Rörbussen AkutService AB

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 Vällingby — Visa karta

Rörbussen Akutservice - Ring oss om det är bråttom! Vi installerar luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage och rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina problem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Öppet just nu
Mån-Sön: 00:00-23:55

Läs vad 299 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB

• 2020-10-17

Jon L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick problem med bergvärmepumpen. Rörbussen var snabbt på plats och löste problemen genom noggrann kontroll. Läs mer
  • 2020-10-12

Magnus L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra och snabb hjälp med VA.
    Lyhörd och väldigt serviceinriktad installatör.
    Väldigt nöjd med resultatet. Läs mer
  • 2020-10-10

Per L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra bemötande och ett väl utfört jobb. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-10-08

Henrik G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Behövde hjälp med läckande rör till en toalett. Bra bemötande och ett väl genomfört jobb. Läs mer
  • 2020-10-07

Nadya N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Toppen! Kom samma dag jag ringde, på utsatt tid, rensade stoppet i avloppet och städade fint efter. Läs mer
  • 2020-10-03

Gunilla L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Byte av toa-stol, rengöring avlopp, kök/ badrum/vattenlås , packningar, fixera koppling tvättmaskin,
    Utmärkt bemötande och omsorgsfullt arbete och företaget levde upp till alla förväntningar jag kunde tänkas ha haft.
    Har bara positivt att säga om Niklas och hans arbete. Läs mer
  • 2020-10-02

Andreas S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Väldigt nöjd med respons, bemötande o kvalite Läs mer
  • 2020-10-02

Roger W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Indragning av rör för kommunalt vatten.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Levde upp till förväntningarna.
    Proffsigt utfört arbete utav en riktig yrkesman.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-09-28

Önder A skrev om Rörbussen AkutService AB
    The service was quite quick, on time, very clean.In over all i am very happy with the Rörbussen service.Great job. Läs mer
  • 2020-09-27

Andreas N skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och bra service. Flexibla och kändes kunniga och kompetenta. Läs mer
  • MARKUS B

2020-09-23

MARKUS B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Installerade nytt handfat/blandare i badrummet. Smidig offerthantering, bra pris, snabb inställelsetid och bra utfört arbete. Läs mer
  • Roland L

2020-09-20

Roland L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Löste problemet med vår värmepump. Bra kommunikation om ankomst och allt annat! Läs mer
  • 2020-09-10

Kevin L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke var hos mig på en timme efter att jag ringde. Han lyckades även med den svåra uppgiften att få fast en löst sittande vägghängd toalett mot en mjuk vägg genom att fästa plåtbitar som stöd bakom! Det var en väldigt trevlig upplevelse och jag kunde inte vara nöjdare. Läs mer
  • 2020-09-08

Linn Elisabeth S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Ringde Jocke om ett stopp i avloppet i köket, 2h senare var han på plats och fixade jobbet snabbt och lätt! Rekommenderar varmt Rörbussen. Läs mer
  • 2020-09-06

Göran L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Var snabbt på plats och gjorde ett proffesionellt arbete, en räddare i nöden då vi fick skadan en fredagkväll. Läs mer
  • Mian B

2020-08-31

Mian B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick stop på vår värmepanna som kör på el. David och Rörbussen var snabba på att vara på plats. David gav inte upp och hittade felet, det är vad jag kallar grym service anda och en vilja att aldrig ge upp. Jag ger mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-08-30

Danioel A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vår Nibe bergvärme var trasig. David var en räddande ängel. Otroligt kunnig och proffsig. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-08-28

MARIE J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Från första telefonkontakt till snyggt avklarat jobb. En bökigt placerad trasig tvättmaskin skulle bytas mot en ny. En mycket positiv kontakt som jag varmt rekommenderar till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-08-26

Caroline H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt och professionellt vilket uppskattas. Utförde jobbet på ett bra sätt. Läs mer
  • Lars B

2020-08-25

Lars B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jag vill tacka Jocke från Rörbussen för det enorma jobb han utförde med att laga vårt köksavlopp under krypgrunden där han fick gräva sig fram+ att han rensade avloppet, en trevlig bekantskap, Tack Jocke. Rekommenderar verkligen,Lars Blomberg Läs mer
  • 2020-08-20

Elias N skrev om Rörbussen AkutService AB
    De kom samma dag och löste problemet toppen. Till och med kollade de på lite andra saker när de ändå var här. Toppen! Läs mer
  • 2020-08-04

Birgitta S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Tacksam för snabb, effektiv och kunnig hjälp. Birgitta Stj Läs mer
  • 2020-07-31

Sofia W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Fick hjälp med en läckande tvättmaskin. Redan inom en timme var mitt problem löst och jag kunde tvätta igen!

Trevligt bemötande och smidigt service. Läs mer
  • 2020-07-28

Kent J skrev om Rörbussen AkutService AB
    Behövde hjälp med byte av blandare i kök och installation av diskmaskin. Jocke från Rörbussen kom på avtalad tid och gjorde ett bra jobb till avtalad kostnad. Rekommenderas!!! Läs mer
  • Kiavash K

2020-07-23

Kiavash K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb, smidig, kompetens och rättvis. Läs mer
  • 2020-07-22

Urban S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Efter varningssignal på min luft/vattenpump ringde jag min ordinarie servisfirma som meddelade om semesterstängt till den 3/8. Hittade så telefonnumret till Rörbussen Akutservice som omgående anlände. Jag uppskattade företagets snabba utryckning och reparatörens noggranna genomgång av installationen. Pumpen syntes därefter fungera normalt. Dessvärre uppträdde efter ett antal timmar en ny men annorlunda varning. Ringde så direkt till samme reparatör som trots att han var upptagen med nytt arbete åter anlände till min adress. Efter ännu ett intensivt undersökningsarbete kunde han dessvärre konstatera att felet endast kunde åtgärdas av en ”kyltekniker”.Då firman tydligen ej har egen kyltekniker får därför felet åtgärdas av vår ordinarie servisfirma efter avslutad semester. Reparatören var vänlig nog att omkoppla till eldrift för varmvatten. För övrigt uppskattade jag Rörbussens direktdebitering på plats.Avslutningsvis ett stort tack till David Bergquist för hans engagemang och gott arbete. M.v.h. Urban Smedshammar Läs mer
    2020-07-26 Rörbussen Akutservice AB svarar Urban S
    Tack Urban, jag ska se till att ta det där kylcertifikatet nån gång inom snar framtid så slipper det bli så många inblandade. Önskar dig lycka till och att du får ha en fortsatt bra sommar, ring mig om det skulle vara något.

MVH
    David Bergquist
    Rörbussen Akutservice AB
  • 2020-07-22

Frank A skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabba, bra service och renliga. Läs mer
  • 2020-07-19

Roberto V skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt åtgärdat, mycket bra bemötande, kunnig person, väldigt hjälpsamt.
    Kan varm rekommenderar företaget och speciell honom. Läs mer
  • 2020-07-09

Håkan S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Installation av diskmaskin. Vi fick tid inom ett par dagar, ett vänligt bemötande och god service. Det var helt enligt våra förväntningar. Läs mer
  • 2020-07-02

Anna R skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabbt, smidigt, proffsigt. Dessutom rimligt pris o trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-07-02

Anne L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Köpte en toalett med installation. Toppenbra service, mycket trevliga, snabba och proffsiga! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-27

Rodney G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra, noggrant och snabbt utbyte av VVB. Läs mer
  • 2020-06-26

Christian S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra och tydlig kommunikation, rimligt pris och snabbt och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-06-25

Jennifer K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Snabb och tillmötesgående service! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-06-24

Susanna E skrev om Rörbussen AkutService AB
    Svarade snabbt på förfrågan.
    Tillmötesgående angående tid för arbetet.
    Trevligt bemötande.
    Snabbt åtgärdat.
    Lugn, glad och trevlig rörmakare som utförde arbetet. Läs mer
  • Lamm L

2020-06-22

Lamm L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hej! Fick hjälp med att byta spolinsats! Samma dag som jag ringde och snabbt jobbat 👌 Läs mer
  • 2020-06-11

Birgitta B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Min upplevelse var. Snabbt, enkelt och billigt! Läs mer
  • 2020-06-05

Elin G skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi hade problem med vår toalett som fungerade dåligt och vi fick snabb, bra och professionell service och ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-05

Johan B skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke från Rörbussen hjälpte oss att byta möbler (inklusive blandare för handfat och dusch) i 2 befintliga badrum. Vi är jättenöjda, snyggt resultat, trevligt bemötande. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-05-30

Mathias T skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick snabb och proffsig hjälp med ett litet (men för oss viktigt jobb).Kommer vända mig till Rörbussen igen om jag behöver hjälp av en rörmokare... Läs mer
  • 2020-05-27

Johan W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jocke kom och bytte avstängningsventiler för inkommande vatten. Kom i god tid och var professionell och trevlig under hela arbetet. Extra plus att det var nästan halva priset i jämförelse med andra rörfirmor. Läs mer
  • 2020-05-25

Alex S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi fick problem med stopp i avlopp som orsakade översvämning på toalett på nedervåningen så fort vatten användes. Ringde dom tidigt på morgonen, de löste så att någon kunde komma samma dag på ordinarie tid så att jag kunde slippa merkostnad.

Jocke som kom ut fixade allt på 1,5 timma och förklarade pedagogiskt varför man gör si och varför inte så. Trevligt och proffsigt. Jag tycker priset var väldigt vettigt dessutom. Så nöjd överlag att jag faktiskt aktivt skrev bra betyg på två andra ställen. För det är precis så här man vill att det ska vara när man sitter i skiten (nästan bokstavligen) och behöver hjälp. Enkelt, snabbt, trevligt och bra! Läs mer
  • 2020-05-25

Mia L skrev om Rörbussen AkutService AB
    Bra och snabb/trevlig service, både vid bokningstillfället och på plats. Dåliga luften från tvättställsavloppet åtgärdat genom byte av gammalt avloppsschitt mot nolatogummi istället. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-05-16

Robert H skrev om Rörbussen AkutService AB
    Hade diverse små rörfix som behövde göras, lite läckande ventiler och nån kran som skulle bytas samt en mindre omdragning av rör. Allt kunde fixas direkt vid samma besök, gick supersnabbt, blev bra gjort och till ett förvånansvärt bra pris! Mkt nöjd, kommer absolut anlita Rörbussen igen. Läs mer
  • 2020-05-10

Marika S skrev om Rörbussen AkutService AB
    Toalettinstallation. Mycket snabb tid vid beställning. Mycket trevlig och kompetent rörmokare. Läs mer
  • 2020-05-06

Mathijs M skrev om Rörbussen AkutService AB
    Mycket bra service! Håller överenskommen tid och pris. Läs mer
  • MIKAEL Å

2020-05-05

MIKAEL Å skrev om Rörbussen AkutService AB
    Vi behövde montera ner två kommoder / montera upp två kommoder samt plugga ur ett badkar. Fick helt sjuka offerter från företag runt om Stockholm. Fick tipps om Rörbussen av en bekant och jösses vad nöjd jag blev!

Mycket trevligt bemötande, proffsig service och som toppen på kakan.. Bra pris! Kan rekommendera Rörbussen till 100%. Kommer att använda dem igen. Läs mer
  • 2020-05-05

Marianne K skrev om Rörbussen AkutService AB
    Jag behövde hjälp med tjutande rör i badrummet.Fick ett mycket snabbt svar när jag hörde av mig till företaget och blev vänligt bemött. Jag fick svar på alla mina frågor och önskemål av den person jag hade kontakt med.
    Kan definitivt rekommendera företagets tjänster till andra kunder. Läs mer
  • 2020-04-21

Matilda W skrev om Rörbussen AkutService AB
    Supersmidigt och snabbt, rekommenderar starkt! Läs mer

Söderbergagårdsväg 9, 162 52 Vällingby