Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Rörbussen AkutService AB

Rörbussen AkutService AB

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 vällingby — Visa karta

Rörbussen Akutservice - Ring oss om det är bråttom! Vi installerar luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage och rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina problem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:50

Läs vad 47 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB

• Pär T
    Pär T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Byte av varmvattenberedare.
    Klar och tydlig offert.
    Snabba och mycket professionella.
    Vi är mycket nöjda med det här företaget. Läs mer
  • Sara K
    Sara K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Super nöjd!
    Stort tack för hjälpen och att ni kom så snabbt vid min vattenläcka. Har bara positivt att säga.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick hjälp med rengöring av röret i diskhon, där det hade börjat lukta dåligt. Läs mer
  • Grzegorz J
    Grzegorz J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi är väldigt mycket nöjda med det utförda arbeten och trevliga bemötande.
    Vi rekommenderar den firma RÖRBUSSEN AKUT SERVICE AB.
    Mia och Gregor Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Rörbussen AkutService AB
    fick hjälp snabbt och jätte bra service, testa! mvh Erik Läs mer
  • Nathalie O
    Nathalie O skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade köpt en badrumskommod som jag ville få monterad på väggen för att ersätta det gamla tvättstället jag hade. Toaletten behövdes också flyttas då kommoden kom för nära den.
    Ringde David som jag hade fått rekommenderad av en granne. Fick snabbt en tid som passade mig. Efter installationen behövdes en justering göras. David kom dagen efter och åtgärdade felet. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väl utfört! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och mycket bra professionell service. Vårt problem åtgärdades omgående utan väntetid. Trevliga, kunniga och tillmötesgående! Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Anna S
    Tack Anna, Vi försöker så gott vi kan, och din rekommendation värmer....
  • Anders B
    Anders B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick bra och snabb hjälp med värmepannan. Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Anders B
    Tack Anders för din rekommendation , Hoppas det gick bra med försäkrings Bolaget
  • Annette B
    Annette B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra hantering vid ett akut problem med stopp i diskhon .Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Annette B
    Tack Annette för att du rekommenderar oss.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bytte kran i köket.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Gick snabbt, blev bra, lämnade snyggt efter jobbet var klart. Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Mattias J
    Tack för din rekommendation Mattias.
  • Johnnie C
    Johnnie C skrev om Rörbussen AkutService AB
    Rensning av stopp i rörsystemet.
    Blev mycket vänligen bemött direkt vid första telefonkontakten.
    Förutsatte att företaget som jag ringde skulle kunna lösa problemet snarast möjligt och allt föll ut till 100%=perfekt o snabbt utfört jobb som var åtgärdat o löst efter mindre än ett dygn efter att jag kontaktat dom.
    Ett företag inom den branschen som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Johnnie C
    Tack Johnnie för din fina rekomendation värmer gamla rörmokare mvh Rörbussen
  • Emilia M
    Emilia M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, proffesionellt och kunnigt bemötande. Bra prisläge. Jag är mycket nöjd och anlitar gärna Rörbussen igen. Kan varmt rekommendera detta företag!

Med vänlig hälsning
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Malin A
    Tack Malin för din fina rekomendation mvh Rörbussen
  • Linda A
    Linda A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Linda A
    Tack Linda för din fina rekomendation mvh Rörbussen
  • Lena C
    Lena C skrev om Rörbussen AkutService AB
    Behövde hjälp att laga en trasig spolanordnig på en inbyggd toalett samt sätta upp ny dusch. Fick tid väldigt snabbt. Då toalettmärket var okänt behövdes detektivarbete. Det löste Rörbussen på en eftermiddag och var sen snabbt tillbaka med reservdelar och fixade toaletten.
    Snabbt, effektivt och punktligt! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Lena C
    Tack Lena för din fina rekomendation vi blir alltid glada med nöjd kund mvh Rörbussen
  • Per H
    Per H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Professionellt och kunnigt bemötande. Löste problemet på ett utmärkt sätt. Läs mer
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Per H
    Tack Per för din fina rekomendation mvh Rörbussen
  • Maria H
    Maria H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jättebra insats eftersom jag fick hjälp att få
    Igång pumpen. Dock tycker vi att prisläget var väl högt. Jocke var bra och trevlig. Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-14 Rörbussen Akutservice AB svarar Maria H
  • Lena R
    Lena R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Köpte ny pump med installation till den egna brunnen Läs mer
    2018-08-14 Rörbussen Akutservice AB svarar Lena R
    Tillfredsställande Läs mer
    2018-08-14 Rörbussen Akutservice AB svarar Dan S
  • Anders B
    Anders B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick bra snabb och punktlig service, Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Anders B
    Tack Anders, i den mån det går att vara på plats i tid i Stockholm idag så gör vi vårt yttersta, Och efter sammanlagt 60 år inom Service så har vi lärt oss ett knep eller två för att komma i tid.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snyggt resultat och bra bemötande Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Ulf W
    Tack Ulf, och ja vad ska man säga, jobbet tog lite längre tid än vad både du och jag räknat med då det inte blev klart till Midsommar som vi lovat er, men det var ju pga av nått som varken ni eller vi kunde göra så mycket åt. Men det blev klart tillsist och jag hoppas ni är nöjda med resultatet.
  • Hans J
    Hans J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hej. Bra bemötande. Snabbt och bra jobb. Jag är nöjd anlitar gärna Rörbussen igen. Bra med ett företag som säger, inget jobb är för litet. Hälsningar Hans Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Hans J
    Hej och tack Hans, ja vårat motto är att" inga jobb är för små", där andra företag säger att "inga jobb är för stora". Vi försöker så gott det går att hjälpa dem som verkligen har svårt att få tag i en Rörmokare idag, dvs dem med dem små jobben. Rörbussen ställer alltid upp.
  • Carl-Henrik E
    Carl-Henrik E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb respons via Reco. Punktlig och bra kommunikation av Daniel. Bra slutresultat (installation av vask i tvättstuga). Fick rycka in på ett annat jobb akut (bergvärme) och hanterade och koordinerade det bra. Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Carl-Henrik E
    Tackar för en bra och informativ recesion Carl-Henrik. Hoppas att ni andvänder vasken där nere nu :) Och så hörde jag att det ordnade sig med bergvärmepumpen tillslut vilket va skönt att höra...
  • Bengt T
    Bengt T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Akut läckage. Bra bemötande. Snabb insats. Kostnaden rimlig. Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Bengt T
    Tackar för recesionen Bengt, vi är lika glada som du att vi kunde åtgärda läckaget så snabbt och smidigt som möjligt....
  • Olov F
    Olov F skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt tillmötesgående och flexibla när de tätade rörläcka och bytte vårt handfat.
    Trevligt bemötande Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Olov F
    Tackar Olof, det är alltid lika roligt att få en bra recension när man har utfört ett arbete och kunden är nöjd...
  • Marie K
    Marie K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra utfört arbete - utbyte av toa kommod och badkar- snabbt och problemlösning sköttes effektivt. Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Marie K
    Tack Marie, hoppas ni blev nöjda med slutresultatet och får njuta av allt nytt i badrummet.
  • Hans T
    Hans T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Kom mycket snabbt på plats och hittade felet som redovisades med både foto, video o test Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Hans T
    Tackar Hans, ja vi gör vårt bästa på jouren för att underlätta för våra kunder och att vi fotar och filmar i ärenden som kan inblanda försäkringsbolag, så vill vi ge det bästa möjliga underlag som kunden sen kan presentera för sitt försäkringsbolag, och sen att vi kunde lösa läkaget va ju en liten bonus också ;)
  • Siri B
    Siri B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Kontaktade Rörbussen då vi var var smått desperata då vår ursprungliga rörmokare fick förhinder. Fick en snabb tid, ett trevligt bemötande av en kunnig rörmokare! Gillade att han kom med egan tankar och funderingar kring vår renovering och hur vi kunde lösa rördragningen på bästa sett. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2018-07-17 Rörbussen Akutservice AB svarar Siri B
    Tack Siri, vi försöker alltid att göra saker efter kundens önskemål, men om vi ser ett fel eller att man kan göra jobbet på ett bättre sätt så talar vi alltid om för kunden vad vi vet,tycker och tänker och det är för att få det bästa slutresultatet för kunden.
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Byte av toastol...
    Trevligt bemötande...
    Rent snyggt å fint efteråt...
    Helnöjd! Läs mer
    2018-06-19 Rörbussen Akutservice AB svarar Bengt B
    Tack för din rekommendation, om det är nått mer i framtiden som du behöver hjälp med så är det bara att du hör av dig.
  • Olavi N
    Olavi N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade problem med rördragningar. Rörbussen löste dom snabbt och mycket professionellt och under obekväm arbetstid. Jag väntade något på att svara för att se om det skulle bli några problem efteråt men det har det inte blivit. Kan gärna rekommendera! ON Läs mer
    2018-06-19 Rörbussen Akutservice AB svarar Olavi N
    Tack för din rekommendation, vi försöker alltid göra vårt yttersta för att ha en nöjd kund när vi lämnar jobbet.
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke installerade nytt handfat, blandare, takdusch mm. i vårt badrum. Väl utfört arbete, trevligt bemötande och service över förväntan. Vi är riktigt nöjda. Skulle gärna anlita Rörbussen igen. Läs mer
    2018-06-19 Rörbussen Akutservice AB svarar Sophia A
    Tack för din rekommendation, om ni behöver mer hjälp i framtiden så är det bara att ni hör av er.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Duktig hantverkare, men service och bemötande var katastrofalt. Som om han fick betalt för att vara otrevlig.
    Ett exempel är när jag efter slutfört jobb säger:
    "Det där ser ju bra ut! Hade man som lekman fått göra sådana rördragningar själv?". Svar: "Man får väl göra vilka JÄVLA rördragningar man vill själv". Eller att komma 15 minuter tidigt och stå med bil parkerad på ens uppfart spelande hög musik. etc. Men allt är förlåtet, alla kan ha en dålig dag. Så länge rören håller. Tack! Läs mer
    2018-06-12 Rörbussen Akutservice AB svarar Jonas L
    Tack för att du ger oss en ärlig recension från ditt perspektiv, vi kan aldrig bli bättre om någon inte talar om vad det är som vi brister i. Hoppas att jobbet i sig var till den standard som vi strävar efter, sen är det tyvär så att person kemin kan inte alltid stämma. Jag har pratat med montörn som var där, lite kort, då han fortfarande jobbar, och även han sa att det skar sig lite mellan er. Vi tackar iallafall för din info så att vi kan växa och bli bättre.

Rörbussen
  • Yngwe O
    Yngwe O skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt åtgärdat, i tid, bra betalningslösning Läs mer
    2018-06-13 Rörbussen Akutservice AB svarar Yngwe O
    Tack Yngwe för det fina omdömet mvh Rörbussen
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Kan varmt rekommendera!

Tog med sig gamla handfatet och städade fint efteråt. Kommer anlita igen!! Läs mer
    2018-06-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Caroline L
    Tack så mycket. Vi försöker att alltid se till att det är minst lika rent när vi går, som det va när vi kom.
  • Christian K
    Christian K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hejsan!

Vid en akutläcka så kom de på en gång. De var snabba och effektiva! Hjälpsamma och väldigt serviceminded!

Rekommenderar dem starkt! Läs mer
    2018-05-24 Rörbussen Akutservice AB svarar Christian K
    Tack för ett fint omdöme, vi strävar efter att alltid va tillgängliga och vara snabbt på plats för att ge våra kunder den bästa möjliga service

Mvh Bussen Teamet
  • Filippa K
    Filippa K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Rörmokare ”Jocke” som fixade rören hos mig utförde ett proffisionellt arbete och var mkt tillmötesgående, trevligt bemötande :) kan varmt rekommendera! Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar Filippa K
    Vi på Bussen tackar för de fina omdömet mvh
  • Christer S
    Christer S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hej.
    Jag är grymt imponerad av hur kunnig och snabba dem var. Kan varmt rekommendera Rörbussen.
    Christer Sambring Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar Christer S
    Tack Christer för dom fina orden mvh Rörbussen
  • peter
    peter skrev om Rörbussen AkutService AB
    Joakim på Rörbussen Akutservice AB hjälper oss med stambyte i flerfamiljehus och är galant att samarbeta med , väldigt duktigt , super pålitligt , mycket lyhörd , jätte noggrann , trevligt , rolig . Ordnar och löser problem på plats utan några tvekan , vi känner oss trygga när han är i närheten och gillar starkt att samarbeta med han.... / Peter på Bygg Inredning Enskede Ab Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar peter
    Tack så mycket Peter värmer en gammal röris mvh Jocke rörbussen
  • Kalle E
    Kalle E skrev om Rörbussen AkutService AB
    byte tätning mot avlopp vid toa pga dålig lukt
    snabb service, trevlig personal
    uppfyllde alla förväntningar
    jättebra gjort Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar Kalle E
    Tackar så mycket för dom fina orden mvh Rörbussen
  • Timo V
    Timo V skrev om Rörbussen AkutService AB
    Har anlitat Rörbussen vid ett par tillfällen och dom har kommit snabbt och varit väldigt serviceminded.
    Jag kan rekomendera dom👍 Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar Timo V
    Tack så mycket Timo för fina omdömet mvh Rörbussen
  • Ronny G
    Ronny G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Rörbussen installerade all vvs inkl.bergvärme i vår nybyggda industrihall.
    Noggranna och med stor yrkesskicklihet
    Utfördes jobbet.
    Hälsn.GHEA Förvaltning AB Läs mer
    2018-05-21 Rörbussen Akutservice AB svarar Ronny G
    Tack så mycket Ronny värmer hoppas vi ses snart igen mvh Rörbussen
  • Kurt M
    Kurt M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra servise , kan ta egna initiativ vid problemlösningar , mycket nöjd med denna Entreprenör .
    Vi kommer att anlita dem framöver.
    Lareco Fastighets AB Hus & Hotell
    Kurt Moliis
    VD Läs mer
    2018-05-05 Rörbussen Akutservice AB svarar Kurt M
    Tack Kurt för den fina rekommendation det värmer mvh Rörbussen
  • Anh-sofie D
    Anh-sofie D skrev om Rörbussen AkutService AB
    Montering av köksblandare. Imponerande snabb kontakt och åtgärd! Otroligt trevligt bemötande. Hade förväntat mig väntan men blev glatt överraskad. Brukar vara otålig när jag väl bestämt mig för någon åtgärd men nu hann jag inte det🤣 Läs mer
    2018-05-03 Rörbussen Akutservice AB svarar Anh-sofie D
    Tack så mycket Anh-Sofie mvh Rörbussen
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra service och trevlig rörmokare. Läs mer
    2018-05-03 Rörbussen Akutservice AB svarar Thomas K
    Vi tackar så mycket mvh Rörbussen
  • Sladjan M
    Sladjan M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Anlitade Rörbussen för rördragning och installation av vårt nya badrum.

Bemötandet var mycket bra och proffsigt .

Jag har stora krav och jag kan verkligen säga att Rörbussen levde upp till dem och mina förväntningar.

Sammanfattning : Utmärkt!!!!!! Läs mer
    2018-05-02 Rörbussen Akutservice AB svarar Sladjan M
    Tack Sladjan för den fina rekommendationen mvh Rörbussen
  • Gabriel E
    Gabriel E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Äntligen en VVS-firma som erbjuder sina tjänster till i första hand privatpersoner vilket inte är så vanligt idag. Dessutom på ett trevligt och professionellt sätt. Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-02 Rörbussen Akutservice AB svarar Gabriel E
    Tack så mycket Gabriel mvh Rörbussen