Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Råcksta Rörbussen AkutService AB

Rörbussen AkutService AB

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 vällingby — Visa karta

Rörbussen Akutservice - Ring oss om det är bråttom! Vi installerar luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage och rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina problem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:50

Läs vad 83 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB

• 2019-01-17

Peter W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade problem med ett rör som stod öppet och läckte under diskhon. Ringde på förmiddagen och kl 13:22 kom Jocke förbi. Han fixade problemet på tio minuter.

Snabbt, trevligt och utmärkt service. Mycket professionellt men aningen dyrt bara med tanke på problemets natur. Värt att tänka på är att de debiterar för minst 2 timmar. Läs mer
  • 2019-01-17

stephen g skrev om Rörbussen AkutService AB
    Very good experience with Rörbussen. Turned up as planned, and completed the work professionally. Will use again for sure. Läs mer
  • 2019-01-16

Albin H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Klockrent från första kontakt. Lösningsorienterat, trevligt och snabbt. Läs mer
  • 2019-01-15

Nicholas H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt snabb och bra respons. Toppjobb av Jocke! Läs mer
  • 2019-01-10

Linn M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande och effektiv åtgärd gavs. Är mycket nöjd med tjänstens utförande. Kom tidigt dagen efter stt vi hörde sv oss. Läs mer
  • 2019-01-08

Katarina H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trevligt bemötande och snabb hjälp till en vettig kostnad. Läs mer
  • 2018-12-09

Mikael G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick stopp i köksavloppet kring lunch en söndag.

Vi försökte först fixa det själva med en sugpropp, men när vi sen tittade in bakom diskbänken märkte vi hur det trängde upp vatten ut avloppet i golvet.

Vi kontaktade Rörbussen AkutService och fick prata med Jocke.

När Jocke dök upp kunde han snabbt konstatera att det var ett par trasiga/uttjänta packningar som orsakade själva läckan. Dessa bytte han på plats. Han kunde även snabbt konstatera att stoppet satt längre in i röret.

Han gick ner i röret med sin maskin och sen när han tyckte att genomströmningen var bättre så plockade han ut den och satte ihop avloppet igen.

Men... när vi sen prövade avloppet så hörde han fortfarande gurglande ljud som han sa varnade för att röret fortfarande riskerade att täppa igen. Så i stället för att åka härifrån och låta oss få stopp om några månader igen så körde han igenom röret ytterligare en gång

OJ, vilken skillnad!

Vi kan varmt rekommendera Rörbussen AkutService och kan bara konstatera att om något liknande problem uppstår i framtiden så kommer Rörbussen AkutService utan tvekan vara de första vi kontaktar. Läs mer
  • 2018-11-30

Anna R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Sjukt snabbt och snärtigt, snabb respons och röret var lagat på nolltid. Dessutom trevliga:) Läs mer
  • 2018-11-28

Richard S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra service och trevligt bemötande. De kan sitt yrke. Läs mer
  • 2018-11-28

Johan T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt bra och trevlig hjälp. Läs mer
  • 2018-11-27

Arash A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Kan rekommendera de starkt, kom i tid och var mycket proffsiga . Läs mer
  • 2018-11-26

Naufal A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffesionellt utfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-11-17

Carl W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Avhjälpte avloppslukt från otät WC-stos. Snabb, professionell och trevlig service med tydlig prissättning. Läs mer
  • 2018-11-15

Keyvan H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt proffsiga! Skulle absolut anlita dom igen! Läs mer
  • 2018-11-04

Samuel G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Superbra bemötande, kom på avtalad tid, tydliga gällande pris, väl utfört arbete och väldigt smidigt med betalning/faktura på plats! Läs mer
  • 2018-11-04

Fikret C skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bästa förtroendet!
    De svarar alltid på telefonen.
    De är flexibla. Praktiska. Ärliga.
    Pålitliga. Vänliga. Läs mer
  • 2018-10-23

Sverker A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hjälp med avloppsstopp
    Snabb o effektiv service
    Toppen Läs mer
  • 2018-10-21

Carl B skrev om Rörbussen AkutService AB
    De utförde installation av köksblandare. Det gick mycket smidigt att boka en tid, och jag fick snabbt hjälp. Trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-10-18

Cathrin H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffsigt och trevligt bemötande, supernöjd! Läs mer
  • 2018-10-13

Martin G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke på rörbussen hjälpte oss identifiera ett trasigt rör. Han löste problemet med minimal åverkan på huset. Rekommenderas varmt. Rörbussen var kvalitet rakt igenom. Läs mer
  • 2018-10-11

Eva G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och trevlig service
    Fick tyvärr återkalla teknikerna två gånger pga läckage Läs mer
  • 2018-10-11

Bradley W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Det var bra att byggare kom tillbaks för att fixa problemet. Det betyder mycket. Jobbet till slut var snyggt och rent. Vi som kunder är nöjda. Tack så himla mycket! Läs mer

Benjamin H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bytte en blandare och installerade en diskmaskin snabbt och bra utan jidder. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Benjamin H
    Tackar Benjamin, vi är glada att vi kunde va till hjälp snabbt och utan "jidder".

Peter O skrev om Rörbussen AkutService AB
    De gjorde bra jobb men tog för mkt betalt 500 kr mer än ök Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Peter O
    Hej Peter, tråkigt att höra att du har upplevt detta som att vi tagit för mycket betalt. Jag pratade med David som varit hos dig angående detta och jag har även gått igenom servicerapporten samt kvittot men hittar inget fel. David har via sms haft kontakt med dig och vad jag förstår så ska du ha frågat vad materialet ska ha kostat och enligt David ska han ha sagt " Runt "*****" men han va inte säker, och att sen priset på materialet som krävdes va ca 500:- mer än det han uppgett är ju som det är, David säger även att han uppgett när han kom tillbaka innan han började med jobbet det va en prisskillnad på materialet. Och vi önskar att du hört av dig till oss om de detta så hade vi kunnat förklarat för dig hur det låg till. Men ingen sa nått när David lämnade jobbet efter det va klart och betalt, och ingen har hört av sig efter det heller, förutom nu. Och då måste vi tyvärr ta upp det här och svara dig. Vi är glada över att du är nöjd med arbetet som utfördes av David men vi vill också säga att David sätter inte priset, och att priset är baserat på grossisterna och att alla våra kunder har samma pris på material.

Solveig F skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt och proffsigt inte så dyrt Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Solveig F
    Tack Solveig, vi försöker att ge våra kunder så bra pris som möjligt men ändå kunna ha montörer som kan ge våra kunder så bra service och resultat som möjligt.

Jenny W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bokade tid för byte av badrumskomod och lagning av toalett. Snabb tillgänglighet, bra bemötande och klanderfri leverans. Mycket nöjd, kommer rekommendera till vänner och bekanta! Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Jenny W
    Tack Jenny, vi är glada att kunna ge dig en bra och snabb service.
  • Michael J

2018-10-09

Michael J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ett strålande bemötande trots aldrig haft en tidigare kontakt. De färdeställde vårt toalettrum exakt som jag ville ha det. Utförandet helt klanderfritt. Jag rek detta företag till alla / Michael Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Michael J
    Michael tack för din rekommendation, dina ord ger våran yrkes stolthet en boost så vi kan fortsätta att leverera kvalitet till våra kunder.
  • Anna I

2018-10-09

Anna I skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jag behövde hjälp med lite småsaker hemma; en toalett som rann, silikon som behövde bytas ut.
    Jag fick snabb hjälp och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Anna I
    Tack Anna. Hoppas att allt går bra med flytten, och skulle du behöv hjälp så är det bara att ringa....

Olof M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ärliga hantverkare! Slutnotan på jobbet var en tredjedel av konkurrentens offert. Kom i tid, jobbade snabbt och hade bra infallsvinklar på hur jobbet skulle utföras.

Ett guldkorn på en marknad som svämmas över av rörkrökare som lägger på 500% på materialkostnader utan att skämmas.

Olof Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Olof M
    Tack Olof, ja vi försöker ligga så lågt i pris som vi kan men så vi även kan gå runt, och det blir hårdare och hårdare i dagens läge men vi tittar alltid på lösningar för att försöka få det att gå ihop för både kund och oss.
  • Ahlinder I

2018-10-08

Ahlinder I skrev om Rörbussen AkutService AB
    Dragning av rör till diskbänk och avlopp. Flytt av ett element.
    Det blev lite problem på vägen men det löste sig med lite goodwill. Så jag blev nöjd och det var ett väl utfört arbete. 😊 Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Ahlinder I
    Tackar, ja vi hörde att det blev lite missförstånd i början av jobbet men vi är glada att vi kunde slutföra jobbet och att ha en till nöjd kund med oss.

Alexandra A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ringde rörbussen när vi inte fick igång elpannan nu på hösten. Det var en enkel årgärd, ett överhettningsskydd som jag inte lyckades hitta själv. Jag fick bra service, fick en tid snabbt, och trevligt kundbemötande. Skulle rekommendera rörbussen till folk som letar efter en trevlig och professionell rörmokare. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Alexandra A
    Tack Alexandra. Ja problemet va inte jättestort att lösa, men vi är glada att vi kunde hjälpa till och vi hoppas att ni får varmt inne när det är kallt ute, annars så är vi bara ett samtal iväg.

Kenneth K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Byte av köksarmatur 👌 ok arbetet var bra utfört jag blev nöjd Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Kenneth K
    Tackar Kenneth, om du är nöjd så är vi det med.
  • Enzo M

2018-10-02

Enzo M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Super friendly and helpful! Came out very quickly to help and was extremely friendly and nice. Couldn't have asked for a better experience! Thankfully also spoke good English, which has been an issue in the past as my Swedish is limited. Will be using for all future needs Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Enzo M
    Thanks Enzo, we are happy that you where pleased with us, if you ever need help again you know where to call.
  • 2018-10-02

Michael J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb service, bra återkoppling. Serviceminded personal. Har haft kontakt med 3-4 rörfirmor det senaste halvåret och det här var det solklart bästa. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Michael J
    Michael vi tackar för dina ord, det är hård konkurrens i Stockholm i dagens läge, och vi försöker att alltid ligga steget för och erbjuda samt leverera det bästa till våra kunder.
  • 2018-10-01

Alexander B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffsig, effektiv och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Alexander B
    Tack Alexander, det nämner i din rekommendation är det bland det viktigaste vi kan erbjuda våra kunder, och vi är glada att vi kunde ge dig erbjuda dig detta.
  • 2018-09-30

Anna H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb, flexibel service och mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Anna H
    Tackar Anna, behöver du hjälp i framtiden så är det bara att höra av dig.
  • 2018-09-20

Pär T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Byte av varmvattenberedare.
    Klar och tydlig offert.
    Snabba och mycket professionella.
    Vi är mycket nöjda med det här företaget. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Pär T
    Tack Pär, ja vi försöker alltid att va så tydliga som möjligt för att det inte ska bli missförstånd mellan oss och kunden, ärlighet varar längst sägs det och det är nåt vi tar med oss och är en av få firmor som kan stå för det också..
  • 2018-09-20

Sara K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Super nöjd!
    Stort tack för hjälpen och att ni kom så snabbt vid min vattenläcka. Har bara positivt att säga.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Sara K
    Tack Sara, vi är glada att vi kunde vara till hjälp så snabbt.
  • 2018-09-19

Lina B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick hjälp med rengöring av röret i diskhon, där det hade börjat lukta dåligt. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Lina B
    Vi tack för din rekommendation och skulle du va i behov av hjälp i framtiden så är det bara att du hör av dig.
  • Grzegorz J

2018-09-17

Grzegorz J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi är väldigt mycket nöjda med det utförda arbeten och trevliga bemötande.
    Vi rekommenderar den firma RÖRBUSSEN AKUT SERVICE AB.
    Mia och Gregor Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Grzegorz J
    Tack för eran bedömning. Vi tar det med oss på vår resa.
  • 2018-09-15

Erik W skrev om Rörbussen AkutService AB
    fick hjälp snabbt och jätte bra service, testa! mvh Erik Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Erik W
    Vi försöker alltid så gott vi kan att svara våra kunder snabbt, och se till att vi kan ge den service vi strävar efter så snabbt som möjligt. Tack
  • 2018-09-11

Nathalie O skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade köpt en badrumskommod som jag ville få monterad på väggen för att ersätta det gamla tvättstället jag hade. Toaletten behövdes också flyttas då kommoden kom för nära den.
    Ringde David som jag hade fått rekommenderad av en granne. Fick snabbt en tid som passade mig. Efter installationen behövdes en justering göras. David kom dagen efter och åtgärdade felet. Mycket nöjd med resultatet. Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Nathalie O
    Vi är glada att vi kunde hjälpa dig snabbt och även kunna göra justeringen efteråt snabbt. Tack för din rekommendation.
  • 2018-09-10

Jonas T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väl utfört! Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Läs mer
    2018-10-10 Rörbussen Akutservice AB svarar Jonas T
    Vi tackar och bockar, vi är bara ett samtal ifrån om du behöver hjälp i framtiden.
    '
  • Anna S

2018-09-07

Anna S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och mycket bra professionell service. Vårt problem åtgärdades omgående utan väntetid. Trevliga, kunniga och tillmötesgående! Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Anna S
    Tack Anna, Vi försöker så gott vi kan, och din rekommendation värmer....
  • 2018-09-05

Anders B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick bra och snabb hjälp med värmepannan. Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Anders B
    Tack Anders för din rekommendation , Hoppas det gick bra med försäkrings Bolaget
  • 2018-09-02

Annette B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra hantering vid ett akut problem med stopp i diskhon .Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Annette B
    Tack Annette för att du rekommenderar oss.
  • 2018-08-31

Mattias J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bytte kran i köket.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Gick snabbt, blev bra, lämnade snyggt efter jobbet var klart. Läs mer
    2018-09-07 Rörbussen Akutservice AB svarar Mattias J
    Tack för din rekommendation Mattias.
  • Johnnie C

2018-08-28

Johnnie C skrev om Rörbussen AkutService AB
    Rensning av stopp i rörsystemet.
    Blev mycket vänligen bemött direkt vid första telefonkontakten.
    Förutsatte att företaget som jag ringde skulle kunna lösa problemet snarast möjligt och allt föll ut till 100%=perfekt o snabbt utfört jobb som var åtgärdat o löst efter mindre än ett dygn efter att jag kontaktat dom.
    Ett företag inom den branschen som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
    2018-08-29 Rörbussen Akutservice AB svarar Johnnie C
    Tack Johnnie för din fina rekomendation värmer gamla rörmokare mvh Rörbussen
  • 2018-08-27

Emilia M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, proffesionellt och kunnigt bemötande. Bra prisläge. Jag är mycket nöjd och anlitar gärna Rörbussen igen. Kan varmt rekommendera detta företag!

Med vänlig hälsning
    Emilia Läs mer