Alla kategorier Barnvakt Skåne Malmö Rut & Rot Hemservice

Rut & Rot Hemservice, sid 2

Ekonomigatan 4, 216 13 Malmö — Visa karta

Rut & Rot Hemservice AB är ett familjärt företag som erbjuder tjänster inom städning, trädgårdsarbete, målning, el, snickeri och större renoveringar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalitet på alla tjänster som vi erbjuder och känner sig trygga med den service vi ger. Naturligtvis har vi olycksfalls- och ansvarsförsäkring för alla arbeten vi utför.

Vår personal har mångårig erfarenhet inom hemservice och vi kan både hjälpa dig och ge tips och råd för en mer problemfri vardag. Välkommen att kontakta oss för mer information!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 88 kunder tycker om Rut & Rot Hemservice

• Marianne C

2017-01-11

Marianne C skrev om Rut & Rot Hemservice
    Jag har städhjälp varannan vecka och bemötandet från företaget har varit bra ända från början men är inte helt nöjd med städningen. Läs mer
    2017-01-11 Pelle B svarar Marianne C
    Hej Marianne,
    Tack för återkopplingen. Eftersom det inte var så länge sedan du och jag hade kontakt
    om något helt annat får du gärna ringa mig. Det är svårt för oss och den som städar om hon
    inte får någon respons vad hon kan förbättra.
    Med vänlig hälsning!
  • 2017-01-10

Otto S skrev om Rut & Rot Hemservice
    Trevlig personal som gör ett bra jobb, tyvärr har vi haft otur att de varit sjuka lite väl ofta, vilket inneburit inställd eller flyttad service. Läs mer
    2017-01-11 Pelle B svarar Otto S
    Hej Magnus,
    Tack för bra återkoppling av vårt arbete hos dig.
    Tyvärr blir vi alla sjuka och även vår personal. Du har haft otur att det just blivit under "din" städdag.Vi har försökt lösa Johannas frånvaro genom att erbjuda vikarie. vilket du också haft.

Med vänlig hälsning!
  • 2017-01-10

Linus J skrev om Rut & Rot Hemservice
    Vi tycker att allt fungerat mycket bra och bemötandet perfekt. Läs mer
    2017-01-11 Pelle B svarar Linus J
    Hej Linus,
    Tack för den positiva responsen av Saras arbete.
    Med vänlig Hans-Åke
  • Ulf N

2015-12-11

Ulf N skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket bra. Allt gick smidigt, bra kontakt och ypperligt genomförande. Läs mer
    2015-12-14 Pelle B svarar Ulf N
    Tack för din respons och rekommendation.
  • Anna B

2015-12-11

Anna B skrev om Rut & Rot Hemservice
    De är proffsiga, kommer alltid i tid och det blir snyggt och fräscht. Läs mer
    2015-12-14 Pelle B svarar Anna B
    Hej Anna,
    Tack de fina vitsorden. Jag framför detta till Jasmina.
    Med vänlig hälsning
  • 2015-12-10

Jeanette L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket positivt bemötande från 1A början.Har köpt tjänsten städning i hemmet som privatperson.Sådär nöjd med utförandet av städning i hemmet.Funkar.
    Annars nöjd med ert bemötande. Läs mer
    2015-12-15 Pelle B svarar Jeanette L
    Hej Jeanette,
    Tack för ditt ärliga svar men det måste fungera hela vägen vilket jag tyvärr inte fick känsla utav. Jag ringer dig så gör vi tillsammans en utvärdering vad vi kan förbättra.
    Med vänlig hälsning
  • 2015-08-10

Eva P skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket bra intryck av bemötandet när vi skulle ha städservice. Läs mer
  • 2015-08-10

Per S skrev om Rut & Rot Hemservice
    Köper städning varannan vecka. Funkar bra, litar på företaget och på den som kommer och städar. Flexibelt om man vill ändra dagar, pausa en vecka etc.

Fakturan skulle jag vilja få som e-faktura till banken istället för via mail. Läs mer
  • 2015-06-01

Marie Ö skrev om Rut & Rot Hemservice
    Hemstädning varannan vecka. Funkar bra, känns stabilt, litar på företaget och på den som kommer och städar. Kontakten med företaget har fungerat bra. Läs mer
  • 2015-05-28

Marie L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Säljaren/min kontakt är toppenbra. Det funkar bra om man vill göra ändringar av dagar, ha extrastädning, m.m. Städningen fungerar mycket bra. Läs mer
  • 2015-05-27

Martin R skrev om Rut & Rot Hemservice
    Vi köper regelbundet städtjänster av Rut och Rot. Vi är väldigt nöjda med det arbete som de utför. Nyligen använde vi även deras flyttstädstjänst och även den utfördes utmärkt. Deras personal är väldigt trevliga i sitt bemötande och utför ett utmärkt arbete. Läs mer
  • Olle R

2015-05-26

Olle R skrev om Rut & Rot Hemservice
    Sköter sina åtaganden perfekt. Gör till och med det där lite extra, inom överenskommen tid, vilket glädjer en kund. Högsta betyg. Läs mer
  • 2015-04-27

Sabine A skrev om Rut & Rot Hemservice
    Flexibel och bra service från företaget! Vår "Rut" utför ett mycket bra arbete och vi känner oss trygga med att lämna huset i hennes händer. Läs mer
  • 2015-03-31

Ingela L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket bra bemötande. Vi har städhjälp 3 timmar varannan vecka. Läs mer
  • 2015-03-30

Inger L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Precis som jag skrev tidigare är jag för ny som kund för att kunna ge ett omdöme. Jag kan konstatera jag saknar flexibilitet. OK att det finns ett grundavtal, men nog går det att inom rimliga gränser rucka på. Det var bättre förr när jag betalade för antal timmar och den ena arbetsuppgiften kunde bytas ut mot en annan fortfarande inom rimlighet och ömsesidig överenskommelse. Kom igen om ett halvår, då har jag "mer kött på benen". Inger Lyhagen Läs mer
  • 2015-03-27

Jan A skrev om Rut & Rot Hemservice
    Städhjälpen fungerar bra. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2015-03-17

Göran E skrev om Rut & Rot Hemservice
    Veckostädning (var 14:e dag). Allt perfekt. Självgående städerska, 100% pålitlig.
    Varför jag ska spara med facebook begriper jag inte. Har inte ens ngn facebook. Läs mer
  • 2015-03-12

Claes J skrev om Rut & Rot Hemservice
    Städtjänst i bostad.

Mycket bra och ansvarstagande företag. Lever upp till förväntan. Helt nöjd. Läs mer
  • 2015-03-12

Fredrik W skrev om Rut & Rot Hemservice
    Bra firma med hög kompetens! Lyhörda medarbetare. Läs mer
  • 2015-03-11

Elisabeth O skrev om Rut & Rot Hemservice
    Jättebra service, bemötande. Får lätt kontakt. Läs mer

Elisabet G skrev om Rut & Rot Hemservice
    Bra städning. Flexibilitet, aldrig problem om dagar behöver bytas pga sjukdom, semester etc. Gott mottagande av kritik och man gör något med den. Lite olika kvalitet mellan personal, vissa har bara det lilla ekstra, ta vara på det det betyder mycket. Läs mer

Gisela G skrev om Rut & Rot Hemservice
    Vi har städhjälp var fjortonde dag. Vi har varit nöjda med alla som har städat under de här åren. Vi är också nöjda med det bemötande vi fått från alla på företaget. Läs mer
    Pelle B gillar detta

Helene A skrev om Rut & Rot Hemservice
    Har precis anlitat Rut & Rot när jag skulle tapetsera och måla om. Fungerade från början till slut.
    Magnus kom och såg vad jag skulle ha gjort.
    Fick en offert dagen efter och förslag av startdag.
    Allt fungerade. Fick t.o.m. rabatt på färgen.
    Hantverkare att lita på. Mina bästa rekommendationer mycket proffsigt.
    Har redan berättat för kollegor och vänner om detta företag. Läs mer

Claes B skrev om Rut & Rot Hemservice
    Vi utnyttjar städtjänster hos dem och det fungerar utmärkt så vi är nöjda. Läs mer
  • 2015-03-08

Li L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Hemstädning var annan vecka.

Har anlitat er ca två år. Allt funkar mycket bra och enkelt, från första kontakt och fortlöpande. Vi är mycket nöjda med städningen. Läs mer
  • 2015-03-05

Jan skrev om Rut & Rot Hemservice
    Anlitade Rut och Rot för ett trädgårdsarbete med att rensa upp i min trädgård. Snyggt och fint blev det och jag sparade min rygg. Kan bara ge företaget mina bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2015-02-24

Åsa T skrev om Rut & Rot Hemservice
    Köper städ 3 timmar/varannan vecka. Tycker det fungerar ok. Men inte mer.

Städningen ok, men ofta står lamporna tända i hela huset när vi kommer hem. någon gång har städpersonalen råkat välta något som gått sönder men inte sagt till om detta. Läs mer
  • 2015-02-22

Carolina C skrev om Rut & Rot Hemservice
    Städning. Alltid bra service och bra bemötande. Snabba svar vid kontakt. Läs mer
  • 2015-02-22

Lisa H skrev om Rut & Rot Hemservice
    Ett bra och pålitligt städföretag där man har samma städerska som kommer varje gång! Läs mer

Lars S skrev om Rut & Rot Hemservice
    Ett toppen företag. Anlitade dom för målning, snickeri, golvslipning och el-arbeten. Gjorde allt jobbet på avtalad tid. Utförde ett fantastiskt arbete till vettiga pengar.
    Trevlig och proffsig personal.
    Lars.S Läs mer

Bo W skrev om Rut & Rot Hemservice
    Jag har haft städning 3 timmar/14dagar. Hållit på ca 4 år.
    Jag är supernöjd med den service jag får och den flexibilitet som jag erbjuds. Läs mer

Britt skrev om Rut & Rot Hemservice
    vi har köpt städning av privathem. Trevligt bemötande och väl utfört arbete Läs mer

Catharina R skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket nöjd! Proffsigt bemötande både från den person som städar och från kundtjänst. Läs mer

Lisbeth R skrev om Rut & Rot Hemservice
    Jag är mycket nöjd med företaget. Jag köper städning av min lägenhet varannan vecka. Det fungerar utmärkt. Med detta menar jag 1)träffen med manlig chef (minns ej namn) i samband med att städtjänsten skulle börja i febr.14. Kändes mycket tillförlitligt 2) själva städningen varannan vecka, utförd av Violette på ett mycket bra sätt 3) kontakten med Violette, som fungerar mycket bra när det gäller ändring av tider, inköp av städmaterial osv.
    Jag har aldrig tidigare haft städhjälp och hade inte förväntat mig att det skulle fungera så bra som jag upplever det nu. Läs mer

Mattias J skrev om Rut & Rot Hemservice
    Hemstädning var 14:e dag.
    Bra service, trevligt bemötande och hög nivå på städresultatet. Läs mer

Anna B skrev om Rut & Rot Hemservice
    Ett bra städföretag som uppfyller de krav vi gemensamt satt på vad som skall städas. Läs mer

Tomas B skrev om Rut & Rot Hemservice
    Bra och effektiv service. Trevlig & kunnig personal. Kan ställa upp med kort varsel om så behövs. Kan absolut rekommenderas. Läs mer

Johanna L skrev om Rut & Rot Hemservice
    Mycket seriöst företag som utför städning på ett mycket bra sätt. Känns tryckt och prisvärt! Läs mer

Ekonomigatan 4, 216 13 Malmö