Rörbussen AkutService AB

Rörbussen AkutService - Ring oss när det är bråttom! Våra duktiga rörmokare gör akutservice på luft/vatten värmepumpar, bergvärme, blandare m.m. Vi felsöker utrustning, åtgärdar läckage, rensar avlopp och mycket mer. Med våra 30 år i VVS-branschen är vi säkra på att vi kan lösa dina rör, vatten, avlopp och värmeproblem, oavsett vad det rör sig om.

Problem kan uppstå snabbt. Med rörjour dygnet runt, året om ser vi till att vara på plats så fort som möjligt.
Har du ett VVS-projekt på gång? Då går det lika bra att höra av sig. Vi gör både akuta som planerade jobb.
Välkommen att besöka vår hemsida för mer information. https://www.rorbussen.se

Läs vad 440 kunder tycker om Rörbussen AkutService AB 2

2022-11-10 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling, bra service och trevliga anställda. Fick snabbt hjälp med dålig avloppslukt i badrummet.
    2022-10-29 Spontant omdöme
    Svarade inte på min fråga på mail så jag ringde efter en vecka. Pratade i några minuter och fick sedan till svar "jag är upptagen med en kund, kan du maila mig istället?". Så jag mailade, igen, och fick igen inget svar. Inte ett bra sätt att bemöta sina kunder på.
    2022-10-21 Insamlad av företaget
    Vår NIBE luftvärmepump började visa felmeddelanden och stängde sedan av sig.
    Fick hjälp på plats inom 2h och problemet var löst ca 1h senare.
    Extrent snabb och effektiv service.
    Tusen tack!
    2022-10-15 Insamlad av företaget
    Det var enkelt att boka och bemötande och service var proffsigt.
    Tack för den extra information om tekniska detaljer i arbetet. Det uppskattades och jag som kund kände mig trygg.
    Jag skulle lätt anlita Rörbussen igen!
    2022-09-29 Spontant omdöme
    Professionella, snabba och trevliga! Rekommenderar!
    2022-09-01 Spontant omdöme
    Riktigt bra service!
    Niklas var väldigt trevlig och löste problemen snabbt och proffesionellt.
    Rekommenderar verkligen, då de hade tider samma dag och bra pris för ett superväl utfört jobb.
    2022-07-12 Insamlad av företaget
    Bra service
    Enkelt att boka tid.
    Håller tiden
    Snyggt utfört
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Snabb hjälp med stopp i golvbrunnen i tvättstugan. Rekommenderas varmt.
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Snabb och trevlig service! Rekommenderar!
    2022-05-10 Insamlad av företaget
    Súper bra och professionell kille som kom hem till oss för att titta på vår Värmepanna som krånglade. Mycket nöjd med service!
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Snabbt och proffsigt, väl utfört arbete.
    2022-05-09 Insamlad av företaget
    Bra service och snabba och hjälpsamma på plats och när man ringer er.
    2022-05-07 Insamlad av företaget
    Bara bra. Smidigt. Kunnig. Xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2022-05-03 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande! Jocke kom på utlovad tid och åtgärden, byte av blandare, fixades enkelt. Vi fick utse den blandare vi ville ha, han kollade att den fanns i lager, hämtade och installerade. Så bra!
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Om något går sönder så sker det givetvis på en fredagkväll eller under en helg och då känns det tryggt att ha Rörbussen Akutservice att vända sig till. Detta har hänt mig två gånger nu under de två senaste åren och båda gångerna har de varit snabbt på plats och åtgärdat felet. Jag är jättenöjd.
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Skönt att få hjälp när vattnet inte rinner undan samma dag trots påskhelg!
    2022-04-22 Spontant omdöme
    Jag läste många av recensionerna och bestämde mig för att skicka ett mail och be dom komma och titta på ett jobb och lämna en offert. Efter en vecka hade ingen hört av sig så jag skrev då igen och frågade om dom hade för mycket att göra då vore det bra om dom hörde av sig och berättade det. Dom hörde genast av sig och förklarade att dom inte har tid att skriva offerter. Helt ok. Kul att dom har mycket att göra. Synd för mig och kanske många andra eventuella kunder som vill anlita en bra firma och vill veta priset innan man anlitar dom, och bra att folk därute får veta att offertjobb inte är nåt för denna firma för den informationen står ju inte på deras hemsida. Well well...bara att leta efter nån annan då.....
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Snabba och gjorde ett bra jobb. Jag är mycket nöjd.
    2022-03-24 Verifierad kund
    Riktigt oproffsigt bemötande och otroligt otydliga. Hotfulla på telefon också trots att felet är från deras sida.
    Hej, jag skulle bli jätteglad om du kunde maila mig ditt kvitto/faktura nr, så ska jag ta tag i vad som har hänt. David@rorbussen.se eller om du kommer ihåg namnet på montören från oss som va hos dig. Och jag ber om ursäkt i förväg om det är som du säger, men det låter väldigt underligt att nån från mitt företag gjort det som du påstår, men om du mailar mig så jag vet vem som har varit hos dig så lovar jag dig att jag ska gå till botten med vad eller varför det blivit så som du beskriver.

VD
    David Bergquist
    Rorbussen AkutService AB
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Vi fick snabb hjälp en lördagkväll, lite kärv i början men mycket kompetent. Ingav förtroende och vi har bett om hjälp att fixa till problemet med bergvärmen permanent.
    Totalt sett= plus i kanten
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation, helt nöjd med arbetet. Ska bli skönt att kunna använda nya diskmaskinen!
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och hjälpsam! Snabb och bra hjälp. Bra pris
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Kom snabbt efter mitt samtal och gjorde ett professionellt jobb.
    2022-02-16 Insamlad av företaget
    Perfekt, har inget annat att tillägga förutom proffsigt utfört:-)
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Mycket bra service och bemötande.
    2022-02-11 Insamlad av företaget
    Snabbt på plats och kunnig personal. Detta var en söndag kväll. Hade de inte kommit,så hade vi vaknat upp i en swimmingpool
    2022-02-07 Insamlad av företaget
    Jocke gjorde ett kanonjobb trots lite besvärlig miljö och avrinning!
    2022-02-01 Insamlad av företaget
    Jättebra! Väldigt tillmötesgående och serviceinriktade. Gick snabbt och effektivt och blev utmärkt resultat. Tack!
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Proffsigt, vänligt, lugnt och med stor erfarenhet! Vill verkligen rekommendera Rörbussen! Hantverkare som bryr sig och har en yrkesstolthet! Fantastiskt. Yrkesproffs med Lång erfarenhet är ju det bästa en kund kan få.
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Snabba proffsiga rimliga priser. Mkt nöjd.
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Fick hjälp att flytta dusch och slänga duschkabin. De var enkla att ha att göra med och löste det man behövde hjälp med!
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt, problemet löst!
    2021-12-29 Spontant omdöme
    Numera förväntar jag mig inte annat än att hantverkare är dryga och självgoda, fuskar och bara vill casha hem fortare än en gris hinner blinka. Ingen yrkesheder alls. Därför var kontakten med Rörbussen en stor och välkommen överraskning. Har bara lovord att säga om Marcus. Ödmjuk, lyssnande, resonerande, omtänksam och noggrann. Har svårt att tro att det kan bli bättre än så här. Stort tack Marcus och Rörbussen. Befarar att det snart blir svårt att hitta en ledig tid hos dig om olyckan är framme igen.
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Snabba, kunniga, effektiva och trevliga
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Han kom fram snabbt och löste problemet på 2 minuter. Jättejättenöjd! Kommer anlita igen!
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Köpte en toppmatad tvättmaskin utan att veta hur den skulle bli inkopplad, men David på Rörbussen löste det galant och snabbt. Helt enkelt toppen att ha och göra med! :)
  • Esben R
    skrev om Rörbussen AkutService AB
    2021-12-12 Insamlad av företaget
    David kom underfund med felet på vår värmepump. Reservdel behövdes samt nytt besök.
    Tack! Och ha en god jul!
    /Esben
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Snabb respons trots lördag kväll. Problemet löstes på en gång. Uppskattat!
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Snabb hjälp och lösning på vårt problem med värmepumpen.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Trasig varmvattenberedare. Ringde sent på måndag kväll och hade en ny monterad och klar på eftermiddagen tisdagen. Snyggt installerat och en grym rörmokare som vet vad han gör! Rekommenderar varmt Rörbussen!
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    De var väldigt snabbt på plats (inom en timma) och fixade problemet på ett snabbt och effektivt sätt.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Otroligt bra och pålitlig service när vår bergvärmepump gick sönder.
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Haft problem länge med värmen och David hittade orsaken och löste det! Väldigt nöjd med besöket och kan varmt rekommendera vidare!
    2021-12-08 Insamlad av företaget
    Mycket bra!! David gjorde ett kanonjobb
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Jättebra på alla sätt! Bra utfört arbete av trevlig rörmokare.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Supernöjda! Var på plats oerhört snabbt.
    2021-11-07 Insamlad av företaget
    Snabb, sympatisk och kompetent service.
    Rörbussen Akut Service var snabbt på plats och fixade problemet när vår värmepump slutade fungera nu i helgen.

Christina och Thorsten i Täby
    2021-11-07 Spontant omdöme
    Väldigt imponerad av rörbussen! Ett element exploderade första natten i nya huset, och de hjälpte oss att felsöka och sen byta ut elementet. Vi kommer anlita dem för alla vattenrelaterade projekt i huset.
    2021-11-04 Insamlad av företaget
    10/10, ger sig inte förrän kunden är 100% nöjd. Uppskattas då det förekommer tyvärr mycket missnöje inom byggbranschen. Kommer använda mig av de igen!
    2021-11-02 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling på vår offertförfrågan. Bra och tydlig kommunikation. Snabb hjälp. Kommer kontakta Rörbussen även nästa gång värmepumpen krånglar.