Baan Thai Restaurang AB

2.3

6 omdömen om Baan Thai Restaurang AB

Robin
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

Värdelös service, vi var 4personer som skulle äta. När vi kom så var vi ensamma i restaurangen (förstår nu varför). Personalen gick bara rakt förbi oss, när vi väntat i 5minuter så kom en från personal och frågade vad vi ville äta? Då bad vi vänligt om menyerna, utan ett ord pekade hon på högen med menyer som låg på en bänk längre bort. Vi betalade och gick och satt oss på ute serveringen, efter en väldigt lång tid kommer en tjej med maten ställer ner och går. Vi sitter kvar 5minuter ca eftersom vi inte fått några bestick...

Josefin
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

Här blir du nekad att äta om du har med dig ett handikappat barn. FRUKTANSVÄRT!!!!

maria b
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

tyvärr ganska smaklöst, heller inget att rekommendera för vegetarianer/veganer med tanke på utbudet av de vegetariska rätterna. kompetent personal dock.

M Ö
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

Otroligt trevlig personal, lunchbuffén och även kvällsmenyerna är mycket bra!

Jonna H
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

Bra mat till bra pris. Mysig resturang med bra service. Gillar deras lunchbuffé, mycket att välja på och väldigt gott! Jag hade dock önskat att det fanns mer genuin thailänsk mat och inte "det gamla vanliga" som finns på i princip alla asiatiska resturanger.

Nandy N
Skrev om Baan Thai Restaurang AB

Om du vil äta genuin thaimat är detta inte rätt ställe maten är god och helt ok service men menyn är kraftigt försvenskad.vill man ha riktigt bra vällagad genuin thaimat åk till Piteå till Thaigarden! Annars ät här de har allt på menyn. Jo.. Baan thai har jättebra ala carte och världens godaste potatisgrattäng..