Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Kungsholmen HAIR & ART by Rosa Alejandria
Rekommenderat företag 2016 - HAIR & ART by Rosa Alejandria

HAIR & ART by Rosa Alejandria

Scheelegatan 12, 112 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen in till HAIR & ART by Rosa Alejandria.
Duktig frisör mitt i Stockholm som kan de senaste frisyrtrenderna samt både klassiska och moderna tekniker på färg och formgivning. Jag klipper, stylar, skapar slingor och färgar ditt hår med omsorg och hänsyn till dina personliga önskemål.
Jag hjälper dig också med att välja och forma en snygg festfrisyr eller bröllopsfrisyren inför din stora dag.
Fråga mig om tekniker och produkter som den nya "brazilian blowout"-behandlingen eller den revolutionerande succeprodukten Olaplex.
!Vi strävar alltid efter att göra dig som kund hundra procent nöjd och ser fram emot att träffa dig!
Öppet just nu
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 15 kunder tycker om HAIR & ART by Rosa Alejandria

• Maria V
    Maria V skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Bra hårklippning och blekning, trevligt familjärt ställe. Lite för dålig hårtvätt. Kändes som om håret inte sköljdes ordentligt.
  • Anne B
    Anne B skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Rosa is great with both colours and cuts, and she acts very caring with her customers. Go enjoy
  • Armi K
    Armi K skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har gjort slingor och klippt mig hos Rosa och fått trevligt bemötande.
  • Malin E
    Malin E skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jag har tänkt boka en ny tid hos henne då jag blev jätte nöjd med min klippning och slingor. Hon är trevlig, duktig och noggrann. Jag kan absolut rekommendera att gå till Rosa.
  • Stina N
    Stina N skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Supertrevlig och duktig! .........................
  • Frida H
    Frida H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Helt ok frisör. Trevlig. Lite trist salong att sitta i. Väldigt litet & obonat.
  • Felicia K
    Felicia K skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Bra, prisvärd klippning och trevlig frisör. Minus för ganska smutsig, omysig och stökig salong.
  • Carola F
    Carola F skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Lokal, klänning och gästlistan var under kontroll och i sista minuten hittade jag Rosa på internet, visste ingenting om henne då vi träffades på min bröllopsdag, jag chansade helt enkelt .... resultat blev en vacker brud smakfullt sminkad och med en så vacker håruppsättning!
    Om du är ute efter en professionell och duktig frisörska samt make up artist så är Rosa absolut den rätta!!
  • Sanna T
    Sanna T skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Mycket bra bemötande, och håret blev superbra.
  • Anna B
    Anna B skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Mycket bra, noggrann och trevlig frisör som jag varmt rekommenderar!
  • Maria P
    Maria P skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Jättebra bra service av proffsig fris
  • Anna H
    Anna H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Beställde klippning på BokaDirekt, strax innan utsatt tid får jag sms om att hon åkt in på akuten och inte kan ta emot mig. Jag är då redan på plats, men hennes kollega vet varken någonting om min beställda tid eller så mycket annat heller typ... Blir ej erbjuden en ny tid av varken Rosa eller kollegan, men jag frågar kollegan om hon kan ta emot mig, eftersom jag ändå var där. Tyvärr inte nöjd med klippningen heller.
  • Christel H
    Christel H skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Kreativ och trendiga frisör!
    Saxvalet på Kungsholmen!
    Rosa Alejandria skräddarsyr behandlingarna efter person och stil och det är lätt att bli stammis.
  • Sara L
    Sara L skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Smutsig salong, inget trevligt ställe jag vill gå tillb till. Rosa väldigt trevlig dock.
    Märkte tyvärr ingen skillnad på min behandling och innan.
  • Jessy O
    Jessy O skrev om HAIR & ART by Rosa Alejandria
    Super nöjd! Älskade hårfärgen :)

Scheelegatan 12, 112 28 Stockholm