Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Rörbussen AkutService AB

Rörbussen AkutService AB

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 vällingby — Visa karta

Rörbussen Akutservice - Ring oss om det är bråttom! Vi installerar luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage och rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina problem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:50

Läs vad 114 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB

• 2019-04-10

Fredrik A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Mycket nöjd med utfört arbete. Punktliga och trevliga. Proffsigt genomfört till ett helt ok pris. Läs mer
  • 2019-04-08

Sawsen H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Mycket trevligt bemötande. Proffs på det dom gör. Gick snabbt att få kontakt samt att boka tid. Läs mer
  • 2019-03-25

Nicholas N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra, trevlig, snabb och väl utfört jobb! Läs mer
  • 2019-03-23

Agneta S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Har fått en ny toalettstol och blandare i badrummet. Mycket proffsigt och snyggt gjort och med mycket vänligt bemötande. Lysande från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-20

Dafina H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffsiga, trevliga, punktliga och kunniga, varma rekommendationer! Läs mer
  • Caterina B

2019-03-19

Caterina B skrev om Rörbussen AkutService AB
    IBLAND BLIR MAN VERKLIGEN GLAD!
    Behövde byta toalettstol och köksblandare. Alla vet hur svårt det är att få direkt kontakt med hantverkare idag. Men inte med Rörbussen! De svarade omgående och kunde leverera både toa och blandare morgonen efter samt prisuppgift! Suveränt bra bemötande från första stund och verkligen proffsigt jobb till ett mycket ok pris!
    Rörbussen och Jocke får bästa tänkbara rekommendationer och ett stor varmt Tack! Läs mer
  • Rose-Marie F

2019-03-15

Rose-Marie F skrev om Rörbussen AkutService AB
    Otroligt trevligt bemötande och skickligt utfört arbete. Otroligt nöjd! Läs mer
  • Johan F

2019-03-08

Johan F skrev om Rörbussen AkutService AB
    David på Rörbussen är en riktig klippa! Snabb och bra service en fredagseftermiddag när värmepumpen strulade. Gav även tips om förebyggande åtgärder som jag kunde göra själv. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-03-03

Daniel E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ringde akut och de kunde komma och hjälpa mig samma dag till ett rimligt pris! Läs mer
  • 2019-02-20

Per N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevlig, snabb service och enkelt att betala via Swish. Seriös firma som jag absolut kan rekommendera. Läs mer
  • Lars O

2019-02-12

Lars O skrev om Rörbussen AkutService AB
    Tjänst: akutservice cirkulationspump
    Bemötande: proffsigt, lugn servicetekniker
    Förväntningar: överträffades på varje punkt
    Rekommenderar rörbussen akutservice å det starkaste Läs mer
  • 2019-02-10

Petra F skrev om Rörbussen AkutService AB
    Det som gjorde denna hantverkarupplevelse speciell var, förutom ett utmärkt utfört arbete, en stark känsla av tillit och trygghet. Det här är schyssta killar 👍🏻. Läs mer
  • 2019-02-08

Christer L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Toppen bemötande och professionellt agerande
    Nöjd Saltsjöboo Läs mer
  • 2019-01-28

Filippa N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade problem med läckande tvättmaskin, fick tid väldigt snabbt och Jocke löste problemet på en kvart, tog bara minimidebitering eftersom det gick så fort. Mycket nöjd med servicen! Läs mer
  • LINDA H

2019-01-25

LINDA H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Inkoppling av ny köksblandare samt diskmaskin. Snabb respons på förfrågan samt frågor inför. Bra pris och mycket bra utfört, känns toppen att veta vilka man ska ringa nästa gång man behöver hjälp. Läs mer
  • 2019-01-25

Evert N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, smidigt och trevligt bemötande. Har anlitat dom vid två tillfällen. Mycket nöjd. Läs mer

Cecilia A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vaknade av att det var kallt i huset en lördagsmorgon. Bergvärmen såg helt ok ut men ingen värme kom ur elementen.

Googlade fram Rörbussen Akutservice och ringde. Redan två timmar senare var de här och fixade till det hela så att värmen kom tillbaka! Påföljande tisdag kom de med de reservdelar som behövdes och fixade detta. Snabb, bra och serviceinriktad hjälp! Läs mer

Magnus L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra service. Fixade stopp i duschen utan problem. Smidigt att kunna betala med Swish. Läs mer

Louise L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hjälp med luftvärmepump. Jourhjälp som gick mycket snabbt. Återbesök som var bra.
    Mycket bra kundupplevelse Läs mer
  • Lars E

2019-01-24

Lars E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt och hjälpsamt bemötande sent på kvällen i telefon då vi fick problem med varmvattenberedaren. Fick hjälp dagen efter enligt avtalat. Mycket uppskattat med guidning på vad som kunde vara fel och information av vad som bör tänkas på i framtiden.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-01-23

Pia H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande. Utmärkt utförande och priset blev tom lägre än utlovats pga mindre omfattande insats. Vad mer kan jag begära? Läs mer
  • Hans L

2019-01-22

Hans L skrev om Rörbussen AkutService AB
    mycket proffsigt utförande arbete samt trevligt bemötande jag är mycket nöjd . Läs mer

Johan L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra service, allt har fungerat bra Läs mer

ANDERS O skrev om Rörbussen AkutService AB
    Läcka på huvud-vattenledningen inne i köket. Akut läge som David på Rörbussen skötte mycket professionellt (120 hushåll utan vatten i flera timmar). Rörbussen rekommenderas varmt. Seriösa firma som kom i tid och löste en svår situation under hård press. David jobbade bokstavligen oavbrutet från morgon till kväll! Vi är så tacksamma för denna hjälp och fina service. Läs mer

Anna S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hej,
    Jag bad dem komma eftersom vattnet i min dusch rann för sakta ner i golvbrunnen och orsakade att vattensamling på golvet. Han sa att det inte fanns något stopp i röret. Det avhjälptes där och då men nu har det kommit tillbaka. Jag kunde med andra ord lika väl använt avloppsstopp från en livsmedelsbutik...? Lägger man ner pengar på rörmokare vill man kanske ha ett permanent avhjälpt problem. Läs mer

Elisabet G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Reparation och utbyte av givare till bergvärmepanna. Läs mer

Hans B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och kompetent lösning då vår värmepanna stannat pg av strömavbrott. Bra uppföljning. Läs mer

Bo J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb service men inte billigt. Läs mer

Pia H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande. Kom på utsatt tid. Tog mindre betalt än vad som utlovades eftersom insats🛳en blev mindre omfattande än förväntat. Så som en hantverkare bör agera.😀 Läs mer

Axel H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra service med bra resultat. Skulle absolut använda igen Läs mer

Björn A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bytte kran i badrummet. Fantastisk service och arbete. Läs mer
  • 2019-01-17

Peter W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade problem med ett rör som stod öppet och läckte under diskhon. Ringde på förmiddagen och kl 13:22 kom Jocke förbi. Han fixade problemet på tio minuter.

Snabbt, trevligt och utmärkt service. Mycket professionellt men aningen dyrt bara med tanke på problemets natur. Värt att tänka på är att de debiterar för minst 2 timmar. Läs mer
  • 2019-01-17

stephen g skrev om Rörbussen AkutService AB
    Very good experience with Rörbussen. Turned up as planned, and completed the work professionally. Will use again for sure. Läs mer
  • 2019-01-16

Albin H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Klockrent från första kontakt. Lösningsorienterat, trevligt och snabbt. Läs mer
  • 2019-01-15

Nicholas H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt snabb och bra respons. Toppjobb av Jocke! Läs mer
  • 2019-01-10

Linn M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande och effektiv åtgärd gavs. Är mycket nöjd med tjänstens utförande. Kom tidigt dagen efter stt vi hörde sv oss. Läs mer
  • 2019-01-08

Katarina H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande och snabb hjälp till en vettig kostnad. Läs mer
  • 2018-12-09

Mikael G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick stopp i köksavloppet kring lunch en söndag.

Vi försökte först fixa det själva med en sugpropp, men när vi sen tittade in bakom diskbänken märkte vi hur det trängde upp vatten ut avloppet i golvet.

Vi kontaktade Rörbussen AkutService och fick prata med Jocke.

När Jocke dök upp kunde han snabbt konstatera att det var ett par trasiga/uttjänta packningar som orsakade själva läckan. Dessa bytte han på plats. Han kunde även snabbt konstatera att stoppet satt längre in i röret.

Han gick ner i röret med sin maskin och sen när han tyckte att genomströmningen var bättre så plockade han ut den och satte ihop avloppet igen.

Men... när vi sen prövade avloppet så hörde han fortfarande gurglande ljud som han sa varnade för att röret fortfarande riskerade att täppa igen. Så i stället för att åka härifrån och låta oss få stopp om några månader igen så körde han igenom röret ytterligare en gång

OJ, vilken skillnad!

Vi kan varmt rekommendera Rörbussen AkutService och kan bara konstatera att om något liknande problem uppstår i framtiden så kommer Rörbussen AkutService utan tvekan vara de första vi kontaktar. Läs mer
  • 2018-11-30

Anna R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Sjukt snabbt och snärtigt, snabb respons och röret var lagat på nolltid. Dessutom trevliga:) Läs mer
  • 2018-11-28

Richard S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra service och trevligt bemötande. De kan sitt yrke. Läs mer
  • 2018-11-28

Johan T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt bra och trevlig hjälp. Läs mer
  • 2018-11-27

Arash A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Kan rekommendera de starkt, kom i tid och var mycket proffsiga . Läs mer
  • 2018-11-26

Naufal A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffesionellt utfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-17

Carl W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Avhjälpte avloppslukt från otät WC-stos. Snabb, professionell och trevlig service med tydlig prissättning. Läs mer
  • 2018-11-15

Keyvan H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt proffsiga! Skulle absolut anlita dom igen! Läs mer
  • 2018-11-04

Samuel G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Superbra bemötande, kom på avtalad tid, tydliga gällande pris, väl utfört arbete och väldigt smidigt med betalning/faktura på plats! Läs mer
  • 2018-11-04

Fikret C skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bästa förtroendet!
    De svarar alltid på telefonen.
    De är flexibla. Praktiska. Ärliga.
    Pålitliga. Vänliga. Läs mer
  • 2018-10-23

Sverker A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hjälp med avloppsstopp
    Snabb o effektiv service
    Toppen Läs mer
  • 2018-10-21

Carl B skrev om Rörbussen AkutService AB
    De utförde installation av köksblandare. Det gick mycket smidigt att boka en tid, och jag fick snabbt hjälp. Trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-10-18

Cathrin H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffsigt och trevligt bemötande, supernöjd! Läs mer

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 vällingby