Right Zone

Right Zone

Ligue 073-501 59 55 www.rightzone.se

About company

Rightzone är en skönhetssalong som erbjuder behandlingar för både kropp och själ. Med vårt breda behandlingssortiment kan vi garantera dig att du hittar det du söker – och lite till. För vi gör allt för att du ska må bra och bli nöjd. Titta gärna förbi för en kostnadsfri rådgivning eller en hudanalys. Vi hjälper...

4 omdömen om Right Zone

Paul L
Escreveu sobre Right Zone

I guess i'm the first guy to review this place. I've been a customer of Wiesia for over a year now. I have the Porrengöring once a month at RIGHT ZONE and must tell you IT IS THE BEST PORRENGORING I EVER HAD. I have had facials in Europe, on cruises, at spas, resorts, etc.. and her facial was the best. Beautiful, immediate results. Glowing skin. Don't go anywhere else: GO TO RIGHT ZONE SALON!

Fotvårdssalongen Fotavtrycket
4.9/5 i betyg av 156 omdömen 4.9 av 156 omdömen
Badge2023

Fantastiskt bemötande! Professionell, kunnig , omtänksam med en stor portion humor. Överträffande mina högt uppsatta förväntningar! Re

Nicole C
Escreveu sobre Right Zone

Wiesia kan sin yrke.Jag har gjort hos henne ansiktsbehandlingar , ögonfransböjning och naglar,har aldrig varit så nöjd.Naglarna sitter jättebra Tack:)

john m

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Maria D
Escreveu sobre Right Zone

Fantastisk fotvård mycke avkopplande jätte nöjd!!!