Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Ristorante Villa Romana AB

S:T Persgatan 4, 753 20 Uppsala — Visa karta

Djurgårdsbrunnsvägen 68, 11525, STOCKHOLM
Djurgårdsbrunn
Stefan R:
Vi är 4 stycken som omvartannat har gett varandra en Brunchupplevelse på Djurgårdsbrunns Värdshus, även julbord. Denna gång var det som van...

Restauranger nära Ristorante Villa Romana AB:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Sara K:
Vi anlitade Kocken & Kallskänkan för att leverera vår bröllopsmiddag, samt tillhandahålla serveringspersonal. Det gällde allt från att ombes...

Läs vad 7 kunder tycker om Ristorante Villa Romana AB

• Kristina G
    Kristina G skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Mycket bra italiensk restaurang i hjärtat av Uppsala. Bra mat, goda viner och det där lilla extra. Kan varmt rekommenderas!
  • Ann L
    Ann L skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Riktigt bra mat och framförallt trevlig personal
  • Felicia B
    Felicia B skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Riktigt bra
    Vi beslutade efter en konsert i domkyrkan att äta italienskt och blev då rekommenderade Villa Romana. Rödingen var fantastiskt. Bland det bästa jag har ätit. Stort plus till servitören som gav oss jättebra service. Kommer definitivt tillbaka när vi är i Uppsala.
  • Jasho G
    Jasho G skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Riktigt god mat och mysig miljö. Åt en god röding där med skummad hummersås. Mysigt med levande ljus i fönstret.
  • Jonna
    Jonna skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Bra mat och oftast bra service, ibland har jag fått vänta länge. Väldigt mysig restaurang. I den dyrare prisklassen. Duktiga kypare som kan rekommendera viner som passar till.
  • Lars G
    Lars G skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Grymt bra mat! ligger i den högre prisklassen men helt klart värt det! har varit där både på lunch och middag och man blir aldrig besviken, suveränt!
  • Thomas  B
    Thomas B skrev om Ristorante Villa Romana AB
    Efter en dag i Uppsala besöker vi Villa Romana, mycket trevligt bemötande välkomnar oss. Menyn lockar, trevligt presenterar den komponeringen av de olika rätterna. Under tiden vi väntar, bjuds på hembakt bröd med tapenade. Så kommer maten ....det motsvarar verkligen inte förväntningarna. Den fräscha ruccolan är inkokt till något oigenkänneligt tillsammans med pastakuddarna och parmaskinkan. Tyvärr blir det inga fler besök av oss. Thomas med vänner

S:T Persgatan 4, 753 20 Uppsala