RUTrent Stockholm AB

RUTrent Stockholm AB

www.rutrent.se
  • Badge2023
4.4

RutRent, din städfirma i hela Stocholm och Uppsala! Vi erbjuder hemstäd och lokalvård till bra priser och du kan få ett prisförslag redan idag. Våra tjänster: hemstäd, flyttstäd, lokalvård och fönsterputs. Vi är flexibla i vår planering och anpassar oss efter era behov och möjligheter. När vår personal utför arbetet kan ni...

24 omdömen om RUTrent Stockholm AB

Dennis E
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Det var bra städning, rent och snyggt till att vi kom hem med våran nyfödda.

Pirkko M
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Har blivit vänligt bemött av kontaktpersonen. Är mycket nöjd med provstädningen med de två duktiga tjejerna och kommer att fortsätta att anlita denna städfirma för hemstädningen.

Ove J
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Trevligt bemötande bra jobb inga problem mvh Ove

Tack för ditt omdöme Ove, det betyder mycket för oss! Vänligen, Jonas

Maximilian A
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Bra bemöt och bra städat kommer använda er igen!

Jonas L gillar detta
Svar från RUTrent Stockholm AB

Vad roligt att höra att vi kunde möta dina förväntningar Maximilian. Du är välkommen åter när det är dags igen! Vänligen, Jonas

Marie W
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Vi beställde flyttstäd och är jätte nöjda med både resultatet och bemötande. Kommer absolut att använda era tjänster igen och även rekommendera er till släkt och vänner

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Marie, Vad roligt att höra att ni är nöjda med resultat och bemötande, ni är så välkomna åter när det är aktuellt! Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Vänligen, Jonas

Marlené B
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Bra bemött och följde upp vår första städning.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Marlené, Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme på provstädningen, det betyder mycket för oss! Vänligen, Jonas

Jan L
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Städar vårt kontor varje vecka, rakt igenom riktigt bra. Fem skurborstar av fem möjliga

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för ditt omdöme Jan, fem av fem skurborstar är exakt det resultat vi vill leverera! Vänligen, Jonas

Supreme A
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Snabba och duktiga. Fick återkoppling direkt trots jag ringde en dag innan vi behövde städ.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Supreme! Det betyder mycket för oss att ni är nöjda med städningen och tack för att ni tog er tiden att lämna en recension! Vänligen, Jonas

Susanne L
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Jag beställde hemstäd med extra fokus på badrummet. Jag är nöjd med Zacharias insats. Det var så skönt att komma hem till ett välstädat hem.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Susanne, Vad roligt att ni är nöjd med provstädningen och med Zacharias - jag ska framföra detta till honom. Tack för ert omdöme! Vänligen, Jonas

Marianne H
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Jag fick en provstädning av min tvåa. Den utfördes till fulll belåtenhet av två trevliga engelsktalande flickor.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Marianne, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att ni är nöjd med provstädningen, jag ska framföra denna positiva feedback till personalen som var hos er. Tack! Vänligen, Jonas

Christophe Olof René M
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Rutrent är det femte företaget som städat våra lokaler i Danderyd (över en sjuårsperiod) och vi är oerhört nöjda. Städningen utförs veckovis noggrant och punktligt. Tydlig kommunikation och trevlig personal. Jag kan helhjärtat rekommendera detta företag. Christophe Mourou Integration Design Danderyd

Jonas L gillar detta
Svar från RUTrent Stockholm AB

Christophe, Tack för ditt omdöme! Det ni beskriver är exakt det vi vill leverera, tack för förtroendet! Vänligen, Jonas

Alex W
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Slarvigt städat, upplever att storstädning ska innehålla tex skurning av golv,damsuga under soffdynor vilket inte gjorts.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Alex, Här verkar det uppenbarligen inte ha gått som det var tänkt, vi har försökt att nå er för att rätta till det som har blivit fel. Vänligen återkoppla till oss på 08-199500 så ska vi se till att göra rätt för oss! Beklagar det inträffade. Vänligen, Jonas

Revidex A
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Vi är jätte nöjda med kontorsstädningen som ni utför. Stort tack! Extra plus är att ni även utför fönsterputsning vid behov =)

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för ert fina omdöme! I vanlig ordning är det bara att säga till när det är dags för fönsterputsning igen! Vänligen, Jonas

Justin L
Skrev om RUTrent Stockholm AB

I’d had it clean before the showings. They said it took another 9 hours to clean a 30 square meter apartment that no one had lived in for 4 months. Would not use again or recommend

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hi Justin, We're sorry to hear you're dissapointed with the time it took to clean your apartment. Please note that the movingcleaning you ordered is with a fixed price based on sqm, the time it takes to movingclean an apartment varies widely due to multiple factors. If you have any more questions please let me know. Best regards, Jonas

Marita H

Mycket effektiva. Slarvade med vissa saker. Golvlister, stoppade möbler

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för ditt ärliga omdöme Marita! Vi är alltid tacksamma för att få denna feedback så att vi kan rätta till det framledes och göra rätt för oss, vi ses igen vid ert nästa städtillfälle i November. Önskar dig en trevlig helg! Vänligen, Jonas

Eleonor S
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Vi är väldigt nöjda. Flexibla och nogranna!

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för ert omdöme Eleonor, det gör oss väldigt glada att få en så fin recension av er! Önskar er en fortsatt fin dag! Vänligen, Jonas

Mikael A
Skrev om RUTrent Stockholm AB

10 av 10 på allt! Snabb respons, trevlig personal samt framförallt duktiga! REKOMENDERAS!!

Mikael! Tack snälla för ditt omdöme, 10 av 10! Vänligen, Jonas

Solveig A
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Rutstäds personal är toppen tycken jag, de har ett så trevligt kundbemötande, är positiva när dom är här . Och det blir såå fint efteråt. Ledningen är super också, såsom mycket trevlig och flexibel!

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för ditt fina omdöme Solveig, otroligt rolig läsning! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänligen, Jonas

Gunhild B
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Bra bemötande arbetet utförs enligt förväntan Bra, inga överraskningar

Tack för din fina recension Gunhild! Vänligen, Jonas

Barbro M L
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Mycket noggrann och fin städning. Jag blev mycket nöjd.

Hej Barbro, Tack snälla för ditt fina omdöme! Vänligen, Jonas

Ann W
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Har hemstädning varannan vecka. Städningen utförs till belåtenhet. Plus för att de bäddar rent om man vill. Faktureringen skulle vara smidigare med E-faktura istället för deras system där det inte går att välja betaldatum.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Hej Ann, Tack för din fina recension! Jag ska höra mig för och se om vi kan få igång även e-faktura som betalningssätt, tack! Vänligen, Jonas

Petra Å
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Vi bokade in fönstertvätt och fick snabbt förslag på ett datum. Resultet blev verkligen jätte fint och vi har nog aldrig fått så rent från andra företag. Så vi har redan rek er vidare till släkt och vänner.

Svar från RUTrent Stockholm AB

Tack för er positiva kommentar Petra, det glädjer mig att ni är så nöjda med fönsterputsningen! Vänligen, Jonas

Carina H
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Alltid trevligt bemötande. Förväntade mig att uppleva känslan av nystädat och fräscht vilket alltid uppfyllts. Har beställt både storstädning och vanlig städning var 5:e vecka som passar mig bra och det fungerar utmärkt. Tryggt att det är samma utförare som kommer enligt överenskommen tid och som jobbar fokuserat och smidigt. Uppskattar både efterfrågade tips och hur utföraren meddelar vad som ev upptäckts och hur åtgärdas. Känner mig trygg med företaget. Jättenöjd!

Hej Carina, Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme, tack! Vänligen, Jonas

Eva F
Skrev om RUTrent Stockholm AB

Hade beställt hemstäd och blev glatt överraskad. De arbetade intensivt den tid de var här. Torkade lister etc och gjorde mycket som jag inte räknat med. Unga, trevliga städare som kunde sitt jobb! Över förväntan!

Tack för din fina recension Eva! Vänligen, Jonas