Rörbussen AkutService AB

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 Vällingby — Visa karta

Rörbussen Akutservice - Ring oss om det är bråttom! Vi installerar luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage och rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina problem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 269 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB

• 2020-07-02

Anna R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, smidigt, proffsigt. Dessutom rimligt pris o trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-02

Anne L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Köpte en toalett med installation. Toppenbra service, mycket trevliga, snabba och proffsiga! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-27

Rodney G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra, noggrant och snabbt utbyte av VVB. Läs mer
  • 2020-06-26

Christian S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra och tydlig kommunikation, rimligt pris och snabbt och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-06-25

Jennifer K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och tillmötesgående service! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-06-24

Susanna E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Svarade snabbt på förfrågan.
    Tillmötesgående angående tid för arbetet.
    Trevligt bemötande.
    Snabbt åtgärdat.
    Lugn, glad och trevlig rörmakare som utförde arbetet. Läs mer
  • Lamm L

2020-06-22

Lamm L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hej! Fick hjälp med att byta spolinsats! Samma dag som jag ringde och snabbt jobbat 👌 Läs mer
  • 2020-06-11

Birgitta B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Min upplevelse var. Snabbt, enkelt och billigt! Läs mer
  • 2020-06-05

Elin G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi hade problem med vår toalett som fungerade dåligt och vi fick snabb, bra och professionell service och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-05

Johan B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke från Rörbussen hjälpte oss att byta möbler (inklusive blandare för handfat och dusch) i 2 befintliga badrum. Vi är jättenöjda, snyggt resultat, trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-30

Mathias T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick snabb och proffsig hjälp med ett litet (men för oss viktigt jobb).Kommer vända mig till Rörbussen igen om jag behöver hjälp av en rörmokare... Läs mer
  • 2020-05-27

Johan W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke kom och bytte avstängningsventiler för inkommande vatten. Kom i god tid och var professionell och trevlig under hela arbetet. Extra plus att det var nästan halva priset i jämförelse med andra rörfirmor. Läs mer
  • 2020-05-25

Alex S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick problem med stopp i avlopp som orsakade översvämning på toalett på nedervåningen så fort vatten användes. Ringde dom tidigt på morgonen, de löste så att någon kunde komma samma dag på ordinarie tid så att jag kunde slippa merkostnad.

Jocke som kom ut fixade allt på 1,5 timma och förklarade pedagogiskt varför man gör si och varför inte så. Trevligt och proffsigt. Jag tycker priset var väldigt vettigt dessutom. Så nöjd överlag att jag faktiskt aktivt skrev bra betyg på två andra ställen. För det är precis så här man vill att det ska vara när man sitter i skiten (nästan bokstavligen) och behöver hjälp. Enkelt, snabbt, trevligt och bra! Läs mer
  • 2020-05-25

Mia L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra och snabb/trevlig service, både vid bokningstillfället och på plats. Dåliga luften från tvättställsavloppet åtgärdat genom byte av gammalt avloppsschitt mot nolatogummi istället. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-16

Robert H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade diverse små rörfix som behövde göras, lite läckande ventiler och nån kran som skulle bytas samt en mindre omdragning av rör. Allt kunde fixas direkt vid samma besök, gick supersnabbt, blev bra gjort och till ett förvånansvärt bra pris! Mkt nöjd, kommer absolut anlita Rörbussen igen. Läs mer
  • 2020-05-10

Marika S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Toalettinstallation. Mycket snabb tid vid beställning. Mycket trevlig och kompetent rörmokare. Läs mer
  • 2020-05-06

Mathijs M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Mycket bra service! Håller överenskommen tid och pris. Läs mer
  • MIKAEL Å

2020-05-05

MIKAEL Å skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi behövde montera ner två kommoder / montera upp två kommoder samt plugga ur ett badkar. Fick helt sjuka offerter från företag runt om Stockholm. Fick tipps om Rörbussen av en bekant och jösses vad nöjd jag blev!

Mycket trevligt bemötande, proffsig service och som toppen på kakan.. Bra pris! Kan rekommendera Rörbussen till 100%. Kommer att använda dem igen. Läs mer
  • 2020-05-05

Marianne K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jag behövde hjälp med tjutande rör i badrummet.Fick ett mycket snabbt svar när jag hörde av mig till företaget och blev vänligt bemött. Jag fick svar på alla mina frågor och önskemål av den person jag hade kontakt med.
    Kan definitivt rekommendera företagets tjänster till andra kunder. Läs mer
  • 2020-04-21

Matilda W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Supersmidigt och snabbt, rekommenderar starkt! Läs mer
  • LOVISA J

2020-04-14

LOVISA J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Toppen! Snabbt på plats, bra bemötande och kunde förklara på ett enkelt sätt vad han hade gjort. Smidig betalning via swish och kvitto på mailen. Läs mer
  • 2020-03-17

Olga K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Rensning av köksavlopp. Snabbt svar, väldigt bra utförande och bemötande. Mina bästa rekommendationer Läs mer
  • 2020-03-16

Daniel W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Trasig avloppspump och stopp i avloppet. Mycket trevligt bemötande och smidigt avhjälpt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-03-14

Peter S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Superbra och snabb service! Proffsigt. Läs mer
  • 2020-03-13

Magnus D skrev om Rörbussen AkutService AB
    Installation av kommunalt va och vattentoalett. Indragning av avlopp. Vi tackar för bästa servicen och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-11

Eva G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Blev rekommenderad Niklas/rörbussen av bekanta. Deras mycket positiva omdöme bekräftades med råge. Niklas bytte ventiler, upptäckte att expansionskärlet var tomt. Ner i källare, lät fylla på. Vänlig, tålmodig, professionell i bästa bemärkelse. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-03-07

Anders B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bokade tid för en droppande vattenkoppling och översyn av avloppet där vattnet i köket rann undan lite långsamt.
    Proffsigt bemötande och tydliga förklaringar och svar på frågor.
    Dessutom väldigt noga med att säkerställa att jobbet blev väl utfört och att jag som kund var nöjd.
    Kan starkt rekommendera för både akuta och icke akuta ärenden. Läs mer
  • 2020-03-04

Jonas Ö skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt snabb respons och ett trevligt och kunnigt bemötande. Kan verkligen rekommendera Rörbussen. Läs mer
  • 2020-02-28

Sandra L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, proffsigt och vänligt bemötande. Ger mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-02-23

Raphaela D skrev om Rörbussen AkutService AB
    House was cold, no warm water either and a 5 month old child....I.left a message Saturday evening, got a call back within 15 minutes and would have been serviced the same night. We decided for Sunday morning, heat pump was fixed within 2 hours and it cost only 2.000 SEK more than if we would have waited 3-5 more days for regular service. Impressive & super happy. Thank’s - Raphaela & Valentin Läs mer
  • 2020-02-23

Krister T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Akut felsökning/reparation av värmepump. Snabbt svar, snabbt på plats, tydlig kommunikation, bra service, löste problemet. Läs mer
  • ÅSA S

2020-02-15

ÅSA S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt och proffsigt. Omtanke i både utförande och bemötande. Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-02-12

Andreas W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Grymt snabba och kunniga rekommenderas starkt Läs mer
  • Mattias J

2020-02-04

Mattias J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ville få vatten och avlopp till tvättmaskinen och ringde Rörbussen. Fick allt åtgärdat mycket snabbt från beställning till utfört arbete, bara ett par dagar. Snyggt jobb, rent och noggrant och trevligt bemötande!
    Finns inget att anmärka på.

/Mattias Jeppson, Älvsjö Läs mer
  • 2020-02-02

Tobias J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick vad vi förväntade oss, plus ett trevligt bemötande och grym service. Läs mer
  • 2020-02-01

Sanna R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jag beställde byte av vägghängd toalett och Jocke från rörbussen kom hem dagen efter och fixade allt. Superfint jobbat och jättebra service! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-31

Lennart M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Punktlig och duktiga. Mycket bra service. Läs mer
  • 2020-01-31

Angelica H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb service trots sen kväll och fredag. Läs mer
  • 2020-01-25

Ulrika L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi är så tacksamma och glada över att vi valde Rörbussen, när vi hade problem med avloppet i vårt ganska nyrenoverade kök.
    Jocke på Rörbussen konstaterade att den gamla installationen inte var fackmannamässigt utförd, ett fuskjobb helt enkelt. Därefter drog han om rören på korrekt vis, bytte ut delar som var felaktiga och kontrollerade både en och två gånger att allt var som det skulle.
    Supertrevlig, väldigt flexibel och mån om att göra ett perfekt jobb. Rekommenderar verkligen detta seriösa företag! Läs mer
  • 2020-01-24

Lirén P skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra, snabbt och effektivt och bra service Läs mer
  • 2020-01-23

Margareta S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Mycket hög servicenivå och kompetenta Läs mer
  • 2020-01-22

Erik arvid H skrev om Rörbussen AkutService AB
    proffsig montering av dusch å blandare samt bra samtal om montering av bya element. enkelt och smidigt till ett bra pris! Läs mer
  • 2020-01-22

Sofi G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb utryckning på helgen. ”Är där om en timme” - stämde bra
    Snabbt kostnadsförslag (kom samma kväll - trots att det var helg)
    Kom exakt på utlovad tid för installation och bortforsling. (Ovanligt och GULD värt)
    Snabb installation och de städade efter sig!!
    Rekommenderar David med högsta betyg. Läs mer
  • 2020-01-21

Fabienne F skrev om Rörbussen AkutService AB
    Verkar kunniga, bra och snabb service!
    Jag kommer att anlita dem igen om det behövs.
    Hoppas dock att det inte behövs så snart igen! Läs mer
  • 2020-01-18

Marianne S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Svarade snabbt, kom snabbt, utförde jobbet samma dag.. Läs mer
  • Paula L

2020-01-17

Paula L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Tog bort ett element, proffsigt och snabbt utför arbete, skulle verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-17

Lina S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vilket fantastiskt bemötande jag fick!!! Jocke kom o hjälpte mig akut, trevlig och professionell, och när vi sa att vi inte hade rätt till ROT hjälpte han oss också med att få ner priset trots ett ganska jobbigt jobb (akut avloppsläcka) med mycket stank. Helt otroligt glad över det här företaget! Läs mer
  • 2020-01-16

Cecilia I skrev om Rörbussen AkutService AB
    Otroligt nöjd över snabb och proffsig hjälp! Toppen att det fanns möjlighet att betala med swish direkt när jobbet var gjort👍🏼 Läs mer
  • 2020-01-09

Lars G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Proffsig, trevlig och inte dyr. Läs mer
  • 2020-01-03

Ann-catrin J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick hjälp med några mindre läckor och installation av ny toalettstol i mellandagarna. Snabb och bra service av personer som kan sitt jobb. Rekommenderas! Läs mer

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 Vällingby