtvis upplyst mig vad som gällde för den försäkringen innan den tecknades

KARIN K
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Hej! Jag köpte en bil från Riddermarks i slutet av december. Min man och säljaren diskuterade villkoren vilket var köp av bilen inkl sommardäck samt tilläggsförsäkring. Tilläggsförsäkringen skulle medföra ett högre restvärde om 6 000 kr vilket var det enda som framkom när villkoren diskuterades. Avtalets påtecknade som skedde i samband med leverans av bilen, gjordes när transportören befann sig i vårt hem och väntade på att få klartecken att få lämna nycklar och bil, vilket kunde ske först när samtliga avtal och dokument...

ANDREAS G
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Pratade med shawn, bestämt en bil jag skulle ha. När jag väl kommer till butiken säger han att de letat över en timme efter bilen och att den fanns 15mil bort på rekond och visning. Väldigt ivrig och säger åt mig att hitta en annan bil. De flesta känns som ett gäng valpar ute efter provision. Kommer inte handla någon mer bil där framöver.

Malin Elisabeth T
Skrev om Riddermark Bil Örebro

Mycket trevlig och bra säljare Abbas! Gick snabbt och smidigt! Bra leverans av Hamza på Zäkra!

AMIN R
Skrev om Riddermark Bil Örebro

VARNING VARNING Akta er från Per Wallin och Erik Johanson ( driftledare och platschef) Handla aldrig från Riddermark bil speciell i Örebro om ni inte vill bli lurad som jag! Handlade en bil för 370 000kr och inget stämde med det som dem sa och det som står i kontrakten. Väldig otrevliga och oprofessionella säljare. Blev sär behandlad när jag återvände mig till dem när upptäckte problemet med bilen.

Janne A gillar detta