Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen HAIR & ART by Rosa Alejandria

HAIR & ART by Rosa Alejandria

Scheelegatan 12, 112 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen in till HAIR & ART by Rosa Alejandria.
Duktig frisör mitt i Stockholm som kan de senaste frisyrtrenderna samt både klassiska och moderna tekniker på färg och formgivning. Jag klipper, stylar, skapar slingor och färgar ditt hår med omsorg och hänsyn till dina personliga önskemål.
Jag hjälper dig också med att välja och forma en snygg festfrisyr eller bröllopsfrisyren inför din stora dag.
Fråga mig om tekniker och produkter som den nya "brazilian blowout"-behandlingen eller den revolutionerande succeprodukten Olaplex.
!Vi strävar alltid efter att göra dig som kund hundra procent nöjd och ser fram emot att träffa dig!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 37 kunder tycker om HAIR & ART by Rosa Alejandria

• Barbro C
    Barbro C skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag hatar att klippa mig hos en frisör. HATAR. Man känner sig så utsatt och naken. Men här trivdes jag, jag kände mig fin och jag har aldrig sett bra ut efter en klippning men jag så banne mig ut som en prinsessa! Jag var så nöjd. Är så nöjd. Hit kommer jag igen.
  • Isabella F
    Isabella F skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Rosa Alejandria skapar något fantastiskt med ditt hår! Hon förstod precis vad jag ville och la ner sin själ i att få mig att se bra ut. Jag uppskattade hur noga hon var. Jag kommer alltid gå till Rosa hädan efter.
    Rosa A gillar detta
  • My W
    My W skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Rosa är super duktig och så nogran för att uppnå bästa resultat. Aldrig blivit så nöjd förut!
    2017-06-29 Rosa A svarar My W
    tack snälla! du är alltid varmt välkommen:)
  • Garner l
    Garner l skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Hon använde mycket aggressiva produkter. Färgen blev en onaturlig gul istället för blond.
  • Annika J
    Annika J skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag fick en tid för klipp ingen väldigt snabbt & blev nöjd med både frisyren & priset.
  • Tobias E
    Tobias E skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jättebra klippt, uppfyller alla förväntningar!
  • Angelica Z
    Angelica Z skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Eftersom jag hade bokat slingor gjorde frisören detta. Efteråt sa hon att om hon hade fått välja hade hon inte gjort slingor eller den nyansen. Hon var uppenbarligen inte nöjd med vad hon gjort och inte jag heller. Hade varit bättre om hon kom med rekommendationen INNAN hon började
  • Yasmine G
    Yasmine G skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Superfin frisör, lyhörd och oerhört kunnig!
  • Sara G
    Sara G skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Bokade klippning med kort varsel, fick fantastisk service, bra bemötande och en perfekt lättskött och snygg ny frisyr.
  • Stefanie E
    Stefanie E skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Snäll och proffsig service till bar pris!
  • Lina C
    Lina C skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Serviceminded och flexibel då jag var under tidspress.mycket trevligt bemötande!
  • Tompa N
    Tompa N skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Hon är väldigt snäll, tillmötesgående, m.m
  • Helen P
    Helen P skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Proffsig och trevlig frisör med bra kunskap om hår.
  • Alexandra J
    Alexandra J skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har gått till olika frisörer varje gång jag ska klippa mig de senaste 10 åren men tror nu att jag hittat rätt. Rosa Alejandria förstod precis hur jag ville ha klippningen och jag blev väl mottagen på salongen.
  • Vivianne C
    Vivianne C skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    hon gör en jätte bra jobb,får råd,alltid trevligt mot kunder!!!!!
  • Pauline L
    Pauline L skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Superbra klippning! Så nöjd!:)
  • Anita N
    Anita N skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    *Jag är 100 %nöjd med bemötandet; blev sedd
    * Lugn och avslappnande miljö
    * Naturliga samtal
    * Duktig frisör
    * God information om produkterna
    * Har varit nöjd när fåttminbehandling
  • Karina M
    Karina M skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jätte nöjd, trevlig ochproffessionell bemötande.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har varit och klippt mig flera gånger hos Rosa. Super bra och trevlig frisör!
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Supergullig frisör som fixar håret som man vill ha det. Jättebra blekta slingor på mig som jag önskade vid första besöket. Har fortsatt gå dit sen dess:)
  • Ingrid L
    Ingrid L skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag gick till salongen eftersom jag läst att de kunde utföra Balayage. När vi diskuterade vilket resultat jag ville uppnå visade jag även upp några inspirationsbilder och hon sa att hon förstod vad jag önskade och började blanda färg. Jag sa specifikt att jag är rädd att det blir gult men hon kunde garantera att det inte skulle bli det. Efter 4,5 h var halva håret gult och jag åkte därifrån missnöjd och stressad till en båttur jag skulle med (trodde inte det skulle ta så lång tid). För denna klippning och färgning fick jag betala 2800 kr och efteråt kom ett mejl där man ville att jag skulle utvärdera vad jag tyckte. Jag skrev då att jag var otroligt besviken, försökte klippa bort det värsta gula men sedan färgade jag även över allt eftersom jag var då missnöjd. Alla är vi bara människor och jag kan självklart förstå att man kan göra fel och missbedöma mitt hår men när det nu ändå blev gult trots att hon sa att det inte skulle bli det, kanske ni förstår att jag tycker att det hade varit kundvård om salongen/hon kontaktat mig, gett mig en ursäkt och en gratis klippning eller ett presentkort inför kommande besök alternativt pengarna tillbaka. Nu är jag istället bara otroligt besviken över 2800 kr som gick till spillo och skulle absolut inte rekommendera salongen till någon jag känner. Så om det är nöjda kunder ni önskar omdöme från får ni kontakta mig igen med en kompensation för att jag ska bli nöjd. Mvh Ingrid Leek
  • Martina M
    Martina M skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag bokade in en färgning på Hair and Art och blev väldigt besviken. Jag var tydlig med att jag inte kan ha en rödaktig brun i håret då mitt hår suger åt sig rött. Jag ville ha min utväxt mörkare men behålla det ljusa solblekta i längderna. Det slutade med att hela mitt hår var kastanjebrunt, dvs. gick åt det röda och blev alldeles för mörkt. När jag kommenterade detta så fick jag till svar" ja det blev lite mörkt" Mina solblekta längder var mörkbruna och det hade blivit en linje mellan utväxten och det övriga håret. Jag blev väldigt besviken då man gjorde tvärtemot från det jag bad om samt att man efter att jag var klar inte försökte åtgärda problemet.
  • Maria V
    Maria V skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Bra hårklippning och blekning, trevligt familjärt ställe. Lite för dålig hårtvätt. Kändes som om håret inte sköljdes ordentligt.
  • Anne B
    Anne B skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Rosa is great with both colours and cuts, and she acts very caring with her customers. Go enjoy
  • Armi K
    Armi K skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har gjort slingor och klippt mig hos Rosa och fått trevligt bemötande.
  • Malin E
    Malin E skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har tänkt boka en ny tid hos henne då jag blev jätte nöjd med min klippning och slingor. Hon är trevlig, duktig och noggrann. Jag kan absolut rekommendera att gå till Rosa.
  • Stina N
    Stina N skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Supertrevlig och duktig! .........................
  • Frida H
    Frida H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Helt ok frisör. Trevlig. Lite trist salong att sitta i. Väldigt litet & obonat.
  • Felicia K
    Felicia K skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Bra, prisvärd klippning och trevlig frisör. Minus för ganska smutsig, omysig och stökig salong.
  • Carola F
    Carola F skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Lokal, klänning och gästlistan var under kontroll och i sista minuten hittade jag Rosa på internet, visste ingenting om henne då vi träffades på min bröllopsdag, jag chansade helt enkelt .... resultat blev en vacker brud smakfullt sminkad och med en så vacker håruppsättning!
    Om du är ute efter en professionell och duktig frisörska samt make up artist så är Rosa absolut den rätta!!
  • Sanna T
    Sanna T skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Mycket bra bemötande, och håret blev superbra.
  • Anna B
    Anna B skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Mycket bra, noggrann och trevlig frisör som jag varmt rekommenderar!
  • Maria P
    Maria P skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jättebra bra service av proffsig fris
  • Anna H
    Anna H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Beställde klippning på BokaDirekt, strax innan utsatt tid får jag sms om att hon åkt in på akuten och inte kan ta emot mig. Jag är då redan på plats, men hennes kollega vet varken någonting om min beställda tid eller så mycket annat heller typ... Blir ej erbjuden en ny tid av varken Rosa eller kollegan, men jag frågar kollegan om hon kan ta emot mig, eftersom jag ändå var där. Tyvärr inte nöjd med klippningen heller.
  • Christel H
    Christel H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Kreativ och trendiga frisör!
    Saxvalet på Kungsholmen!
    Rosa Alejandria skräddarsyr behandlingarna efter person och stil och det är lätt att bli stammis.
  • Sara L
    Sara L skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Smutsig salong, inget trevligt ställe jag vill gå tillb till. Rosa väldigt trevlig dock.
    Märkte tyvärr ingen skillnad på min behandling och innan.
  • Jessy O
    Jessy O skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Super nöjd! Älskade hårfärgen :)

Scheelegatan 12, 112 28 Stockholm