Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

En del av Ringabyråer www.ringabyraer.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå! Vi på Thomas Anderssons Begravningsbyrå hjälper dig att planera begravning när en anhörig har gått bort. Vi förstår hur att det är en svår stund när en anhörig går bort, men likväl är det viktigt att ta farväl. Vi har många års erfarenhet inom branschen och kan...

156 omdömen om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Angelica A
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vi är tacksam över det fina bemötande vi fick av Camilla och den hjälp vi fick att planera begravningen för för älskade dotter/syster.

Christina B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevliga och hjälpsamma! Stort tålamod och inlyssnande! Jag hade inga förväntningar eftersom det var första gången för mig i denna situation. Jag, min syster och pappa tog hjälp med det mesta förutom att ordna med förtäringen vid minnesstunden och fotografering. Jag var inte beredd på att mötet tog ca 3 h men nu vet jag.

Birgitta W
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Kontakten med Thomas Anderssons har varit otroligt bra. Tack för det!

Karin L
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Lugnt och stilla Gott om tid ingen stress Fick den hjälp vi behövde Upplevde inget påtvingade Kunde inte få ett bättre bemötande

Rolf Peter Sture R
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mycket omtänksam personal, ingen stress, lugnt å stilla, tog god tid för att allt skulle bli rätt. Tänk om detta kunde smitta av sig på butikspersonal.

Birgitta F
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevligt och personligt bemötande.

Elisabeth P
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Proffsigt bemötande i en sorglig och jobbig situation, bra råd och hjälp.

Kjell L
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Kontakten med Thomas Andersson begravningbyrå upplevde vi som positivt med ett seriöst bemötande från deras sida både vad det gällde personliga samtal som via mail. Vår beställning omfattade väl det som är standard för begravningsbyråer förutom att vi själva ombesörjde beställning av kistdekoration och övrigt blomsterarrangemang samt begravningskaffe men överlät till byrån att hantera fakturering för detta. Byrån förmedlade också kontakten med Stenhuggaren i Bergsjö vilket vi var tacksamma för. Sammantaget var vår upplevelse med begravningsbyrån enbart positivt.

Stefan B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Jag blev bemött på ett professionellt och förtroende ingivande sätt. Hade stora förväntningar som infriades helt perfekt av byrån. En trygg, fin och god upplevelse i den svåra stund att planera en begravning.

Peter B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemötande och proffsig hantering.

Eva M
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Ringade in oss med integritet och samarbetsvilja. Tack

Lars Å
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Tack Lotta i Sundsvall på byrån för ett utmärkt, inkännande och personligt bemötande som gjorde att vi kunde förbereda begravningsgudstjänsten på avstånd.

Svar från Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Tack så mycket för de fina orden! /Lotta

Margareta M
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mycket bra personlig och trygg kontakt, fint bemötande, hjälpsamhet och lätt tillgänglighet.

Gunn T
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Värdigt och fint bemötande. Lugnt, ingen stress vid genomgång av upplägg och beskrivning av tjänster. Eftersom vi alltid vid tidigare dödsfall ifamiljen anlitat Thomas Anderssons, visste vi redan vad vi kunde förvänta oss och de höll samma nivå som vid tidigare kontakter. Efter första mötet och genomgången på kontoret har kontakten varit via telefon och mejl för att lösa de frågor och funderingar jag haft fram till begravningen. Byråns uppgifter inkl fotografering på begravningsdagen fint genomförda. Mitt köp omfattade...

Sofia Ö
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Ett mycket fint och professionellt bemötande. Vi är så nöjda med Camilla Larsson, vi fick alltid svar på frågor omgående och alla våra önskemål kunde tillgodoses. Att ordna en begravning är ansträngande på många sätt, och Camillas sätt hantera processen tillsammans med oss var enastående bra.

Svar från Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Tack Sofia för de fina omdömet!

Anders B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Lugnt och harmoniskt bemötande av proffsig personal

Leif K
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Lätt att få kontakt och bra återkoppling

Elisabeth (lisa) G
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vi blev bemötta på ett bra och respektfullt sätt. De förklarade åå ett bra sätt turerna framöver och hjälpte oss med annonsen som var det mest akuta. I kyrkan vid begravningenhade de oxå gjort så fint med blommor och foto. Så vi är helnöjda.

Anna-Lena D
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Min pappa gick bort på julafton, ringde er på annandagen och vart uppringd samma dag av Camilla Larsson och tid bokad dagen efter. Hade inte förväntat mej att få tag i folk i julhelgen. Väldigt fint bemötande och tog sej tid och kom med förslag. Vi hade aldrig varit på urnbegravning vilket vi fick förklarat för oss. Hur man kan göra med blommor osv. Var dit extra med lite personliga grejor och Camilla ritade och visade hur hon tänkt ställa iordning med dukar på bord och ljus ihop med våra grejor. Vart så fint. Mail...

Svar från Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Tack för det fina omdömet, det värmer! /Camilla

Morgan M
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vi har anlitat TA begravningsbyrå för andra gången och känt oss omhändertagna båda gångerna. Lugna och hjälpsamma hela vägen .Camilla var fantastisk.

Åke S
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Empatiskt bemötande. Förståelse och kompetens vid mötet p.g.a. hastigt avliden anhörig.

Leif S
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Gick ju tämligen smidigt att arrangera begravning med trepats samtal

Linda B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Otroligt fint bemötande och stöd i vår sorg efter att ha förlorat mamma. Camilla hos er är fantastisk. Ni har tagit hand om både mamma och pappas begravning och jag verkligen rekommenderar er till andra.

Tack för de fina orden Linda! /Camilla

Fredrik K
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Proffsigt bemötande och ett helhetstänk som gav en trygghet genom hela processen.

Katarina B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Professionellt bemötande. Kan varm rekommendera dom

Christina A
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Bemött hjälpsamt vänligt och respektfullt Förväntningar att få fin service och ordna med begravning enligt mammas och vi anhörigas önskemål uppfylldes på ett mycket bra sätt Köpt begravning och uppföljande bouppteckning

Tord Å
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Eftersom vi tidigare anlitat denna byrå, valde vi att anlita dom igen. Vi fick ett fint bemötande och en saklig genomgång av vårt ärende. Våra förväntningar var givetvis att få den hjälp vi behövde, och det tycker jag vi fick. Jag upplevde att allt fungerade enligt överenskommelse, för den begravningstjänst som vi köpte.

Gun N
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mycket bra bemött. De levde upp till mina förväntningar Mycket trevlig personal.

Glenn W
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

* Ett värdigt och professionellt bemötande * Förväntningarna var att få hjälp med och information kring det som behövde hanteras * En mycket bra upplevelse där vi fick hjälp med själva begravningen och all formalia kring det.

Lena N
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Bra bemötande, allt blev som jag önskade

Birgitta H
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Hjälpsam och förstående, många tips samt att allt blev klart på någon timme. Camilla Larsson passar verkligen bra för sitt jobb, att kunna ta människor i sorg och chock på så proffesionellt sätt är beundransvärt.

Tack för ditt fina omdöme Birgitta! /Camilla

Caroline N
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Från första till sista kontakt var underbar och förstående. Fick även ett uppföljande samtal efter begravningen om hur allt gått och hur vi mår. Fantastiska människor med hjärtat på rätt plats. Rekommenderas varmt, tack Lotta och Thomas/ Caroline Nygren äldsta dotter till Eva Thorildsson

Krister A
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Bra samarbete och personalen var lyhörda och finns till där för anhöriga

Agneta F
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevligt och bra bemötande. Information och förslag. Förståelse och hjälpsamhet.

Maria N
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Otroligt fin bemötande och hjälp av Jörgen under hela processen.

Mona H
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Jag hade inga förväntningar så jag blev väldigt nöjd över bemötandet. Lotta i Sundsvall gav förtroende och tillit. Tacksam för allt!

Ingrid B
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vänligt och hjälpsamt bemötande i sorgetungt skede.

Annette J
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevligt och proffsigt bemötande. Respektfulla mot min avlidne anhörig och mig. Lyssnade in hur jag som anhörig önskade ta farväl av min mamma. Gjorde allt för att begravningsdagen skulle bli fin och minnesvärd. Jag blev rekommenderad att anlita Thomas Anderssons begravningsbyrå av en bekant. Att jag anlitade dem var ett mycket bra beslut. Dom hämtade min mamma på boendet Fick hjälp med att beställa kista, bisättning och iordningställande av min mamma enl mina önskemål. Bisättningen var fin och värdig. Hjälpte till med...

Anders L
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevligt och väldigt bra bemötande av personal.

Birgitta E
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mycket fint och proffesionellt bemötande. God service och varmt engagemang, kändes tryggt.

Eva W
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vi blev bemött på ett ödmjukt och respektfullt sätt. Vi behövde hjälp med all planering inför begravning av min mor och den hjälpen fick vi. Även uppföljning med kontakt som jag uppskattade.

Gunilla K
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Trevligt mottagande och bra service

Eva N
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Snabb hjälp, bra bemötande , hjälp att hitta det bästa alternativen innom min budget och förståelse för önskemålen.,

Jan Ö
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Bra fick den hjälp jag behövde

Helena E
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Fick ett fint bemötande och stöd av Jörgen i en svår tid /Helena

Hans H
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Mkt väl bemött, värme, närvaro och förståelse samtidigt som själva processen gick framåt Vi har tagit hjälp med allt från planering av begravningen och allting runt det samt att nu har vi precis börjat med att förbereda bouppteckningen. Även där känner vi får gensvar och hjälp👌 Mbh Hans

Ida H
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Bara positivt! Tydlig, enkel, snabb återkoppling och med ett fint bemötande.

Margareta O
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Ett fint och värdigt bemötande.

Lena E
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vänlig och förstående samt väldigt hjälpsamma.

Björn F
Skrev om Ringabyråer - Thomas Anderssons Begravningsbyrå

Vi fick all hjälp och stöttning i den tunga stunden