Alla kategorier Restaurang Norrbotten Luleå Luleå Baan Thai Restaurang AB

Kungsgatan 22, 972 31 Luleå — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Baan Thai Restaurang AB

• Robin
    Robin skrev om Baan Thai Restaurang AB
    Värdelös service, vi var 4personer som skulle äta.
    När vi kom så var vi ensamma i restaurangen (förstår nu varför).
    Personalen gick bara rakt förbi oss, när vi väntat i 5minuter
    så kom en från personal och frågade vad vi ville äta? Då bad vi vänligt om menyerna, utan ett ord pekade hon på högen med menyer som låg på en bänk längre bort. Vi betalade och gick och satt oss på ute serveringen, efter en väldigt lång tid kommer en tjej med maten ställer ner och går. Vi sitter kvar 5minuter ca eftersom vi inte fått några bestick och glas ännu. Tjejen kommer då ut för att torka bord och vi ber om bestick och glas. Återigen pekar hon UNDER en vagn, där det ligger bestick om man böjer sig ner och kollar. sen gick hon, så vi fick snällt resa oss och gå och hämta våra egna bestick. Maten var inget spec alls, försvenskad dålig.

Dessutom drogs kostnaden för maten 2gånger på ett av korten som användes för betalning.
  • Josefin
    Josefin skrev om Baan Thai Restaurang AB
    Här blir du nekad att äta om du har med dig ett handikappat barn. FRUKTANSVÄRT!!!!
  • maria b
    maria b skrev om Baan Thai Restaurang AB
    tyvärr ganska smaklöst, heller inget att rekommendera för vegetarianer/veganer med tanke på utbudet av de vegetariska rätterna. kompetent personal dock.
  • M Ö
    M Ö skrev om Baan Thai Restaurang AB
    Otroligt trevlig personal, lunchbuffén och även kvällsmenyerna är mycket bra!
  • Jonna H
    Jonna H skrev om Baan Thai Restaurang AB
    Bra mat till bra pris. Mysig resturang med bra service. Gillar deras lunchbuffé, mycket att välja på och väldigt gott! Jag hade dock önskat att det fanns mer genuin thailänsk mat och inte "det gamla vanliga" som finns på i princip alla asiatiska resturanger.
  • Nandy N
    Nandy N skrev om Baan Thai Restaurang AB
    Om du vil äta genuin thaimat är detta inte rätt ställe maten är god och helt ok service men menyn är kraftigt försvenskad.vill man ha riktigt bra vällagad genuin thaimat åk till Piteå till Thaigarden!
    Annars ät här de har allt på menyn. Jo.. Baan thai har jättebra ala carte och världens godaste potatisgrattäng..

Kungsgatan 22, 972 31 Luleå