Camilla Berg
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 33 Läs vad Camilla Berg

• Niclas O sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-17

Morgongåva
    God Kund mottagande. Snabb och smidig affär. Sålt lägenheten på 3veckor Läs mer
  • Felix D köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-13

FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN
    kunnig och personlig mäklare som har koll. Läs mer
    2020-02-17 Camilla B svarar Felix D
    Tack Felix! Hoppas att du ska trivas här i Uppsala.
  • Roelof N köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-08

Köpt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Köpet gick snabbt och smidigt. Fick även möjligheten att titta på lägenheten igen efter kontraktskrivningen. Bra kundservice! Läs mer
    2020-02-17 Camilla B svarar Roelof N
    Tack Roelof! Hoppas att du ska trivas i din nya lya!
  • Henk N
    Henk N köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-08

FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN
    trevlig och hjälpsam bemötande Läs mer
    2020-02-17 Camilla B svarar Henk N
    Tack så mycket för ditt omdöme Henk!
  • Matz E
    Matz E köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-02-04

FRÄMRE LUTHAGEN - FJÄRDINGEN
    Kunnig, trevlig och förtroendeingivande Läs mer
    2020-02-04 Camilla B svarar Matz E
    Tack för din vänliga ord Matz :-)
    Camilla B gillar detta
  • Per-ola A köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2020-01-01

LUTHAGEN
    Köpt lägenhet. Camilla gav ett proffsigt bemötande och uppfyllde alla mina förväntningar vid köpet. Läs mer
    2020-01-02 Camilla B svarar Per-ola A
    Tack för ditt omdöme P-O! Hoppas att Olle ska trivas i Uppsala under studietiden.
    God fortsättning på det nya året så ses vi om ett par veckor.
    Camilla B gillar detta
  • Emil C sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-30

LUTHAGEN
    Camilla var mycket hjälpsam och har under hela processen svarat på frågor och varit en god mäklare och agerat i intresse både för mig och köpare. Som säljare kan jag rekommendera Camilla då hon inte gav några ouppnåeliga förväntningar. Som säljare kan jag även intyga att Camilla även representerade köparen på ett respektfullt vis mot mig.

Försäljningen skedde under väldigt snabba förhållanden då jag fick kort förvarning inför en utlandsflytt. Läs mer
    2020-01-02 Camilla B svarar Emil C
    Tack för dina vänliga ord Emil och god fortsättning på det nya året som säkerligen kommer bli full av förändringar :-)
  • BJÖRN L skrev om Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-29

sålde vårat hus och fixade fram en lägenhet åt mig, skötte alla krångliga papper smidigt , alltid trevligt bemötande och bra planeringsförmåga ang möten mm. kommer att anlita Camilla Berg vid ev försäljning i framtiden. Läs mer
    2019-12-30 Camilla B svarar BJÖRN L
    Hej Björn och god fortsättning! Tack för dina fina ord !
    Ser fram emot att hjälpa dig med dina kommande försäljningar, men först vill jag passa på att önska dig ett Gott Nytt År!
    Camilla B gillar detta
  • Linus L köpte sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-21

FÅLHAGEN
    Bra bemötande, trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-12-30 Camilla B svarar Linus L
    Tack Linus för ditt omdöme! Passar på att önska dig och Daniela ett Gott Nytt År så ses vi snart igen!
    Camilla B gillar detta
  • Gild E sålde sitt hus med hjälp av Camilla Berg en del av Riksmäklaren Uppsala

2019-12-18

FÅLHAGEN
    Är god man och har varit min huvudman behjälplig med att sälja en fastighet. Förutsättningarna var mycket speciella men Camilla visade stor förståelse för min huvudmans sjukdom samtidigt som hon visade stort engagemang för att få fastighetsförsäljningen i hamn.
    Lyckades också med en oerhört lyckad budgivning.
    Har alltid varit snabb att återkoppla och varit klar och tydlig i sin information både till mig och min huvudman.
    Sammanfattningen blir att Camilla är mycket proffsig på alla sätt i utförandet av sitt mäklaruppdrag.
    Kommer att anlita henne igen vid ev kommande försäljningar. Läs mer
    2019-12-18 Camilla B svarar Gild E
    Åh, tack för dina fina ord Gild! Hoppas att vi får samarbeta igen i framtiden.
    Om vi inte hörs innan, så passar jag på att önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År!

Senaste försäljningarna

Salagatan