Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Säbb & Blomqvist Catering

Säbb & Blomqvist Catering

Regeringsgatan 107, 111 39 Stockholm — Visa karta

Oavsett om det gäller lunch eller catering, dagens husman, en buffé, snittar, mackor eller bara en kopp kaffe så lägger vi ner vår själ i det som serveras. Ingenting som lämnar vårt kök gör det i slentrian eller utan kärlek. Allt vi producerar är gediget hantverk utfört av yrkesmän och yrkeskvinnor, som sätter sin heder i att leverera förstklassiga produkter.

Genom åren har vi genomfört många varierande beställningar, vilket har gjort att vi har fått en fingertoppskänsla för lyckade arrangemang och en framgångsrik Catering. Vår vällagade mat är alltid den bärande länken genom alla beställningar.
Mörka Kroken 28-30, 11527, STOCKHOLM
Kaknästornet
Maria R:
God mat o trevlig sällskap, vad mer kan man begära? Vi kommer kanske åter.

Restauranger nära Säbb & Blomqvist Catering:

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kerstin G:
Restaurangbesök med trevligt bemötande, snabb och bra service.

Läs vad 6 kunder tycker om Säbb & Blomqvist Catering

• PeA S
    PeA S skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    Har använt Säbb Catering vid flera tillfällen, 2 studentfester, en jämn födelsedag, några mingelträffar och flera jular i rad nu. Det känns att de lägger ner mycket kärlek i maten, smakar fantastiskt gott och så är de så trevliga och serviceminded också. Catering när den är som bäst. Kan verkligen rekommenderas
  • Mats B
    Mats B skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    Mycket bra, proffsigt och glad personal och suverän mat.
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    De är tillmötesgående, serviceminded, jobbar mer än gärna med dem.
  • Björn G
    Björn G skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    Mycket bra. Bra & snabb service, hög och jämn kvalité på levererade beställningar.
  • Jaana N
    Jaana N skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    Bemötandet är alltid vänligt och hjälsamt
  • Gunilla V
    Gunilla V skrev om Säbb & Blomqvist Catering
    Bemötandet är alltid det bästa. Allt infrias efter förväntan - oftast ännu bättre.

Regeringsgatan 107, 111 39 Stockholm