Rörpartner AB

Läs vad 5 kunder tycker om Rörpartner AB

• Malin A

2018-11-15

Malin A skrev om Rörpartner AB
    Anlitat Rörpartner flera gånger och är toppennöjd ! Trevliga, lösningsfokuserade och snabba. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Kyl & Värmepumpservice IVT Center
    4.6 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2020
    "Bytte gammal värmepump som hade fel på kompressorn till ny. Behöll gamla varmvattenberedaren och kylslinga med hålen. Installationen genomf"
    Lennart T
  • 2018-05-11

Daniel V skrev om Rörpartner AB
    Har anlitat rörpartner flera gånger. De ger alltid snabb är bra service, är pålitliga och kommer när dem har lovat! Läs mer
  • 2018-01-31

Dan B skrev om Rörpartner AB
    Den här firman installerar bara om de själva får göra inköpen hos grossister där de har firmakonto. Även om du själv skulle köpa exakt samma branschgodkända produkt i annan butik så hänvisar dom till "garantier". I mitt fall blev det nästan tusen kronor dyrare för EN blandare av samma märke/modell. Så anlita ej dessa om du inte vill ha en rejält saltad faktura. Läs mer
  • Sponsor
    MF Rör AB
    4.6 / 5 i betyg — 10 omdömen
    "Åter igen ett jättebra jobb med stambyte i en källare i ett av våra hus i vår bostadsförening. Snabba, effektiva, håller både tidsplan och p"
  • 2011-04-13

Mattias skrev om Rörpartner AB
    Efter mycket dividerande rättade företaget till den felkoppling som de gjort men de vill inte stå för de merkostnader felet åsamkat, jag tycker det är oseriöst och jag kan inte rekommendera företaget. Läs mer
  • 2009-06-15

Erik H skrev om Rörpartner AB
    Ville ha vattenburen golvvärme och fick snabb och bra respons. Offerten var fåordig och när jag frågade mer så svamlades det en del och de föreslog ett möte. När jag sa ok till det men att jag ville ha skriftliga svar på mina frågor så blev det helt tyst. Känns inte seriöst! Läs mer
  • Reco tipsar!
    SEINT
    4.5 / 5 i betyg — 124 omdömen
    Badge2020
    "Beställde en kanalrengöring (frånluftsventilation) och fick ett väldigt positivt, proffsigt och personligt bemötande från början (Ebba) till"

Bästa rörmokarna i Täby:

Nic E Nic E tycker:
“Beställde en kanalrengöring (f...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte